Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο ηλεκτροκινητήρας του BYD ETP3 έχει απόδοση 100kW και η μέση κατανάλωση ενέργειας του ορίζεται στις 16kWh περίπου σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Ο ηλεκτροκινητήρας του BYD ETP3 έχει απόδοση 100kW και η μέση κατανάλωση ενέργειας του ορίζεται στις 16kWh περίπου σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).

Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).

Αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας του e-Partner αποδίδει ροπή έως και 260Nm.

Αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας του e-Partner αποδίδει ροπή έως και 260Nm.

Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία πόλης του e-Partner σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται στα 400km.

Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία πόλης του e-Partner σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται στα 400km.

Ο οδηγός ελέγχει τόσο την απόδοση όσο και την ανάκτηση ενέργειας στο Peugeot e-Partner.

Ο οδηγός ελέγχει τόσο την απόδοση όσο και την ανάκτηση ενέργειας στο Peugeot e-Partner.

  • Ο ηλεκτροκινητήρας του BYD ETP3 έχει απόδοση 100kW και η μέση κατανάλωση ενέργειας του ορίζεται στις 16kWh περίπου σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
  • Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).
  • Αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας του e-Partner αποδίδει ροπή έως και 260Nm.
  • Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία πόλης του e-Partner σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται στα 400km.
  • Ο οδηγός ελέγχει τόσο την απόδοση όσο και την ανάκτηση ενέργειας στο Peugeot e-Partner.

Μεγαλύτερη αυτονομία το e-Partner, πιο οικονομικό το ETP3

62.459 Επισκέψεις στο άρθρο

Με βάση τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνουν οι εταιρείες, το ETP3 προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136hp που συνδυάζεται με μια από τις πιο προηγμένες της αγοράς, μπαταρία λιθίου – φωσφορικού άλατος σιδήρου (LiFePO4) με χωρητικότητα 44,9kWh. Με αυξημένη διάρκεια ζωής, η εν λόγω μπαταρία μπορεί να φορτίσει σε παροχές AC 6,6kW ή σε DC έως 50kW, με τη διάρκεια από το 20% έως το 80% να ορίζεται στις 5,5 ώρες ή στα 30 λεπτά αντίστοιχα.


Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).

Η προηγμένη μπαταρία των 44,9kWh του ETP3 μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά (παροχή DC 50kW).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Στον δρόμο, η τελική του ETP3 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 100km/h ενώ παρά το γεγονός ότι δεν προσφέρονται διάφορες βαθμίδες ισχύος για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η λειτουργία του προσαρμόζεται αυτόματα και όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει κάτω από το 90%, ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί κάνοντας χρήσης –σχεδόν- μόνο του πεντάλ του γκαζιού, καταφεύγοντας στο φρένα μόνο για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.

Αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας του e-Partner αποδίδει ροπή έως και 260Nm.

Αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας, ο ηλεκτροκινητήρας του e-Partner αποδίδει ροπή έως και 260Nm.

 
Ο ηλεκτροκινητήρας του Peugeot e-Partner αποδίδει επίσης 100kW (136hp) με 260Nm ροπής και συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50kWh που συνοδεύονται από Εγγύηση 8 ετών ή 160.000km για τη διατήρηση του 70% της δυνατότητας φόρτισης τους.

Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία πόλης του e-Partner σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται στα 400km.

Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία πόλης του e-Partner σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανέρχεται στα 400km.

Η φόρτιση τους σε ταχυφορτιστή 100kW απαιτεί μόλις 30λεπτά ωστόσο, είναι σαφές πως πρακτικές όπως η χρήση τριφασικού Wallbox 11kW (5 ώρες για φόρτιση 0-100%) είναι πιο ενδεδειγμένες για μόνιμη χρήση.
 

Ο οδηγός ελέγχει τόσο την απόδοση όσο και την ανάκτηση ενέργειας στο Peugeot e-Partner.

Ο οδηγός ελέγχει τόσο την απόδοση όσο και την ανάκτηση ενέργειας στο Peugeot e-Partner.

Μέσω ενός ειδικού χειριστηρίου «e-toggle», ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει την απόδοση του κινητήρα (προγράμματα Eco/Normal/Power με απόδοση από 82-136hp και ροπή από 190-260Nm) ή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας γεγονός που επιτρέπει και την οδήγηση του e-Partner με ένα πεντάλ.

Σελίδα 1Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner
Σελίδα 2Πλούσια εξοπλισμένο το ETP3, πιο ευρύχωρο το e-Partner
Σελίδα 3Μεγαλύτερη αυτονομία το e-Partner, πιο οικονομικό το ETP3