Γράσαρε τις πόρτες και κάνε τη ζωή σου πιο εύκολη!
4.035 Επισκέψεις στο άρθρο
Δες τώρα πως θα λύσεις τα προβλήματα στις ηλεκτρικές κλειδαριές, τις πόρτες και το καπό, χρησιμοποιώντας μόνο λίγο γράσο.
Όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή ο μηχανισμός της κλειδαριάς μπορεί να παγώσει!
Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζεται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλλημα των κλειδαριών στις πόρτες του.
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η χαμηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που παγώνει το μηχανισμό, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να ασκούμε μεγαλύτερη δύναμη ώστε να «γυρίσει» το κλειδί, με κίνδυνο να σπάσει το μεταλλικό μέρος μέσα στην κλειδαριά, η οποία μετά χρειάζεται αντικατάσταση.
Για τη λίπανση των σημείων αυτών μπορούμε να προμηθευτούμε ένα σπρέι γράσο από κάποιο κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτου ή εργαλείων γενικής χρήσης.
Αν η ηλεκτρική κλειδαριά κολλήσει ο ηλεκτρικός μηχανισμός που διαθέτει βρίσκει αντίσταση με αποτέλεσμα μετά από λίγο καιρό να καίγεται.
Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που είναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται» και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κόστος.
Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.
Αν αμελείς να ανανεώνεις το γράσο στο καπό όσο συχνά χρειάζεται υπάρχει κίνδυνος να κοπεί η ντίζα
Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο, τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα, η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.