Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Van
Μεταβάλλοντας τις ισορροπίες
Νέα «καρδιά» 2,3 λίτρων, με ισχύ έως 146 ίππων
Διαβάστηκε από 10805 αναγνώστες
Όπως έχουμε προαναφέρει, το νέο Movano δεν έχει ανανεωθεί μόνο σχεδιαστικά, αλλά και σε ό,τι αφορά στα μηχανικά του μέρη. Πέραν των αναρτήσεων και των αξόνων, η δεύτερη -κατά σειρά- γενιά του Movano εφοδιάζεται και με έναν εντελώς νέο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα με σύστημα τροφοδοσίας Common-rail, χωρητικότητας 2,3 λίτρων (2.298 κ.εκ.). Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με ισχύ 100, 125 και 146 ίππων, με αντίστοιχη μέγιστη ροπή 285, 310 ή 350 Nm από τις 1.250 - 2.750 σ.α.λ. (αναλόγως της έκδοσης). Δεδομένης της ύπαρξης πλέον και πισωκίνητων εκδόσεων στην γκάμα του νέου Movano, παρατηρούνται διαφορές στον τρόπο που ο κινητήρας εδράζεται στο πλαίσιο. Στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο τοποθετείται εγκάρσια, ενώ στις εκδόσεις με κίνηση στον πίσω άξονα εδράζεται κατά το διαμήκη άξονα του αμαξώματος. Οι εκδόσεις με ισχύ 125 ή 146 ίππων υιοθετούν και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, καθώς και βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Σε όλες τις εκδοχές του, η βασική επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων αφορά σε ένα 6τάχυτο μηχανικό, ενώ προσφέρονται και αυτόματα - σειριακά κιβώτια αντίστοιχου αριθμού σχέσεων. Δεδομένης της ισχύουσας νομοθεσίας, όλες οι εκδόσεις του νέου 2,3 CDTI κινητήρα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro4, ενώ με την προσθήκη ενός ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων μπορούν να καλύψουν και τη Euro5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, εφ’ όσον ο ιδιοκτήτης του οχήματος το απαιτεί. Η μεγάλη ελαστικότητα του νέου αυτού κινητήρα, καθώς και τα περιορισμένα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου -ακόμα και στο υψηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του- είναι δύο από τα βασικότερα πλεονεκτήματά του. Η μέση κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κυμαίνεται -για μεικτό κύκλο κίνησης- από τα 7,8 - 9,4 λτ./100 χλμ., ενώ και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι περιορισμένες (από 203 - 249 g/km). Η μικρή μέση κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 80 λίτρων, που διαθέτουν όλες οι εκδόσεις του νέου Movano (προαιρετικά και δεξαμενές καυσίμου 105 λίτρων), διασφαλίζει στο νέο επαγγελματικό μοντέλο της Opel αυτονομία που μπορεί να ανέλθει έως και τα 1.400 χλμ.! Καταλήγοντας, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του νέου Movano στο Βερολίνο, οι υπεύθυνοι της Opel τόνισαν μεταξύ άλλων, πως το κόστος χρήσης και συντήρησης της νέας γενιάς είναι μειωμένο κατά 24% περίπου σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ έχει αυξηθεί τόσο η διάρκεια ζωής του κινητήρα, όσο και των επιμέρους μηχανικών του μερών. Παράλληλα, αυξημένα σε διάρκεια είναι και τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων σέρβις, που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Στις εκδόσεις FWD (πάνω φωτό) o κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια, ενώ στις RWD (κάτω φωτό ) κατά το διαμήκη άξονα του οχήματος.

 
 Αποστολή στη Γερμανία για το νέο Opel Movano
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέα σχεδίαση, μεγαλύτερες διαστάσεις, πολυάριθμες ευκολίες
Χώρος φόρτωσης με μήκος έως 4,4 μ. και όγκο έως 17,0 κ.μ.
¶νετο, ασφαλές και προβλέψιμο στο δρόμο
Νέα «καρδιά» 2,3 λίτρων, με ισχύ έως 146 ίππων