Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Από μεταφορές μέχρι αποκομιδή απορριμμάτων και από το εργοτάξιο έως τον αυτοκινητόδρομο για μεγάλα ταξίδια (στη φωτό το Mercedes-Benz Atego).

Από μεταφορές μέχρι αποκομιδή απορριμμάτων και από το εργοτάξιο έως τον αυτοκινητόδρομο για μεγάλα ταξίδια (στη φωτό το Mercedes-Benz Atego).

Το Volvo FL με ψυκτικό θάλαμο για τα ψυχόμενα logistics.

Το Volvo FL με ψυκτικό θάλαμο για τα ψυχόμενα logistics.

Εντός ή εκτός πόλεως μπορούν να πιάσουν δουλειά τα μεσαία φορτηγά (στη φωτο το Volvo FL).

Εντός ή εκτός πόλεως μπορούν να πιάσουν δουλειά τα μεσαία φορτηγά (στη φωτο το Volvo FL).

To Mercedes-Benz Atego ως δημοτικό όχημα (σάρωθρο).

To Mercedes-Benz Atego ως δημοτικό όχημα (σάρωθρο).

Το τετρακίνητο Volvo FL στο εργοτάξιο.

Το τετρακίνητο Volvo FL στο εργοτάξιο.

Το Mercedes-Benz Atego με ανοικτή καρότσα.

Το Mercedes-Benz Atego με ανοικτή καρότσα.

Το Volvo FL Electric είναι ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά του κόσμου.

Το Volvo FL Electric είναι ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά του κόσμου.

  • Από μεταφορές μέχρι αποκομιδή απορριμμάτων και από το εργοτάξιο έως τον αυτοκινητόδρομο για μεγάλα ταξίδια (στη φωτό το Mercedes-Benz Atego).
  • Το Volvo FL με ψυκτικό θάλαμο για τα ψυχόμενα logistics.
  • Εντός ή εκτός πόλεως μπορούν να πιάσουν δουλειά τα μεσαία φορτηγά (στη φωτο το Volvo FL).
  • To Mercedes-Benz Atego ως δημοτικό όχημα (σάρωθρο).
  • Το τετρακίνητο Volvo FL στο εργοτάξιο.
  • Το Mercedes-Benz Atego με ανοικτή καρότσα.
  • Το Volvo FL Electric είναι ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά του κόσμου.

Αστικές & περιφερειακές μεταφορές με μεσαία φορτηγά

62.778 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2022)

Η ευελιξία των μεσαίων φορτηγών τα καθιστά «μπαλαντέρ» της μεταφορικής διαδικασίας, καθώς μπορούν να φέρουν εις πέρας από αστικές διανομές μέχρι εθνικές μεταφορές, αλλά και να δραστηριοποιηθούν σε ένα εργοτάξιο ή στην αποκομιδή απορριμμάτων. Ας δούμε τις προτάσεις των Mercedes-Benz και Volvo, που εμφανίζουν μεικτό έως και 16 τόνων.

Μεσαία φορτηγά: τα «μπαλαντέρ» των μεταφορών!

  • Από της πόλης τα στενά ως τις λάσπες του εργοταξίου
  • Όχι άδικα, τα αγαπημένα των μεταφορικών εταιρειών
  • Πιο ισχυρό το Mercedes-Benz Atego (έως 299 hp)
  • Από κοντά & το Volvo FL - Διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
 
Αν κάποια κατηγορία φορτηγών μπορεί να «υπερηφανευτεί» πως το «παίζει σε πολλά ταμπλό», αυτή είναι η μεσαίων διαστάσεων καθώς οι εκπρόσωποί της εμφανίζουν υψηλή ευελιξία χρήσης και μεγάλο εύρος εφαρμογών. Βλέπετε, οι σχετικά περιορισμένες διαστάσεις των εν λόγω φορτηγών, όπως και οι μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες, τους επιτρέπουν να λειτουργούν χωρίς προβλήματα σε αστικά περιβάλλοντα, όπου και πάλι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πολλές διαφορετικές δουλειές.


Το Volvo FL με ψυκτικό θάλαμο για τα ψυχόμενα logistics.

Το Volvo FL με ψυκτικό θάλαμο για τα ψυχόμενα logistics.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εντός, εκτός και επί τα αυτά

Τα μεσαία φορτηγά, λοιπόν, μπορείς να τα δεις να αποτελούν οχήματα τροφοδοσίας και διανομών, δηλαδή να εκφορτώνουν τρόφιμα σε ένα σουπερμάρκετ ή να μεταφέρουν δέματα για μια εταιρεία ταχυμεταφορών. Την ίδια στιγμή, αποτελούν την ιδανική λύση για μια μεταφορική εταιρεία, ειδικά αυτή που δραστηριοποιείται σε αστικό περιβάλλον, καθώς έχουν υψηλές μεταφορικές δυνατότητες και συγκριτικά χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας. Στην πόλη, μπορείς να τα πετύχεις επίσης ως απορριμματοφόρα, αλλά και με μια ανοικτή καρότσα με ή χωρίς γερανό.
 
Με την ίδια σχεδόν ευκολία, μπορείς να συναντήσεις δίπλα σου στον αυτοκινητόδρομο ένα μεσαίο φορτηγό να πραγματοποιεί εθνικές μεταφορές, φέροντας ως υπερκατασκευή μια κουρτίνα, μία κιβωτάμαξα ή έναν ψυκτικό θάλαμο. Επειδή, όμως, στις περισσότερες των περιπτώσεων στο πλήθος των εκδόσεών τους περιλαμβάνονται και οι τετρακίνητες, δεν είναι σπάνιο να τα δεις να δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό κλάδο και να κινούνται σε εργοτάξια ακόμα και σε κακοτράχαλα εδάφη.

Η ηλεκτροκίνηση είναι ήδη εδώ

Από τη στιγμή που τα μεσαίας κατηγορίας φορτηγά δραστηριοποιούνται συχνά εντός πόλεων, ήταν λογικό πως θα υπάρξει από νωρίς η «απαίτηση» για την εξέλιξη και παραγωγή αρχικά οχημάτων χαμηλών και στη συνέχεια μηδενικών ρύπων, με τα τελευταία να εμφανίζουν ένα πρόσθετο πλεονέκτημα: είναι σημαντικά πιο αθόρυβα στη λειτουργία τους, ένα στοιχείο ιδιαίτερο εκτιμητέο εντός αστικού περιβάλλοντος.
 
Επιπλέον, το λανσάρισμα ηλεκτρικών φορτηγών μεσαίων διαστάσεων και βάρους, ήταν (και είναι) πιο εύκολο από τα βαρεά, καθώς τα τελευταία από τη στιγμή που συνήθως πραγματοποιούν μεγάλου μήκους δρομολόγια, έχουν υψηλότερες απαιτήσεις σε αυτονομία. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, πως ήδη υπάρχουν κάμποσες σχετικές προτάσεις στην αγορά, με μία από τις πρώτες να προέρχεται από τη Volvo, που παράγει τo μηδενικών ρύπων FL Electric.
 
Με το Volvo FL θα ασχοληθούμε σήμερα, όπως και με ένα από τα πιο καταξιωμένα μοντέλα της κλάσης, το Atego της Mercedes-Benz, το οποίο ωστόσο δεν προσφέρεται σε ηλεκτρική έκδοση, καθώς τον ρόλο αυτό στη γκάμα παίζει το eActros. Δείτε περισσότερα στις ενότητες που ακολουθούν:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »