Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner

Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;

Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;

Ποια είναι τα προτερήματα του Peugeot e-Partner και που υστερεί έναντι του ανταγωνιστή του από την Κίνα;

Ποια είναι τα προτερήματα του Peugeot e-Partner και που υστερεί έναντι του ανταγωνιστή του από την Κίνα;

  • Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner
  • Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;
  • Ποια είναι τα προτερήματα του Peugeot e-Partner και που υστερεί έναντι του ανταγωνιστή του από την Κίνα;

Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner

39.506 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2023)

Συγκρίνουμε και αξιολογούμε τα όσα προσφέρουν δύο εντελώς διαφορετικές προτάσεις στην κατηγορία των e-Vanettes, βάζοντας στο… μικροσκόπιο τις διαφορές και τις ομοιότητες των BYD ETP3 και Peugeot e-Partner σε όλους τους τομείς.

Αμφότερα με εμπορική πορεία, εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους!

 

  • Πιο προσιτό το Peugeot e-Partner, πιο οικονομικό το ETP3
  • Σε δύο εκδόσεις το e-Partner, σε μια αλλά πολύ πρακτική το ETP3
  • Απόδοση 100kW (136hp) και για τα δύο μοντέλα
  • Ωφέλιμο έως 780kg το ETP3 & φόρτιση σε μόλις 30 λεπτά
 
Σ ύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνει ο ΣΕΑΑ αναφορικά με τις πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, τα Peugeot e-Partner και BYD ETP3 ήταν τα κορυφαία σε πωλήσεις e-Vanettes στην χώρα μας για το 2022, αποσπώντας αμφότερα μερίδιο 5%+ επί των συνολικών πωλήσεων e-Vans στη χώρα μας.
 
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα τους σε ότι αφορά στο κόστος αγοράς δεδομένου ότι, η Λιανική Τιμή Προ Φόρων (Λ.Τ.Π.Φ.) του BYD ETP3 ξεκινά από τα 37.020 ευρώ (Λ.Τ.Μ.Φ.: 45.905 ευρώ) με τις εκδόσεις L1 του Peugeot e-Partner να ξεκινούν από τα 36.129 ευρώ (Λ.Τ.Μ.Φ.: 44.800 ευρώ).
 
Αναφερθήκαμε στις εκδόσεις L1 του e-Partner καθώς, σε αντίθεση με το ETP3, το γαλλικό e-Vanette προσφέρεται και σε εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Κάπου εκεί λοιπόν ξεκινούν και οι πολλαπλές διαφοροποιήσεις των δύο μοντέλων δεδομένου ότι, η μία έκδοση αμαξώματος του ETP3 βρίσκεται στο… ενδιάμεσο των διαστάσεων των L1 / L2 του e-Partner, με τις όποιες ιδιαιτερότητες προκύπτουν ως τις μεταφορικές δυνατότητες των μοντέλων.
 
Ωστόσο, όπως θα δείτε, τα δύο αυτά μοντέλα έχουν πολλές ακόμη ομοιότητες αλλά και ειδοποιούς διαφορές.


Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;

Πόσο καλό είναι στο δρόμο το νέο BYD ETP3; Πόσο χρόνο φόρτισης χρειάζεται η υπερσύγχρονη μπαταρία του;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε