ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέα γενιά Euro6 κινητήρων για όλες τις χρήσεις

7.934 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2012)

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης των νέων κινητήρων της γερμανικής εταιρείας, ο κ. Georg Weiberg, Head of Truck Product Engineering Daimler Trucks, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «… Τα εντελώς νέα αυτά μηχανικά σύνολα αναμένεται να υιοθετηθούν από το σύνολο της γκάμας των ελαφρών, μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων μας με μεικτό βάρος από 7,5t. έως και τις πιο εξεζητημένες προτάσεις. Παράλληλα θα είναι διαθέσιμα και στην ευρύτερη γκάμα των λεωφορείων του Ομίλου Daimler AG».
«Με χωρητικότητα από 5,1- 12,8 λτ., οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro6 της Mercedes-Benz αποδίδουν ισχύ από 156- 510 ίππους».
Παράλληλα ο κ. Weiberg δεν παρέλειψε να τονίσει πως η προοπτική να εξελίξει από την αρχή το σύνολο της γκάμας των πετρελαιοκινήτων της Mercedes-Benz είναι μια… ευκαιρία ζωής και πως όλοι οι μηχανικοί στο Τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης εργάστηκαν πυρετωδώς πάνω σε ένα πρόγραμμα προκειμένου να αναβαθμίσουν όλες τις πτυχές, από την εξέλιξη των κινητήρων έως και την αναδιοργάνωση των διαδικασιών χύτευσης, και παραγωγής ακόμα και των πιο μικρών περιφερειακών τμημάτων τους στις επιμέρους γραμμές παραγωγής του Ομίλου.
Πληροφοριακά αναφέρουμε πως για να επιτευχθεί η κάλυψη των προδιαγραφών της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα επιβάλλεται να συνδυαστεί η τεχνολογία επανακύκλωσης των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (Exhaust Gas Recirculation) με την τεχνολογία επεξεργασίας των καυσαερίων με την χρήση διαλύματος AdBlue (Selective Catalytic Reduction). Επιπρόσθετα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την σημασία των –νέου τύπου- ειδικών φίλτρων παρακράτησης μικροσωματιδίων.
Παρόλα αυτά, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz κατάφεραν όχι μόνο να μειώσουν την μέση κατανάλωση καυσίμου των κινητήρων Euro6 σε σχέση με τα αντίστοιχα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Euro5, αλλά και να αυξήσουν τα διαστήματα μεταξύ των service τους.
Ο κ. Weiberg μάλιστα ανάφερε πως από τη χρήση του νέου ΟΜ 470 σε πραγματικές συνθήκες, έχει αποδειχθεί ότι τα διαστήματα αντικατάστασης των λιπαντικών έχουν αυξηθεί έως ακόμα και στα 150.000 χλμ. ενώ η διάρκεια ζωής του υπερβαίνει τα 1,2 εκ. χλμ. Σε κάθε περίπτωση, οι επιδόσεις αυτές είναι βελτιωμένες σε ποσοστό της τάξης του 20% σε σχέση με τους προκατόχους τους.