Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κουράστηκες να ακούς τριξίματα; Γράσαρε το!

Κουράστηκες να ακούς τριξίματα; Γράσαρε το!

7.397 Επισκέψεις στο άρθρο

Δες τώρα πώς ένα σπρέι γράσο σταματά τα ενοχλητικά τριξίματα από πόρτες και καπό!

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Προσφέρει λύσεις όταν κάτι τρίζει ή έχει κολλήσει!

Κοινοποίησέ το »


Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζεται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλλημα των κλειδαριών στις πόρτες του.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η χαμηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που παγώνει το μηχανισμό, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες.

Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να ασκούμε μεγαλύτερη δύναμη ώστε να «γυρίσει» το κλειδί, με κίνδυνο να σπάσει το μεταλλικό μέρος μέσα στην κλειδαριά, η οποία μετά χρειάζεται αντικατάσταση.

Για τη λίπανση των σημείων αυτών μπορούμε να προμηθευτούμε ένα σπρέι γράσο από κάποιο κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτου ή εργαλείων γενικής χρήσης.

Σώσε το μοτέρ της κλειδαριάς!

Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που είναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται» και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κόστος.

Τακτικά γράσο στα σημεία ασφάλισης των πορτών!

Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Γράσαρε τον ομφαλό με τη βοήθεια του κλειδιού σου!

Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.

Αν αμελήσεις το καπό, θα κοπεί η ντίζα!

Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο, τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα, η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.

Κοινοποίησέ το »