Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

    Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

    14.312 Επισκέψεις στο άρθρο

    Το υγραέριο κλείνει 15 χρόνια στην αγορά καυσίμων αυτοκινήτων και παραμένει σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Και η τιμή είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα του υγραερίου. Εσείς όμως το ξέρετε; 


    Θα έλεγε κανείς πως αν κάτι είναι καινούργιο δικαιολογείται να μην είναι διαδεδομένο. Το υγραέριο όμως κλείνει φέτος 15 χρόνια στην αγορά από τότε που επετράπη να χρησιμοποιείται ως καύσιμο κίνησης όμως η χρήση του στην Ελλάδα, παρά την αύξησή της, δεν είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης.
    Βλέπεις οι Ευρωπαίοι κατάλαβαν πως μπορούν να έχουν αυτοκίνητα κάθε κυβισμού και ισχύος, ακόμη και μοντέλα με υψηλές καταναλώσεις, χωρίς να τους στοιχίζει ο κούκος αηδόνι σε καύσιμα. Μια βόλτα στις υπεραγορές μεταχειρισμένων αρκεί για να δει κανείς πως όλα τα βενζινοκίνητα
    MPV και SUV, ειδικότερα τα μεγάλα μοντέλα πολυτελείας όπως τα Range Rover, οι Mercedes ML και οι BMW X5 προσφέρονται σχεδόν αποκλειστικά με σύστημα υγραερίου.
    Το υγραέριο προσφέρει σταθερά το χαμηλότερο κόστος καυσίμου με διαφορά, το σημαντικότερο όπως όφελος πέρα από το κόστος, είναι ότι χρησιμοποιείται σε κινητήρες βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως τα αυτοκίνητα υγραερίου απολαμβάνουν τα χαρακτηριστικά ενός βενζινοκινητήρα, με υψηλή ισχύ, απαλή λειτουργία, μεγάλο φάσμα στροφών και όμορφο ήχο. Η υψηλή δημοφιλία του υγραερίου σημαίνει ότι υπάρχει ένα απόλυτα αξιόπιστο κιτ μετατροπής για κάθε κινητήρα.
    Εκεί που υπάρχει έλλειψη είναι στα ολοκαίνουργια μοντέλα, αφού τα κιτ υγραερίου χρειάζονται από το λανσάρισμα ενός νέου μοτέρ, μερικούς μήνες ώστε να σχεδιαστούν, να προσαρμοστούν και να δοκιμαστούν ενδελεχώς από τις εταιρείες.
    Με 15 χρόνια στην αγορά, το υγραέριο αυτή τη στιγμή καλύπτει κάθε μοντέλο, από μικρά αυτοκίνητα για την πόλη μέχρι τα μεγάλα θηρία με τους V8 κάτω από τα καπό τους. Μπορεί να παραπονιούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για το ότι οι στόλοι αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν γεράσει, με τον μέσο όρο να πλησιάζει τα 7 χρόνια (12 στην Ελλάδα), όμως η είσοδος του υγραερίου στην αγορά καυσίμων αποτέλεσε λόγο για πολύ κόσμο αιτία να κρατήσει και απλά να αναβαθμίσει το αυτοκίνητό του, πετυχαίνοντας υψηλή οικονομία και καλύτερη αξία μεταπώλησης.
    Ειδικά στις χώρες της νότιας Ευρώπης που βυθίστηκαν στην ύφεση, το υγραέριο αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας για εκατομμύρια οδηγούς που βρήκαν φτηνό καύσιμο χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν αυτοκίνητο. Εσείς είστε ένας από αυτούς; Έχετε μετρήσει τα χρήματα που γλιτώσατε από τη μετατροπή; Αν δεν το έχετε κάνει ακόμη, έχετε σκεφτεί πόσα χρήματα χάνετε κάθε μέρα που καθυστερείτε; 

    Τι λέτε λοιπόν; 

    Οι απόψεις των αναγνωστών
    Βrown_35
    Το υγραέριο είναι φυσικά το πιο συμφέρον, με δεδομένο ότι κρατάς το αυτοκίνητό που ήδη έχεις. Δηλαδή δεν ξοδεύω για να πάρω κάτι άλλο, αντιθέτως κρατάω αυτό που ήδη έχω και το κάνω οικονομικότερο. Απλά απαιτείται μεγάλη προσοχή στην επιλογή συνεργείου που θα κάνεις τη μετατροπή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
    ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.