Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;
Ποια είναι τα προτερήματα του Peugeot e-Partner και που υστερεί έναντι του ανταγωνιστή του από την Κίνα;
Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner
39.506 Επισκέψεις στο άρθρο
(30/3/2023)
Συγκρίνουμε και αξιολογούμε τα όσα προσφέρουν δύο εντελώς διαφορετικές προτάσεις στην κατηγορία των e-Vanettes, βάζοντας στο… μικροσκόπιο τις διαφορές και τις ομοιότητες των BYD ETP3 και Peugeot e-Partner σε όλους τους τομείς.
Αμφότερα με εμπορική πορεία, εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους!
Πιο προσιτό το Peugeot e-Partner, πιο οικονομικό το ETP3
Σε δύο εκδόσεις το e-Partner, σε μια αλλά πολύ πρακτική το ETP3
Απόδοση 100kW (136hp) και για τα δύο μοντέλα
Ωφέλιμο έως 780kg το ETP3 & φόρτιση σε μόλις 30 λεπτά
Σ ύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνει ο ΣΕΑΑ αναφορικά με τις πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, τα Peugeote-Partnerκαι BYDETP3 ήταν τα κορυφαία σε πωλήσεις e-Vanettes στην χώρα μας για το 2022, αποσπώντας αμφότερα μερίδιο 5%+ επί των συνολικών πωλήσεων e-Vans στη χώρα μας.
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα τους σε ότι αφορά στο κόστος αγοράς δεδομένου ότι, η Λιανική Τιμή Προ Φόρων (Λ.Τ.Π.Φ.) τουBYDETP3 ξεκινά από τα 37.020 ευρώ (Λ.Τ.Μ.Φ.: 45.905 ευρώ) με τις εκδόσεις L1 του Peugeote-Partnerνα ξεκινούν από τα 36.129 ευρώ (Λ.Τ.Μ.Φ.: 44.800 ευρώ).
Αναφερθήκαμε στις εκδόσεις L1 του e-Partner καθώς, σε αντίθεση με το ETP3, το γαλλικό e-Vanetteπροσφέρεται και σε εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Κάπου εκεί λοιπόν ξεκινούν και οι πολλαπλές διαφοροποιήσεις των δύο μοντέλων δεδομένου ότι, η μία έκδοση αμαξώματος του ETP3 βρίσκεται στο… ενδιάμεσο των διαστάσεων των L1 / L2 του e-Partner, με τις όποιες ιδιαιτερότητες προκύπτουν ως τις μεταφορικές δυνατότητες των μοντέλων.
Ωστόσο, όπως θα δείτε, τα δύο αυτά μοντέλα έχουν πολλές ακόμη ομοιότητες αλλά και ειδοποιούς διαφορές.
Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;