Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πάντα ελέγχουμε το σύστημα LPG

    Τις βαλβίδες και τα μάτια σου

    8.013 Επισκέψεις στο άρθρο

    Πέραν των παραπάνω όμως στα υγραεριοκίνητα πρέπει να έχουμε τον νού μας και στις βαλβίδες. Αν και συναντιέται περισσότερο στα ιαπωνικά αυτοκίνητα ωστόσο δεν είναι λίγα εκείνα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συμβαίνει με τη βενζίνη φθείρονται περισσότερο με τη χρήση του υγραερίου. Για να είμαστε πιο ακριβείς, όταν ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί LPG μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γεγονός που οδηγεί στην υπερθέρμανση και την φθορά του κινητήρα. Για να αποφευχθεί λοιπόν αυτό πρέπει να ρυθμίζονται τα διάκενα των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χλμ. Αντίθετα, αρκετά αυτοκίνητα, ειδικά τα ευρωπαϊκά, διαθέτουν υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ρύθμιση καθώς σε αυτά οι βαλβίδες ρυθμίζονται μόνες τους (αυτορυθμιζόμενες).

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
    ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.