Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας
34.235 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)
Ο γνωστός και αξιόπιστος –τετρακύλινδρος- πετρελαιοκινητήρας Blue dCi των 2,0λτ. αναλαμβάνει την κίνηση του Renault Trafic, διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 110, 130 ή 150 (στις εκδόσεις H2) ίππων, με μέγιστη ροπή 300, 330 ή 350Nm αντίστοιχα.
Πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση το 6άριο κιβώτιο και τοποθετημένος σε θέση με καλή εργονομία ο επιλογέας.
Σε ότι αφορά στην αίσθηση που ο οδηγός αποκομίζει από αυτόν αξίζει να αναφέρουμε τα περιορισμένα επίπεδα θορύβου (ακόμη και στις υψηλές σ.α.λ.), την πολύ καλή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι (6) σχέσεων και την άμεση απόκριση του στις εντολές του οδηγού, ειδικά από χαμηλά.
Αναλόγως της απόδοσης η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 6,9lt/100km ενώ η εταιρεία τον συνεπικουρεί με συστήματα όπως το Stop&Start, η λειτουργία Eco κ.ά.
Σελίδα 1 | Πόσο καλό είναι το νέο Renault Trafic που οδηγήσαμε; |
Σελίδα 2 | Χώροι για τα πάντα εντός της καμπίνας! |
Σελίδα 3 | Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας |
Σελίδα 4 | Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο |