ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πρώτη επαφή

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Το νέο Ford Ranger 2009
Διεκδικώντας τα πρωτεία
Διαβάστηκε από 2876 αναγνώστες
Η κατηγορία των Pick-Up προβλέπεται να αναβαθμιστεί σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2009, εξαιτίας της έλευσης αρκετών νέων μοντέλων σε αυτή. Ένα από τα σημαντικά είναι -χωρίς αμφιβολία- το πλήρως ανανεωμένο Ford Ranger, που παρουσιάστηκε στην 79η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της ανανεωμένης γενιάς του Ranger, η παραγωγής της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο Μάρτιο του 2009, είναι χωρίς αμφιβολία το πλήρως επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος. Πιο συγκεκριμένα, νέα είναι τόσο η μάσκα με τις τρεις χρωμιωμένες γρίλιες (πιθανότατα όχι σε όλες τις εκδόσεις), καθώς και οι μεγάλοι αεραγωγοί εκατέρωθεν αυτής. Τα νέα φωτιστικά σώματα είναι μεγάλων διαστάσεων και ενσωματώνουν τους δείκτες πορείας (φλας), ενώ ο προφυλακτήρας με την ευμεγέθη εισαγωγή αέρα ενσωματώνει στις άκρες του τους προβολείς ομίχλης (σε όσες εκδόσεις αυτοί θα είναι διαθέσιμοι). Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Ford, το νέο σχήμα του εμπρόσθιου τμήματος του Ranger είναι αρκετά πιο αεροδυναμικό, καθώς και πιο επιθετικό σχεδιαστικά, με μεγάλο μερίδιο σε αυτό να πιστώνεται και σε στοιχεία όπως τα τονισμένα φτερά των τροχών και οι δύο άξονες, αλλά επίσης και οι αεραγωγοί στην αρχή των εμπρός θυρών. Στο οπίσθιο τμήμα του νέου Ranger απαντώνται τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας θα μπορεί να εφοδιαστεί και με αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης.
Μηχανικά μέρη και κινητήρες
Πέραν των σχεδιαστικών διαφορών του με την υπάρχουσα γενιά, το ανανεωμένο Ranger, που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, δεν έχει να επιδείξει πολλά νέα στοιχεία αναφορικά με τις μεταφορικές του δυνατότητες ή την γκάμα των κινητήρων. Όπως προαναφέραμε, ο εκπρόσωπος της Ford θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη και διπλή καμπίνα, με το μήκος του χώρου φόρτωσης να παραμένει αντίστοιχο με αυτό του υπάρχοντος μοντέλου στα 2.280 χλστ., 1.753 χλστ. και 1.530 χλστ., αντίστοιχα. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων θα εξακολουθήσει να απαρτίζεται από τους δύο Duratorq TDCi υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ 143 ίππων και ροπή 330 Nm, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου του για μεικτό κύκλο κίνησης να ορίζεται στα 8,3 λτ./100 χλμ. για τις εκδόσεις 4x2 και στα 8,9 λτ./100 χλμ. για τις εκδόσεις 4x4. Αντίστοιχα, ο 3λιτρος κινητήρας προσφέρει 156 ίππους και μέγιστη ροπή 380 Nm. Σε κάθε περίπτωση, το νέο στοιχείο που υιοθετείται από το ανανεωμένο Ford Ranger είναι πως τόσο οι 4x2, όσο και οι 4x4 εκδόσεις, είτε με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων είτε με αυτόν των 3,0 λίτρων, θα προσφέρονται με κιβώτια ταχυτήτων 5 σχέσεων (μηχανικά αλλά και αυτόματα).
¶νετο και φιλόξενο εσωτερικό
Παρά το "σκληροτράχηλο" χαρακτήρα του, ανάλογο της απαιτητικής χρήσης για την οποία προορίζεται, το νέο Ford Ranger έχει να επιδείξει ένα υψηλό επίπεδο "φιλοξενίας" για τους -έως και 5- επιβάτες που είναι σε θέση να μεταφέρει. Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (Single Cab, RAP Cab και Double Cab), το Ranger διακρίνεται για την καλή ποιότητα κύλισης, ενώ σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας, το ανανεωμένο μοντέλο εμφανίζεται βελτιωμένο σε ό,τι αφορά στη μείωση των επιπέδων του θορύβου και των κραδασμών, που γίνονται αντιληπτοί από το εσωτερικό της καμπίνας. Πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες των επιβατών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η θήκη-συρτάρι πάνω από το κλειστό ντουλαπάκι του συνοδηγού, που μετατρέπεται σε ένα ιδιαίτερα πρακτικό τραπεζάκι, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως και 10 κιλών. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη στα σώματα οδηγού και συνοδηγού. Στις εκδόσεις RAP μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιπλέον άτομα στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, τα οποία μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως, διασφαλίζοντας επιπλέον χώρο στο εσωτερικό του οχήματος. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως στις εν λόγω εκδόσεις, οι πίσω πλευρικές πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά από τις εμπρός.