Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II
  • Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

Πρεμιέρα για το Toyota Hilux GR Sport II

25.471 Επισκέψεις στο άρθρο

- Θα το βρίσκεις αποκλειστικά σε διπλοκάμπινο
- Είναι ψηλότερο 20 mm λόγω νέας ανάρτησης, πάει δυνατά και off road
- Θα χει καλύτερο φρενάρισμα με μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και δισκόφρενα αντί για ταμπούρα, πίσω
- Διαθέτει multimedia σύστημα ενημέρωσης, πλοήγησης & ψυχαγωγίας με οθόνη 8΄΄

Διαθέσιμο από το 2ο εξάμηνο του 2024

Πρεμιέρα έκανε το νέο Toyota Hilux GR Sport II, το οποίο παρουσιάστηκε με μία σειρά από αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις. Όπως ανέφερε η Toyota, το επιβλητικό Pick-up βασίζεται στην κληρονομιά που αποκτήθηκε από τις συμμετοχές της μάρκας στο Ράλι Dakar, ενώ θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το δεύτερο μισό του 2024.

Αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση

Το Hilux GR Sport II διατίθεται αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση. Είναι εξοπλισμένο με ανυψωμένη ανάρτηση κατά 20 χιλιοστά, ενώ τα εμπρός και πίσω μετατρόχια είναι πλέον αντίστοιχα, 140 και 150 χιλιοστά φαρδύτερα. Το νέο μοντέλο πατάει επίσης σε νέες ελαφρύτερες ζάντες 17 ιντσών, συνδυασμένες με ελαστικά παντός εδάφους. Μάλιστα η γωνία προσέγγισης έχει αυξηθεί από 29 σε 30 μοίρες, αυξάνοντας έτσι τις off-road ικανότητες του μοντέλου.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουν ως απώτερο στόχο την δημιουργία ενός πιο στιβαρού οχήματος, σε κάθε συνθήκη. Παράλληλα, βελτιώνεται η αίσθηση οδήγησης, με καλύτερα «πατήματα» εντός και εκτός δρόμου και πιο άμεσο τιμόνι. Τέλος, η ποιότητα κύλισης ανεβαίνει κατηγορία, με τους θορύβους και τις δονήσεις εντός καμπίνας να μειώνονται σημαντικά.

Αναβαθμισμένα φρένα

Η Toyota έχει εγκαταστήσει νέα αμορτισέρ για ταχύτερη απόκριση σε ανώμαλο έδαφος, την ώρα που αναβαθμίζεται και το σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και δισκόφρενα πίσω αντί για ταμπούρα. Μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις έχουν εφαρμοστεί χάρη στις νέες αεροκουρτίνες μπροστά, ενώ πίσω έχει μια πιο κομψή σπορ μπάρα και κάλυμμα καρότσας.

Ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Hilux

Για να το ξεχωρίσει από τις κανονικές εκδόσεις του Hilux, η Toyota έδωσε στο GR Sport II διχτυωτή μάσκα, κόκκινες δαγκάνες φρένων και πολλές σκούρες λεπτομέρειες. Το κόκκινο και μαύρο θέμα συνεχίζεται στο εσωτερικό όπου τα λογότυπα GR κοσμούν τα μπροστινά προσκέφαλα ενώ οι ζώνες ασφαλείας έχουν φινίρισμα σε κόκκινο χρώμα. Ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη οκτώ ιντσών είναι στάνταρ, υποστηρίζοντας πλοήγηση, καθώς και ενσύρματη και ασύρματη υποστήριξη για το Apple CarPlay, ενώ το Android Auto είναι ενσύρματο.

Συνέχεια του άρθρου >>>