Το νέο Ford Ranger της αγωνιστικής ομάδας NWM Ford Castrol Team, με το οποίο θα συμμετάσχει στο φετινό Πρωτάθλημα Rally-Raid της Νοτίου Αφρικής (SARRC).
Αγωνιστικό Ford Ranger με 402 hp
Φορώντας ένα ανθρακονημάτινο φουσκωμένο «κοστούμι» και διαθέτοντας μια εξελιγμένη ανάρτηση, το Ford Ranger μεταμορφώνεται σε ένα αγωνιστικό «θηρίο» 402 ίππων, που φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στο Πρωτάθλημα Rally-Raid της Νοτίου Αφρικής.
Το Ford Ranger γίνεται ένα «όπλο» 402 ίππων!
- Αγωνιστικό Pick-Up για το Πρωτάθλημα Rally-Raid
- Με ανθρακονήματα και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με ανάρτηση 350 χλστ.
- Με τον 3,5 λτ. Ford EcoBoost V6 των 402 hp & 600 Nm
Μπορεί το νέας γενιάς Ford Ranger να είναι προ των πυλών και να έχει παρουσιαστεί πρόσφατα το ολοκαίνουργιο Ranger Raptor, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το τωρινό μοντέλο έχει φάει τα ψωμιά του. Το αντίθετο μάλιστα…
Βλέπετε, η εταιρεία Neil Woolridge Motorsport (NWM) εξέλιξε και κατασκεύασε το νέο Ford Ranger της αγωνιστικής ομάδας NWM Ford Castrol Team, με το οποίο θα συμμετάσχει στο φετινό Πρωτάθλημα Rally-Raid της Νοτίου Αφρικής (SARRC), που θα εκκινήσει στις 25 Μαρτίου και θα περιλαμβάνει 7 γύρους. Σημειώνεται, πως πέρυσι η εν λόγω ομάδα κέρδισε σε δύο αγώνες και τερμάτισε στη 2η θέση.
Το νέο αγωνιστικό Pick-Up κατηγορίας Τ1+ χρησιμοποιεί υψηλής τεχνολογίας ίνες άνθρακα, διατηρώντας τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, που αποτελούν το σήμα κατατεθέν της NMW.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα χαρακτηριστικά του αγωνιστικού Ford Ranger
Το νέο αγωνιστικό Pick-Up κατηγορίας Τ1+ χρησιμοποιεί υψηλής τεχνολογίας ίνες άνθρακα και ύφανση αραμιδίου για την καμπίνα και το αμάξωμα, διατηρώντας τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, που χαρακτήριζαν το προηγούμενο όχημα και οι οποίες αποτελούν το σήμα κατατεθέν της NMW.
Το Pick-Up είναι 300 χλστ. πιο πλατύ (2,3 μέτρα συνολικά) από το μοντέλο παραγωγής και φέρει φουσκωμένους θόλους, προκειμένου να χωράνε οι τροχοί των 17 ιντσών, οι οποίοι φοράνε ελαστικά 37 ιντσών και διαθέτουν δισκόφρενα διαμέτρου 355 χλστ. Τα εμπρός και πίσω φρένα είναι αερόψυκτα, ωστόσο τα πίσω είναι επιπλέον και υδρόψυκτα για καλύτερη απόδοση.
Ψαναδουλεμένο είναι το σύστημα ανάρτησης του οχήματος, όπου το set-up με τα διπλά αμορτισέρ έχει αντικατασταθεί με μονά, με το όλο σύστημα να προέρχεται από την εταιρεία BOS Suspension. Το pick-up εξοπλίζεται με νέα μπράτσα πάνω κάτω, τα οποία επέτρεψαν την αύξηση της διαδρομής από τα 280 στα 350 χλστ.
Κάτω από το καπό συναντάμε εκ νέου τον EcoBoost V6 κινητήρα της Ford χωρητικότητας 3,5 λίτρων, ο οποίος όπως και πέρυσι αποδίδει 402 ίππους ισχύος και 600 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »