Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Πέραν των παραπάνω όμως στα υγραεριοκίνητα πρέπει να έχουμε τον νού μας και στις βαλβίδες. Αν και συναντιέται περισσότερο στα ιαπωνικά αυτοκίνητα ωστόσο δεν είναι λίγα εκείνα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συμβαίνει με τη βενζίνη φθείρονται περισσότερο με τη χρήση του υγραερίου. Για να είμαστε πιο ακριβείς, όταν ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί LPG μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γεγονός που οδηγεί στην υπερθέρμανση και την φθορά του κινητήρα. Για να αποφευχθεί λοιπόν αυτό πρέπει να ρυθμίζονται τα διάκενα των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χλμ. Αντίθετα, αρκετά αυτοκίνητα, ειδικά τα ευρωπαϊκά, διαθέτουν υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ρύθμιση καθώς σε αυτά οι βαλβίδες ρυθμίζονται μόνες τους (αυτορυθμιζόμενες).
PRO.autotriti Team
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.