Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το πρωτότυπο Concept V-ision e που η Mercedes-Benz παρουσίασε στην 85η Έκθεση της Γενεύης, βασίζεται στη V-Class.

Τα ανεξάρτητα καθίσματα στο ευμετάβλητο εσωτερικό, φέρουν σύστημα θέρμανσης και… μασάζ ενώ χάρη στο αυτόματο σύστημα ανάκλισης τους...

… μπορούν να μετατραπούν σε κρεβάτια με ειδική στήριξη για τα πόδια και πολλαπλές ακόμη παροχές.

Mercedes-Benz V-ision e

Ένα εκ των σημαντικότερων πρωτότυπων οχημάτων που παρουσιάστηκαν στη Γενεύη ήταν το υβριδικό πρωτότυπο της V-Class.

Εξαιρετικές επιδόσεις χωρίς περιβαλλοντικό αντίκτυπο
0 4κύλινδος βενζινοκινητήρας του υβριδικού συστήματος κινητήρων του Concept V-ision e αποδίδει ισχύ 210 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm ενώ την ίδια στιγμή, ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος αποδίδει ισχύ 90 kW και ροπή 340 Nm.
Με βάση τα παραπάνω, η μέγιστη ροπή του υβριδικού αυτού συστήματος κινητήρων ανέρχεται στους 333 ίππους και τα αποθέματα της ροπής στα 600 Nm αντίστοιχα.
Για την επιτάχυνση του Concept V-ision e από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 6,1δλ. με την μέγιστη τελική του ταχύτητα να ορίζεται στα 206 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του για μεικτό κύκλο κίνησης περιορίζεται στα 3,0λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 71g/km αντίστοιχα.
Παράλληλα, το εν λόγω πρωτότυπο είναι σε θέση να διανύσει έως και 50χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 80χλμ./ώρα κάνοντας χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα, εκπέμποντας όπως είναι φυσικό, μηδενικά επίπεδα θορύβου και ρύπων.
Η ενέργεια που απαιτείται για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 13,5 kWh.
Η κεντρική μονάδα ελέγχου του υβριδικού συστήματος κινητήρας, επιλέγει αυτόματα τον ιδανικό συνδυασμό χρήσης της απόδοσης των δύο κινητήρων προκειμένου να διασφαλιστούν οι μέγιστες επιδόσεις με την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας ή καυσίμου την ίδια στιγμή που είναι σε θέση να φορτίζει αέναα τις μπαταρίες κατά την επιβράδυνση του οχήματος κ.ο.κ. Επιπρόσθετα, ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας για το υβριδικό σύστημα μέσω προγραμμάτων όπως τα Hybrid, E-Mode, E-Save και Charge.

Δυναμική εμφάνιση, κορυφαίο επίπεδο άνεσης και πολυτέλειας
Η σχεδίαση της Mercedes-Benz V-Class στην οποία βασίζεται στο πρωτότυπο Concept V-ision e είναι δυναμική και επιβλητική ωστόσο, λεπτομέρειες όπως τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα ή οι αλουμινένιοι τροχοί των 20 ιντσών, ενισχύουν τον χαρακτήρα του.
Επιπρόσθετα, σε ότι αφορά στο εσωτερικό του, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη μιας εκτεταμένης ηλιοροφής με διαστάσεις 1,92μ x 1,12μ. καθώς και τις πολλαπλές επενδύσεις από δέρμα κορυφαίας ποιότητας παντού.
Πέραν όμως αυτών των δεδομένων, αξίζει να εστιάσουμε στα ανεξάρτητα καθίσματα για τους πίσω επιβάτες τα οποία, όπως και στην περίπτωση της Mercedes-Benz S-Class φέρουν λειτουργία ανάκλησης και μπορούν να μετατραπούν σε άνετα… κρεβάτια με γωνία 49 μοιρών. Παράλληλα, εφοδιάζονται με σύστημα θέρμανσης αλλά και λειτουργία… μασάζ!

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ