|
Το ιταλικό μοντέλο έχει να επιδείξει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σε ό,τι αφορά στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών, το Doblo είναι σταθερά πρώτο στις πωλήσεις των Vanette τα τελευταία χρόνια και μεταξύ των 10 κορυφαίων σε πωλήσεις επαγγελματικών σε όλες τις κατηγορίες.
Σε σχέση με τον προκάτοχό της, η νέα γενιά του Doblo που θα λανσαριστεί και στη χώρα μας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010, διακρίνεται για την ανανεωμένη εκ βάθρων σχεδίαση τόσο του αμαξώματος, όσο και του εσωτερικού. Το νέο Doblo άλλωστε βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα και το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2.755 χλστ., στοιχείο που διασφαλίζει εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό για τη μεταφορά φορτίων (εκδόσεις Van) αλλά και επιβατών (θα υπάρχουν διαθέσιμες και 7θέσιες εκδόσεις).
Παράλληλα, η Fiat έχει ανακοινώσει πως το Doblo θα εφοδιάζεται με νέους κινητήρες βενζίνης (95 ίππων) και πετρελαίου (της "οικογένειας" Multijet, με ισχύ 90, 105 και 135 ίππων), οι οποίοι διακρίνονται για την εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Σε ό,τι αφορά στις επαγγελματικές εκδόσεις, το Fiat Doblo Cargo θα προσφέρεται με μακρύ ή κοντό μεταξόνιο, κανονική ή υπερυψωμένη οροφή, καθώς και σε μια έκδοση που προορίζεται για την υποστήριξη υπερ-κατασκευών (ψυκτικός θάλαμος, κ.ά.). Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 2,2 μέτρα, το πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών στα 1,23 μέτρα, ενώ ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος του θα κυμαίνεται από τα 3,4 - 4,2 κ.μ. Τέλος, το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος, ανάλογα με την έκδοση, θα κυμαίνεται από τα 750 -1.000 κιλά.
Σχεδιαστικά, το νέο Doblo διαφοροποιείται από τον προκάτοχό του χάρη στα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, στη μεγάλη μάσκα και στα έντονα νεύρα, που διατρέχουν κατά μήκος το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Παράλληλα, στο εσωτερικό του οχήματος παρατηρούνται σημαντικές διαφορές στη σχεδίαση του πίνακα οργάνων, του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας, ενώ οι υπεύθυνοι της ιταλικής εταιρείας έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησής τους, καθώς και στη βελτίωση της χωροταξικής διαρρύθμισης, προκειμένου να διασφαλιστούν καλύτερες συνθήκες για τους επιβάτες όλων των θέσεων.
Καταλήγοντας αξίζει να αναφερθούμε στην γκάμα των κινητήρων που, σύμφωνα με τη Fiat, θα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 4 και προαιρετικά της Euro 5, ενώ διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα "Start&Stop" των κινητήρων. Σε μετέπειτα φάση, η Fiat ανακοινώνει πως θα λανσαριστεί και μια έκδοση του Doblo, με κινητήρα που θα μπορεί να κάνει χρήση και του φυσικού αερίου ως καύσιμο, ενώ θα υπάρξει και η επιλογή ενός αυτόματου-σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων με την ονομασία "Dualogic".
|
|
|
Στο οπίσθιο τμήμα του νέου Doblo Cargo παρατηρούνται τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, η διπλή πόρτα με τα ασύμμετρα φύλλα και το εξαιρετικά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
|
|
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Fiat Doblo διακρίνεται για τη λιτή και καλαίσθητη σχεδίασή του. Έμφαση έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών και στη δημιουργία πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων.
|
|
|