Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με εξαιρετική ποιότητα κύλισης εντός και εκτός δρόμου, η X-Class X350d υπολείπεται σε επιταχύνσεις από τον ανταγωνιστή της.

Το VW Amarok Aventura είναι αρκετά δυναμικό και «αγρίμι» τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, στα περιθώρια φυσικά που του επιτρέπουν το μεγάλο βάρος και η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων με τα οποία εφοδιάζεται.

Εντός, εκτός (δρόμου) και επί τα αυτά

22.957 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

Η ύπαρξη φύλλων σούστας στον πίσω άξονα του VW Amarok σε αντίθεση με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων της Mercedes-Benz X-Class, είναι σαφές πως διαφοροποιεί την οδική συμπεριφορά των δύο οχημάτων, έστω και στα στοιχεία.
Η Χ-Class θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι πιο άνετη και με αίσθηση επιβατικού οχήματος στην άσφαλτο, την ίδια στιγμή που το Amarok είναι πιο άμεσο μεν αλλά δεν… κρύβει το πλαίσιο τύπου σκάλας και τα φύλλα σούστας πίσω, ειδικά όταν κινείται χωρίς φορτίο.
Το Servotronic σύστημα διεύθυνσης σε συνδυασμό με το μικρότερο μήκος αμαξώματος / μεταξονίου, διασφαλίζουν στο Amarok μικρότερο κύκλο στροφής ωστόσο, το σύστημα περιμετρικής θέασης μέσω καμερών της X-Class, θα εκτιμηθεί δεόντως από τον οδηγό της σε περιορισμένους χώρους.
Παράλληλα, το Amarok εφοδιάζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «4MOTION» με διαφορικό Torsen που διατηρεί σταθερή τη σχέση μετάδοσης μεταξύ των αξόνων (40:60), μεταβάλλοντας την αναλόγως των συνθηκών, ενώ διαθέσιμο είναι και κλείδωμα του πίσω διαφορικού.
Στον αντίποδα η X-Class εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης που προβλέπει και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (κοντές), στοιχείο άκρως επιθυμητό κατά την εκτός δρόμου κίνηση.