ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Την τελευταία 15ετία το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνησης.

Την τελευταία 15ετία το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνησης.

Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης.

Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης.

ΝΑΙ, το υγραέριο ΣΥΜΦΕΡΕΙ από όποια οπτική γωνία κι αν το δεις.

ΝΑΙ, το υγραέριο ΣΥΜΦΕΡΕΙ από όποια οπτική γωνία κι αν το δεις.

Μειωμένο (πλέον) το κόστος εγκατάστασης

Μειωμένο (πλέον) το κόστος εγκατάστασης

Τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος

Τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος

Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ

Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ

Η σωστή συντήρηση κάνει τη διαφορά!

Η σωστή συντήρηση κάνει τη διαφορά!

  • Την τελευταία 15ετία το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνησης.
  • Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης.
  • ΝΑΙ, το υγραέριο ΣΥΜΦΕΡΕΙ από όποια οπτική γωνία κι αν το δεις.
  • Μειωμένο (πλέον) το κόστος εγκατάστασης
  • Τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος
  • Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;
  • Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ
  • Η σωστή συντήρηση κάνει τη διαφορά!

Με το LPG... ξεχνάς να πας πρατήριο

14.549 Επισκέψεις στο άρθρο

ΝΑΙ, το υγραέριο ΣΥΜΦΕΡΕΙ από όποια οπτική γωνία κι αν το δεις.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

H περιστολή των δαπανών που προκύπτει από τη χρήση του αυτοκινήτου μας, πάντα θα είναι μείζονος σημασίας για τον Έλληνα οδηγό. Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης. Η σχεδόν διπλάσια τιμή της βενζίνης έναντι του υγραερίου, καθιστά το LPG ως το οικονομικότερο καύσιμο για την μετακίνησή μας, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα, να είναι αμελητέο. 

Στην παραπάνω εξίσωση συνυπολογίστε και την μεγάλη διαθεσιμότητα του υγραερίου (υπάρχουν 450 πρατήρια σε ΟΛΗ την Ελλάδα έτοιμα να σε εξυπηρετήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή), καθώς και το γεγονός πως το επίπεδο εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας είναι πολύ υψηλό, με έντονο ανταγωνισμό από την μεριά των επαγγελματιών, χαρακτηριστικό που λειτουργεί προς όφελος του πελάτη. 
15 χρόνια εξελικτικής πορείαςΤην τελευταία 15ετία το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνησης, αποτελώντας την εύκολη και οικονομική λύση, με όφελος για την τσέπη σας που μπορεί να φτάσει και το 50% σε σχέση με τη βενζίνη, παραμένοντας σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Η τιμή του σήμερα βρίσκεται στα 0,71 ευρώ, όντας το Νο1 πλεονέκτημα του υγραερίου, καθώς το LPG αυτή τη στιγμή καλύπτει κάθε μοντέλο, από μικρά αυτοκίνητα για την πόλη μέχρι τα μεγάλα θηρία με τους V8 κάτω από τα καπό τους. Μπορεί να παραπονιούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για το ότι οι στόλοι αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν γεράσει, με τον μέσο όρο να πλησιάζει τα 7 χρόνια (12 στην Ελλάδα), όμως η είσοδος του υγραερίου στην αγορά καυσίμων αποτέλεσε λόγο για πολύ κόσμο αιτία να κρατήσει και απλά να αναβαθμίσει το αυτοκίνητό του, πετυχαίνοντας υψηλή οικονομία και καλύτερη αξία μεταπώλησης.

Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης.

Μπορεί η τιμή της αμόλυβδης να έχει πέσει αισθητά, μαζί της όμως έχει μειωθεί και το υγραέριο κίνησης.

Κοινοποίησέ το »

Το αυξημένο know how των επαγγελματιών αφήνει ευχαριστημένο το πελατειακό κοινό

Το αυξημένο know how των επαγγελματιών αφήνει ευχαριστημένο το πελατειακό κοινό

Το αυξημένο know how των επαγγελματιών αφήνει ευχαριστημένο το πελατειακό κοινό

    Αυτό είναι κάτι άλλωστε που απέδειξε κι η μεγάλη έρευνα του auto Τρίτη, όπου το 93,7% των ερωτηθέντων «πίνει» νερό στο όνομα του LPG, επιβεβαιώνοντας τις αυξητικές τάσεις της αγοράς, μιας και ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων στρέφονται στη λύση της υγραεριοκίνησης, μιας και οι τιμές βενζίνης και πετρελαίου είναι υψηλές και επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

    Τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος

    Η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών».

    Η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών».

      Είναι δεδομένο ότι η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών». Πλέον ο κλάδος των εγκαταστατών έχει αποβάλλει κάθε είδους «ευκαιριακό» που μυρίστηκε χρήμα και μπήκε. Οι έμπειροι εγκαταστάτες προμηθεύουν το αγοραστικό τους κοινό με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα LPG, όντας πλήρως εκπαιδευμένοι για την τοποθέτηση των συστημάτων και στο πλέον «δύστροπο» αυτοκίνητο.
      Επιπλέον, η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, τα οποία ενσωματώνουν ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο την μέγιστη εξοικονόμηση και την απόλυτη προστασία του κινητήρα.

      Σταθερά βήματα προς την περαιτέρω ανάπτυξη

      Το σύνολο των επαγγελματιών του χώρου του υγραερίου, αναφέρει πως ο τομέας της υγραεριοκίνησης έχει ακόμα πολλά να μας δώσει, μιας και υπάρχουν τρομερά περιθώρια εξέλιξης.

      Το σύνολο των επαγγελματιών του χώρου του υγραερίου, αναφέρει πως ο τομέας της υγραεριοκίνησης έχει ακόμα πολλά να μας δώσει, μιας και υπάρχουν τρομερά περιθώρια εξέλιξης.

        Μιλώντας με το σύνολο των επαγγελματιών του χώρου του υγραερίου, προκύπτει πως ο τομέας της υγραεριοκίνησης έχει ακόμα πολλά να μας δώσει.
        Αυτό που «κυνηγάνε» όλα τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των μεγάλων κατασκευαστών είναι το «πάντρεμα» του υγραερίου με το diesel, ένας αρκετά μεγάλος στόχος για τον οποίο δουλεύουν πυρετωδώς όλοι οι κατασκευαστές. Μεγάλο όμως είναι και το στοίχημα να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στον συνδυασμό βενζίνης και LPG.
        Σε ότι έχει να κάνει με τα ενδότερα των συστημάτων υγραερίου, οι τεχνικοί δουλεύουν εντατικά στον τομέα των εγκεφάλων των kit, ώστε να κατορθώσουν να προσφέρουν πιο γρήγορη επεξεργασία δεδομένων, καθώς και μεγαλύτερη δυνατότητα αυτοδιάγνωσης.
        Πέρα όμως από το hardware και software των συστημάτων, αυτό που ανέφεραν οι επαγγελματίες του κλάδου, είναι πως για να «περάσει» ο κλάδος της υγραεριοκίνησης στην επόμενη φάση, θα πρέπει να συνδράμει και το κράτος, προβαίνοντας σε συζητήσεις με τις επιχειρήσεις για την δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδιασμού, δίνοντας παράλληλα φορολογικές ελαφρύνσεις, επιδοτήσεις εγκατάστασης καθώς κι άλλα κίνητρα, όπως ακριβώς έχουν θεσπίσει οι λοιπές Ευρωπαϊκές χώρες.
        Η μεγαλύτερη ανάπτυξη του κλάδου της αεριοκίνησης θα αποφέρει και περαιτέρω έσοδα στον κρατικό κορβανά σε συνδυασμό με τα μεγάλα οφέλη που θα απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων. 

        Η σωστή συντήρηση κάνει τη διαφορά!

        Οι οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου, όσον αφορά στα διαστήματα και στις εργασίες συντήρησης δεν μεταβάλλονται μετά από την εγκατάσταση συστήματος υγραερίου.

        Οι οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου, όσον αφορά στα διαστήματα και στις εργασίες συντήρησης δεν μεταβάλλονται μετά από την εγκατάσταση συστήματος υγραερίου.

          Αυτό που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι χιλιάδες των οδηγών που απολαμβάνουν τα οφέλη της υγραεριοκίνησης είναι πως ένα νευραλγικό κομμάτι της υγραεριοκίνησης είναι και η σωστή συντήρηση του συστήματος για να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα τα μεγάλα οφέλη οικονομίας που προκύπτουν από τη χρήση LPG.


          Τι περιλαμβάνει ένα τυπικό service;
          Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.

          Τι περιλαμβάνει αυτός ο διαγνωστικός έλεγχος;
          Αυτός ο έλεγχος που πραγματοποιείται στα πρώτα 1.000 χλμ γίνεται καθαρά για τυπικούς λόγους.
          Ο έλεγχος περιλαμβάνει: Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος, έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα. Επιπλέον γίνεται έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.

          Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

          Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

          Ποια είναι η καλύτερη λύση για χαμηλότερο κόστος κίνησης;

            Το υγραέριο κλείνει 15 χρόνια στην αγορά καυσίμων αυτοκινήτων και παραμένει σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Και η τιμή είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα του υγραερίου. Εσείς όμως το ξέρετε; 


            Θα έλεγε κανείς πως αν κάτι είναι καινούργιο δικαιολογείται να μην είναι διαδεδομένο. Το υγραέριο όμως κλείνει φέτος 15 χρόνια στην αγορά από τότε που επετράπη να χρησιμοποιείται ως καύσιμο κίνησης όμως η χρήση του στην Ελλάδα, παρά την αύξησή της, δεν είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης.
            Βλέπεις οι Ευρωπαίοι κατάλαβαν πως μπορούν να έχουν αυτοκίνητα κάθε κυβισμού και ισχύος, ακόμη και μοντέλα με υψηλές καταναλώσεις, χωρίς να τους στοιχίζει ο κούκος αηδόνι σε καύσιμα. Μια βόλτα στις υπεραγορές μεταχειρισμένων αρκεί για να δει κανείς πως όλα τα βενζινοκίνητα
            MPV και SUV, ειδικότερα τα μεγάλα μοντέλα πολυτελείας όπως τα Range Rover, οι Mercedes ML και οι BMW X5 προσφέρονται σχεδόν αποκλειστικά με σύστημα υγραερίου.
            Το υγραέριο προσφέρει σταθερά το χαμηλότερο κόστος καυσίμου με διαφορά, το σημαντικότερο όπως όφελος πέρα από το κόστος, είναι ότι χρησιμοποιείται σε κινητήρες βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως τα αυτοκίνητα υγραερίου απολαμβάνουν τα χαρακτηριστικά ενός βενζινοκινητήρα, με υψηλή ισχύ, απαλή λειτουργία, μεγάλο φάσμα στροφών και όμορφο ήχο. Η υψηλή δημοφιλία του υγραερίου σημαίνει ότι υπάρχει ένα απόλυτα αξιόπιστο κιτ μετατροπής για κάθε κινητήρα.
            Εκεί που υπάρχει έλλειψη είναι στα ολοκαίνουργια μοντέλα, αφού τα κιτ υγραερίου χρειάζονται από το λανσάρισμα ενός νέου μοτέρ, μερικούς μήνες ώστε να σχεδιαστούν, να προσαρμοστούν και να δοκιμαστούν ενδελεχώς από τις εταιρείες.
            Με 15 χρόνια στην αγορά, το υγραέριο αυτή τη στιγμή καλύπτει κάθε μοντέλο, από μικρά αυτοκίνητα για την πόλη μέχρι τα μεγάλα θηρία με τους V8 κάτω από τα καπό τους. Μπορεί να παραπονιούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για το ότι οι στόλοι αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν γεράσει, με τον μέσο όρο να πλησιάζει τα 7 χρόνια (12 στην Ελλάδα), όμως η είσοδος του υγραερίου στην αγορά καυσίμων αποτέλεσε λόγο για πολύ κόσμο αιτία να κρατήσει και απλά να αναβαθμίσει το αυτοκίνητό του, πετυχαίνοντας υψηλή οικονομία και καλύτερη αξία μεταπώλησης.
            Ειδικά στις χώρες της νότιας Ευρώπης που βυθίστηκαν στην ύφεση, το υγραέριο αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας για εκατομμύρια οδηγούς που βρήκαν φτηνό καύσιμο χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν αυτοκίνητο. Εσείς είστε ένας από αυτούς; Έχετε μετρήσει τα χρήματα που γλιτώσατε από τη μετατροπή; Αν δεν το έχετε κάνει ακόμη, έχετε σκεφτεί πόσα χρήματα χάνετε κάθε μέρα που καθυστερείτε; 

            Τι λέτε λοιπόν; 

            Οι απόψεις των αναγνωστών
            Βrown_35
            Το υγραέριο είναι φυσικά το πιο συμφέρον, με δεδομένο ότι κρατάς το αυτοκίνητό που ήδη έχεις. Δηλαδή δεν ξοδεύω για να πάρω κάτι άλλο, αντιθέτως κρατάω αυτό που ήδη έχω και το κάνω οικονομικότερο. Απλά απαιτείται μεγάλη προσοχή στην επιλογή συνεργείου που θα κάνεις τη μετατροπή.

            Ακόμη και μέσα στο χρόνο η απόσβεση

            Ακόμη και μέσα στο χρόνο η απόσβεση

            Ακόμη και μέσα στο χρόνο η απόσβεση

              Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, η μέση τιμή του υγραερίου διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή στα 0,66 ευρώ ανά λίτρο και η τιμή της αμόλυβδης στα 1,345 ευρώ ανά λίτρο. Τι σημαίνει όμως αυτό για κάποιον που προχωρά σε μετατροπή του αυτοκινήτου του; Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα μέσο οδηγό που διανύει σε ετήσια βάση περίπου 15.000 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο του παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επίσης, διευκρινίζουμε ότι, η συγκεκριμένη τιμή κατανάλωσης αυξάνεται κατά 15% περίπου στην περίπτωση του υγραερίου (δηλαδή διαμορφώνεται στα 9,2 λίτρα/100 χλμ.). Έτσι, για την κίνηση με υγραέριο, ο οδηγός του παραδείγματός μας θα χρειαστεί σε ετήσια βάση 950,4 ευρώ, τη ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.620 ευρώ.
              ¶ρα, σε ετήσια βάση το όφελος διαμορφώνεται στα 669 ευρώ, κάτι που συνεπάγεται ότι η απόσβεση του κόστους της μετατροπής μπορεί να επιτευχθεί από τον πρώτο κιόλας χρόνο. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιεί αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο ή όταν έχουμε στην κατοχή μας ένα αυτοκίνητο με υψηλή κατανάλωση. Κάτι που πλέον είναι ξεκάθαρο από το αγοραστικό κοινό, το οποίο έχει αντιληφθεί πως η οικονομία που προκύπτει από τη χρήση υγραερίου είναι καταλυτική.

              Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ

              Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ

              Ξέρετε πως κάθε μετατροπή πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ

                Πέρα από τους επαγγελματίες της αγοράς μιλήσαμε και τα ΚΤΕΟ, για ότι έχει να κάνει με τους ελέγχους που πρέπει να γίνονται μετά την εγκατάσταση του συστήματος.
                Πιο συγκεκριμένα απευθυνθήκαμε στο
                Ι.ΚΤΕΟ Car Control (Πέτρου Ράλλη 16, τηλ.: 210 34 22 100) και μιλήσαμε με τον Τεχνικό Διευθυντή κ. Μητροπία. «Κάθε αυτοκίνητο, στο οποίο έχει γίνει εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης, οφείλει να ελεγχθεί σε ΚΤΕΟ, προκειμένου να εγκριθεί η διασκευή και να αποτυπωθεί και στην άδεια κυκλοφορίας του, η δυνατότητά του να χρησιμοποιεί και υγραέριο σαν καύσιμο.
                Οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στο ΚΤΕΟ είναι ουσιαστικοί, αναγκαίοι και χρήσιμοι.
                Μπορούμε να τους διαχωρίσουμε σε δύο κατηγορίες:

                Έλεγχος δικαιολογητικών: Ο έλεγχος αυτός είναι πολύ σημαντικός, γιατί με αυτόν διαπιστώνεται αν
                α) τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι καινούργια και αμεταχείριστα και
                β) το σύστημα που εγκαταστάθηκε έχει έγκριση τύπου στην χώρα μας, αν δηλαδή είναι αξιόπιστο και εγγυημένης ποιότητας.

                Έλεγχος Εγκατάστασης: Με αυτόν τον έλεγχο, ελέγχεται όλο το σύστημα από πλευράς ασφαλείας. Αν δηλαδή η δεξαμενή έχει τοποθετηθεί σωστά, όσον αφορά στην θέση της αλλά και στη στήριξή της, αν υπάρχει περίπτωση διαφυγής αερίου στην καμπίνα των επιβατών, αν όλες οι σωληνώσεις είναι εγκατεστημένες με βάση τους κανόνες της τεχνικής και της ασφάλειας και αν υπάρχει διαρροή υγραερίου σε κάποιο σημείο της όλης εγκατάστασης.
                Ταυτόχρονα ελέγχονται και όλα τα εξαρτήματα, αν είναι τα ίδια με αυτά που έχει καταγράψει ο εγκαταστάτης ότι τοποθέτησε. Σημαντικό ρόλο, παίζει ο έλεγχος της δεξαμενής, η οποία ελέγχεται όχι μόνο για τον όγκο της αλλά και για την ηλικία της.
                Επίσης, μεγάλη σημασία, για τον ιδιοκτήτη του οχήματος, έχει και ο έλεγχος εκπομπών καυσαερίων που πραγματοποιούνται στο ΚΤΕΟ, κατά την καύση του υγραερίου. Αν η καύση δεν είναι σωστή, αυτό σημαίνει ότι η λειτουργία του κινητήρα του αυτοκινήτου, δεν έχει ρυθμιστεί με τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο και επομένως χρειάζεται επαναρύθμιση. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του ελέγχου, το ΚΤΕΟ αναλαμβάνει την αποστολή όλου του φακέλου του οχήματος στην αρμόδια διεύθυνση συγκοινωνιών, προκειμένου από αυτήν να παραλάβει ο ιδιοκτήτης του, την ανανεωμένη άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του».

                Point of Views

                Point of Views

                Point of Views

                  Με αφορμή την “επέτειο” των 15 χρόνων του υγραερίου, μιλήσαμε με σημαντικούς «παίχτες» της αγοράς, ζητώντας τους να τοποθετηθούν για το LPG μέσα από τέσσερις κομβικές ερωτήσεις. 


                  Europegas: «Πολλαπλά τα οφέλη από τη χρήση LPG!»
                  Η Europegas, είναι μία από τις ηγετικές Ευρωπαϊκές εταιρείες σχεδιασμού, κατασκευής, εγκατάστασης και προώθησης συστημάτων υγραεριοκίνησης αυτοκινήτου LPG/CNG. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, κ. Σταχτούρης Αλέκος αναφέρει: «Πολλαπλά είναι τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση LPG στην αυτοκίνηση μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια με τους οδηγούς, περιβάλλον, επιχειρήσεις και κράτος να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι. Επειδή και το αγοραστικό κοινό είναι μέρος του κράτους, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η χρήση αυτού του καυσίμου δημιούργησε θετικές συνέπειες στην απασχόληση αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας, συντήρησε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης επιχειρήσεις του κλάδου που ήταν στα πρόθυρα κατάρρευσης και πρόσφεραν στο ΑΕΠ της χώρας και φυσικά στην χάραξη μίας σύγχρονης ενεργειακής πολιτικής σε συνδυασμό τελευταία με την χρήση και του CNG. Οικονομία, οικολογία, ασφάλεια και επιδόσεις ήταν και είναι οι τομείς στους οποίους τα κέρδη για το αγοραστικό κοινό ήταν πολλαπλάσια με την χρήση LPG, έναντι οποιουδήποτε άλλου καυσίμου». 

                  Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
                  «Ο ανταγωνισμός και το όραμα πολλών εταιρειών στον κλάδο είχαν σαν αποτέλεσμα την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα συστήματα LPG με αποτέλεσμα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν πλέον ολοένα και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων με χρήση LPG.
                  Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες και τους εγκαταστάτες συστημάτων είναι πλέον εμφανές ότι στα τελευταία χρόνια η καινοτομία, οι εγγυήσεις, οι πιστοποιήσεις, οι προδιαγραφές, η τεχνική υποστήριξη, τα σύγχρονα εξαρτήματα και η συνεχής και αδιάκοπη εκπαίδευση αποτέλεσαν γνώμονα για την ύπαρξή τους και την ενδυνάμωσή τους στην αγορά. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι και η δημιουργία σύγχρονων πρατηρίων εφοδιασμού LPG σε όλη πλέον την Ελληνική επικράτεια αποτελεί μέρος της εξέλιξης της αγοράς».

                  Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
                  «Για να πραγματοποιηθούν τα επόμενα βήματα στην αγορά του υγραερίου και του φυσικού αερίου απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμό κράτους και επιχειρήσεων του κλάδου από κοινού. Κίνητρα όπως φορολογικές ελαφρύνσεις, ελεύθερη κυκλοφορία σε όλη την πόλη, απαλλαγή από χρεώσεις διοδίων, επιδοτήσεις εγκατάστασης είναι ορισμένα από τα πολλά που έχουν θεσπίσει οι περισσότερες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εδώ και αρκετά χρόνια. Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως του LPG είναι μονόδρομος και η ανάπτυξή του συμβάλλει θετικά στην οικονομία της χώρας, με θετικές αλυσιδωτές αντιδράσεις σε επιχειρήσεις του κλάδου και προσφέροντας τεράστιο οικονομικό όφελος στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων».

                  Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
                  Κάθε εγκατάσταση και σύστημα υγραερίου θέλει το service του όπως ορίζει ο εγκαταστάτης και οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Οι εργασίες της περιοδικής συντήρησης πρέπει να αναγράφονται λεπτομερώς στο βιβλιαράκι service LPG για να ισχύουν οι εγγυήσεις και να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργία του οχήματος. Τα διαστήματα συντήρησης τα ορίζει ο εγκαταστάτης και συνήθως είναι στα 10-15.000 χιλιόμετρα εκτός τουλάχιστον ενός πρώτου διαγνωστικού ελέγχου στην διάρκεια των πρώτων χιλιομέτρων με το νέο καύσιμο. Έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα, αντικατάσταση φίλτρων αέριας και υγρής φάσης, ηλεκτρονικός έλεγχος των ρυθμίσεων, αναβάθμιση λογισμικού(εφόσον απαιτείται), συντήρηση μπεκ είναι κάποιες απαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνονται στα προγραμματισμένα service του συστήματος LPG του εκάστοτε οχήματος».
                  Ο ανταγωνισμός και το όραμα πολλών εταιρειών στον κλάδο είχαν σαν αποτέλεσμα την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα συστήματα LPG

                  Autogas Tsopelogiannis: «Το αγοραστικό κοινό εξοικονομεί 50% από τα έξοδα κίνησης χάρη στο υγραέριο».
                  Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
                  Τα κέρδη του αγοραστικού κοινού από την χρήση του υγραερίου είναι τα εξής:
                  Α. Εξοικονόμηση χρημάτων έως 50% αναφορικά με τα έξοδα κίνησης.
                  Β. Μακροζωία του κινητήρα λόγω της τέλειας καύσης του υγραερίου.
                  Γ. Καθαρότερο περιβάλλον λόγω των μειωμένων ρύπων σε σχέση με το πετρέλαιο και τη βενζίνη

                   Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
                  Η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, δηλαδή με αυτοδιαγνώσεις, αυτορρυθμίσεις αλλά και ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές μονάδες 32 bit οι οποίες είναι κατασκευασμένες και προορισμένες αποκλειστικά για χρήση σε οχήματα). Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η μέγιστη εξοικονόμηση και η απόλυτη προστασία του κινητήρα.
                  Το αγοραστικό κοινό είναι πλέον σε θέση να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων υγραερίου, ξεκινώντας από συστήματα προηγούμενης γενιάς (πιο οικονομικά και με λιγότερες δυνατότητες) και φτάνοντας σε συστήματα με επεξεργαστή δεδομένων 32 bit, isa 3, obd, eodb κλπ, τα οποία του προσφέρουν ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά τη μέγιστη εξοικονόμηση.

                  Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
                  Η εφαρμογή τους σε ολοένα και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων, όπως άμεσου ψεκασμού και diesel, η μεγιστοποίηση εξοικονόμησης σε σχέση με την βενζίνη και το diesel, η πιο γρήγορη επεξεργασία δεδομένων και η μεγαλύτερη δυνατότητα αυτοδιάγνωσης.

                  Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
                  Για εμάς η σωστή συντήρηση του συστήματος αποτελεί αναπόσπαστο ζήτημα αναφορικά με τη σωστή λειτουργία του κινητήρα. Για αυτό και η εταιρεία μας παρέχει σε κάθε πελάτη της το εξειδικευμένο βιβλίο συντήρησης του συστήματος μετά από κάθε εγκατασταση. 
                  Σε γενικές γραμμές, σε τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου κάθε 15.000χλμ ή 1 φορά κάθε χρόνο, ανάλογα φυσικά με το σύστημα και της ανάγκες αυτού) πρέπει να πραγματοποιείται αντικατάσταση των φίλτρων, συνολικός και λεπτομερής έλεγχος του συστήματος , καθώς και έλεγχος της χαρτογράφησης. Καταλυτικός επίσης ειναι ο λεπτομερής έλεγχος όλων των σωληνώσεων του συστήματος (κάθε τρία έτη) και η αντικατάσταση αυτών όπου κρίνεται απαραίτητο. Τα service διαφερουν αναλογα με τα συνολικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα καθώς η ανάγκη συντήρησης ενός οχήματος που έχει διανύσει 90.0000χλμ είναι διαφορετική με ένα άλλο που έχει υπερβεί τα 150.000χλμ. 
                  Το αγοραστικό κοινό είναι πλέον σε θέση να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων υγραερίου, ξεκινώντας από συστήματα προηγούμενης γενιάς και φτάνοντας σε συστήματα με επεξεργαστή δεδομένων 32 bit, isa 3, obd, eodb κλπ

                  LPG Greece
                  Το υγραέριο ξεκίνησε στην Ελλάδα εδώ και 15 χρόνια περίπου σε αντίθεση με την Ιταλία που χρησιμοποιούν το LPG από το 1953.Τα πρώτα χρόνια όμως η νομοθεσία μας δεν επέτρεπε τη μετατροπή και τοποθέτηση συστημάτων υγραερίου στα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται παράνομα και περιστασιακά σε ΤΑΞΙ και σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που είχαν μεγάλη κατανάλωση καυσίμων. Ουσιαστικά το LPG μπήκε στη ζωή μας από το 2009 που έγινε νόμιμη η τοποθέτηση του προσφέροντας πολλά οφέλη και προνόμια στους χρήστες του. Η υγραεριοκίνηση αποτελεί την απόλυτη κίνηση προσφέροντας μας οικονομία που φτάνει έως το 50% έχοντας δυο καύσιμα, βενζίνη και υγραέριο και διπλή αυτονομία προστατεύοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους καυσαερίων. Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τοποθέτηση επώνυμων και καταξιωμένων στο χώρο συστημάτων υγραερίου από τους επίσημους αντιπροσώπους και εισαγωγείς που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία προσφέροντας σας εγγύηση και after sales service για πολλά χρόνια. Η τοποθέτηση φτηνών συστημάτων άγνωστης προέλευσης με ωραία ονόματα ιμιτασιόν συστημάτων και συστημάτων από το παραεμπόριο από αμαθείς ή ημιμαθείς τεχνίτες σίγουρα θα σας δημιουργήσουν πολλά προβλήματα και ζημιές στο αυτοκίνητο σας χωρίς καμιά εγγύηση. Επίσης ένα άλλο απαραίτητο στοιχείο είναι η συντήρηση και το service του συστήματος LPG που πρέπει να γίνεται 1 φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και με γνήσια ανταλλακτικά.
                  Το υγραέριο τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα η BRC και η ROMANO τα κορυφαία ιταλικά εργοστάσια με αμιγώς και εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα συστήματα έως και την παραμικρή βίδα στην Ιταλία, μας προσφέρουν τεχνολογία τελευταίας γενιάς με διαδοχικές φάσεις ψεκασμού για EURO 5 και EURO 6 αυτοκίνητα. Βέβαια η έρευνα και η εξέλιξη είναι συνεχόμενη και ήδη η BRC αλλά και η ROMANO με το νέο εγκέφαλο καλύπτουν πλέον το 70% των αυτοκινήτων με άμεσο ψεκασμό χωρίς κανένα πρόβλημα. Η υγραεριοκίνηση και γενικότερα η αεριοκίνηση αποτελεί μια εναλλακτική μορφή για οικονομική, οικολογική με ασφάλεια κίνηση έχοντας εμπειρία πλέον πολλών χρόνων.

                  LPGAS: «Ένα ποιοτικό κιτ υγραεριοκίνησης, σωστά τοποθετημένο, διασφαλίζει την εύρυθμη και ξέγνοιαστη λειτουργία του αυτοκίνητου σας».

                  Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
                  Τα οφέλη είναι πολλαπλά:
                  1. Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό.
                  2. Το υγραέριο (LPG) είναι καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, για αυτό συχνά ονομάζεται “πράσινο καύσιμο”. Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα με υγραέριο είναι μειωμένες σε σχέση με τη βενζίνη:
                  • Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14%
                  • Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες
                  • Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη
                  • Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων
                  3. Μειωμένες φθορές και έξοδα συντήρησης
                  Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.

                  Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
                  Πριν από 15 χρόνια τόσο η τεχνολογία των αυτοκινήτων όσο και των συστημάτων υγραερίου περιοριζόταν σε απλές μορφές έκχυσης του καυσίμου στην εισαγωγή. Πλέον με τους κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού και τα συστήματα τελευταίας γενιάς , όπως το BRC Plug & Drive , η κίνηση με υγραέριο είναι απροβλημάτιστη και οικονομική όσο ποτέ άλλοτε.
                  Ο πελάτης πλέον έχει την δυνατότητα να επιλέξει:
                  • Πόσα λίτρα φιάλη θα τοποθετηθεί ώστε να έχει μεγάλη αυτονομία.
                  • Που θα τοποθετηθεί η πλήρωση
                  • Που θα τοποθετηθεί ο επιλογέας υγραερίου
                  Όλα τα παραπάνω ήταν αδιανόητα 10 χρόνια πριν!

                  Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
                  Η εφαρμογή τους στους τελευταίους κινητήρες Euro 5 – 6 άμεσου ψεκασμού. Πλέον το υγραέριο θα εγχέεται απευθείας από τα μπεκ βενζίνης σε υψηλή πίεση, θα υπάρχει δυνατότητα να μην χρησιμοποιεί καθόλου βενζίνη το όχημα, ούτε καν κατά την εκκίνηση και ταυτόχρονα να διατηρηθεί η κατανάλωση στα ίδια χαμηλά επίπεδα με την βενζίνη. 

                  Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
                  Όπως και οι περιοδικοί έλεγχοι του κινητήρα, έτσι και οι έλεγχοι του συστήματος υγραερίου πρέπει να τηρούνται ευλαβικά ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία τους.
                  Το κόστος ενός ποιοτικού συστήματος όπως το BRC δεν κοστίζει πάνω από 30 ευρώ ανά 15.000χλμ κατά μέσο όρο. Υπάρχουν βέβαια κάποια συστήματα χαμηλότερης ποιότητας που κοστίζουν πολύ ακριβά στη συντήρηση γιατί είναι χαμηλής ποιότητας τα υλικά τους. Για αυτό και εμείς πάντοτε λέμε στους πελάτες μας ότι «Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση!» www.lpgas.gr
                  Το κόστος ενός ποιοτικού συστήματος όπως το BRC δεν κοστίζει πάνω από 30 ευρώ ανά 15.000χλμ κατά μέσο όρο.

                  Λογοθέτης Gas:
                  «Η τεχνολογία των αυτοκινήτων αλλάζει κι εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων αναγκών που προκύπτουν στην αγορά». 

                  Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
                  Η νομιμοποίηση του υγραερίου στα ΙΧ οχήματα δημιούργησε τις προϋποθέσεις για τη διεύρυνση του κλάδου ενώ παράλληλα έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα από τα έξοδα μετακινήσεών τους ως και 50%. Το υγραέριο μέχρι σήμερα εξακολουθεί να αποτελεί μία σοβαρή επένδυση χωρίς ρίσκο που συμβάλει θετικά στην οικονομία κάθε επιχείρησης ή νοικοκυριού. Όσοι έσπευσαν από το πρώτο καιρό να τοποθετήσουν σύστημα υγραερίου στο αυτοκίνητό τους κέρδισαν στη διάρκεια του χρόνου, τη διαφορά των χρημάτων σε σχέση με τα άλλα καύσιμα, ενώ εκείνοι που αποφάσισαν την εγκατάσταση στο ΙΧ τους πολύ αργότερα, συνάντησαν χαμηλότερες τιμές κατά την εγκατάσταση με αποτέλεσμα μία γρηγορότερη απόσβεση. 

                  Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
                  Η τεχνολογία των αυτοκινήτων αλλάζει κι εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων αναγκών που προκύπτουν στην αγορά. Αυτό σημαίνει, ότι τα κιτ υγραερίου πρέπει να διαμορφώνονται με στόχο την καλύτερη δυνατή συμβατότητα και λειτουργία τους στα εκάστοτε οχήματα. Οι κατασκευαστές συστημάτων υγραερίου μελετούν και ερευνούν τις νέες ανάγκες και πραγματοποιούν συνεχώς βελτιώσεις στα λογισμικά των συστημάτων υγραερίου.
                  Τα νεότερα συστήματα υγραερίου διαδοχικού αερίου ψεκασμού, δίνουν τη δυνατότητα καταγραφής βλαβών, αυτόματων ρυθμίσεων ακόμα και εν κινήσει, υπενθύμιση στον οδηγό για τη συντήρηση του συστήματος, μεγαλύτερη και ασφαλέστερη λειτουργία καθώς και υψηλή απόδοση σε σχέση με τα παλαιότερα συστήματα.

                  Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
                  Η αγορά του υγραερίου αναμένει τις νέες εξελίξεις γύρω από το θέμα της διπλής καύσης diesel – lpg. Είναι μία ανερχόμενη αγορά με εξαιρετικά περιβαλλοντικά αλλά και οικονομικά οφέλη. Δύναται να συμβάλλει ιδιαίτερα στη μείωση ρύπων, ενώ θα ωφελήσει οικονομικά και τους επαγγελματίες που διαθέτουν diesel οχήματα. 

                  Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
                  Μετά την διασκευή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο, είναι σημαντικό ο ιδιοκτήτης του οχήματος να μην αμελεί τη συντήρηση του συστήματος όποτε αυτό είναι προγραμματισμένο.
                  Συνήθως, ένα service υγραερίου γίνεται μετά από 15,000-20,000χλμ. Η καταμέτρηση χιλιομέτρων είναι βοηθητική και ενδεικτική, καθώς οι ηλεκτρονικές μονάδες υγραερίου που τοποθετεί η Logothetis Gas, καταγράφουν τις ώρες λειτουργίας του συστήματος και είναι προγραμματισμένες ώστε να υπενθυμίζουν με τον ήχο ενός beeper, για τη συντήρησή τους.Το service του υγραερίου περιλαμβάνει καθαρισμό και ρύθμιση των μπεκ αλλαγή στα φίλτρα του υγραερίου και μηδενισμό στην καταγραφή ωρών λειτουργίας για τον επαναπρογραμματισμό του επόμενου service. Λοιπές αλλαγές ή ρυθμίσεις γίνονται μόνο στην περίπτωση που ο ειδικός κρίνει ότι είναι αναγκαίες. 

                  Qgas: «Το όφελος από την υγραεριοκίνηση θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο αν δεν υπήρχε η μεγάλη φορολόγηση».
                  To αγοραστικό κοινό κέρδισε πολλά τα τελευταία χρόνια με βασικότερη τη προστασία του περιβάλλοντος λόγω των μειωμένων ρύπων ειδικά στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα με τις αυξημένες εκπομπές ρύπων. Επιπλέον έχουμε καθαρότερους κινητήρες με διπλάσια οικονομία καυσίμου. Βέβαια το κέρδος θα μπορούσε να ήταν πολλαπλάσιο αν δεν υπήρχε η μεγάλη φορολόγηση που επέβαλε η ελληνική κυβέρνηση υπό τις πιέσεις της Τρόικα για έσοδα σε καθαρό καύσιμο και την επιβολή του φόρου 200 ευρώ, πάνω του μέσου ορού του ευρωπαϊκού φόρου των 125 ευρώ ανά μετρικό τόνο υγραερίου δηλαδή, 1.780 λίτρα περίπου (σημερινή τιμή αντλίας, 0,58 λεπτά έναντι των 0,32 λεπτών του Βελγίου). Ακόμα και έτσι ο καταναλωτής εξοικονομεί μέχρι 50 % στις μετακινήσεις του με τη χρήση του εναλλακτικού καθαρού αυτού καύσιμου.

                  Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
                  Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας του υγραερίου κίνησης ( LPG ) τα τελευταία χρόνια είναι αλματώδης. Οι εταιρίες εξελίσσουν κινητήρες υγραεριοκίνησης άμεσου ψεκασμού και καταφέρνουν επιδόσεις οικονομικότερες του diesel. Για παράδειγμα το Ford Fiesta EcoBoost με τα 140 άλογα κινείται με το σύστημα υγρού ψεκασμού Prins Liquimax με 4,8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα χωρίς καμιά απώλεια ιπποδύναμης. 

                  Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
                  Τα επόμενα βήματα της αγοράς είναι η εξέλιξη όλων των νέων κινητήρων της BMW, της Audi, της Mercedes στη χρήση υγραερίου. Ήδη η Prins διαθέτει πάνω από 80 νέους τύπους κινητήρων στη λίστα μετατροπών τους και εμείς έχουν την τεχνογνωσία σε αυτό τον τομέα. 

                  Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
                  Τα συστήματα υγρού ψεκασμού δεν χρειάζονται καμία συντήρηση, ενώ τα αερίου χρειάζονται αλλαγή φίλτρων κάθε 15.000 ή 25.000 χιλιόμετρα.
                  Στις δικές μας μετατροπές χρησιμοποιούμε μόνο μπεκ τύπου βενζίνης οπότε καμία άλλη συντήρηση δεν χρειάζεται. Σε άλλα συστήματα χωρίς μπεκ τύπου βενζίνης είναι απαραίτητη η αλλαγή τους κάθε 30.000 χλμ ή η συντήρησή τους. 

                  Μειωμένο (πλέον) το κόστος εγκατάστασης

                  Η εξέλιξη των kit υγραερίου έχει επιφέρει μείωση των τιμών εγκατάστασης. Κερδισμένος είναι ο οδηγός του οχήματος που απολαμβάνει μειωμένο κόστος μετακίνησης σε προνομιακή τιμή.

                  Η εξέλιξη των kit υγραερίου έχει επιφέρει μείωση των τιμών εγκατάστασης. Κερδισμένος είναι ο οδηγός του οχήματος που απολαμβάνει μειωμένο κόστος μετακίνησης σε προνομιακή τιμή.

                    Η εξέλιξη της τεχνογνωσίας σε συνδυασμό με τα ραγδαία βήματα στην τεχνολογία των Kit υγραεριοκίνησης έχουν καταφέρει να μειώσουν σημαντικά το κόστος εγκατάστασης, όπου πλέον ξεκινάει από τα 500 ευρώ περίπου και διαμορφώνεται ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα (χωρητικότητα και αριθμό κυλίνδρων). Όπως είναι φυσικό, όσο αυξάνονται τα κυβικά του αυτοκινήτου, τόσο μεγαλύτερο είναι το κόστος. Επίσης, θα πρέπει να τονίσουμε ότι αρκετοί εγκαταστάτες παρέχουν διετή εγγύηση για όλα τα τμήματα της εγκατάστασης, ενώ σε γενικές γραμμές δε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε συστήματα υγραεριοκίνησης αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης.
                    Γι αυτό ακριβώς, επειδή η τοποθέτηση συστημάτων LPG είναι μια επένδυση για τον καθένα, είναι σωστό από πριν να εξερευνήσουμε κάθε λεπτομέρεια, από την επιλογή του συστήματος που είναι κατάλληλο για το αυτοκίνητό μας, έως τον εγκαταστάτη που θα διασφαλίσει την ασφαλή λειτουργία του οχήματός μας.

                    Κοινοποίησέ το »