Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τρίζουν οι πόρτες; Θέλει γράσο!

Τρίζουν οι πόρτες; Θέλει γράσο!

5.065 Επισκέψεις στο άρθρο

Δες τώρα πώς μπορείς να λύσεις προβλήματα στις ηλεκτρικές κλειδαριές, στις πόρτες και στο καπό, απλά προσθέτοντας λίγο γράσο.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Η χαμηλή θερμοκρασία παγώνει το μηχανισμό της κλειδαριάς.

Κοινοποίησέ το »


Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζεται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλλημα των κλειδαριών στις πόρτες του.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η χαμηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που παγώνει το μηχανισμό, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι να ασκούμε μεγαλύτερη δύναμη ώστε να «γυρίσει» το κλειδί, με κίνδυνο να σπάσει το μεταλλικό μέρος μέσα στην κλειδαριά, η οποία μετά χρειάζεται αντικατάσταση.

Για τη λίπανση των σημείων αυτών μπορούμε να προμηθευτούμε ένα σπρέι γράσο από κάποιο κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτου ή εργαλείων γενικής χρήσης.

Αν κολλήσει η κλειδαριά και είναι ηλεκτρική, ο μηχανισμός της θα καεί

Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που είναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται» και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κόστος.

Το γράσο στο σημείο ασφάλισης φεύγει με τον καιρό, χρειάζεται συμπλήρωση τακτικά.

Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Βάλε και στον ομφαλό της πόρτας, σηκώνοντας το μεταλλικό κάλυμμα με το κλειδί.

Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.

Μην αμελείς το καπό, έλλειψη γράσου = κίνδυνος κοψίματος ντίζας

Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο, τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα, η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.

Κοινοποίησέ το »