Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το BYD ETP3 προσφέρει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με όγκο 3,5κ.μ. για φορτία βάρους έως και 780 κιλών.

Το BYD ETP3 προσφέρει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με όγκο 3,5κ.μ. για φορτία βάρους έως και 780 κιλών.

¶ξια αναφοράς είναι η επένδυση από αλουμίνιο για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.

¶ξια αναφοράς είναι η επένδυση από αλουμίνιο για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.

Η κοντή έκδοση αμαξώματος του Peugeot e-Partner μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και έχει μέγιστο ωφέλιμο πλάτος 1,6μ.

Η κοντή έκδοση αμαξώματος του Peugeot e-Partner μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και έχει μέγιστο ωφέλιμο πλάτος 1,6μ.

Χάρη στο σύστημα «Moduwork» το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του e-Partner αυξάνεται στα 3.090mm.

Χάρη στο σύστημα «Moduwork» το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του e-Partner αυξάνεται στα 3.090mm.

  • Το BYD ETP3 προσφέρει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με όγκο 3,5κ.μ. για φορτία βάρους έως και 780 κιλών.
  • ¶ξια αναφοράς είναι η επένδυση από αλουμίνιο για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.
  • Η κοντή έκδοση αμαξώματος του Peugeot e-Partner μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και έχει μέγιστο ωφέλιμο πλάτος 1,6μ.
  • Χάρη στο σύστημα «Moduwork» το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του e-Partner αυξάνεται στα 3.090mm.

Υπεροχή στα σημεία για το ETP3 στον χώρο φόρτωσης

62.460 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως προαναφέραμε, το ETP3 είναι ελαφρώς μακρύτερο και λίγο πιο στενό από την αντίστοιχη έκδοση «L1» του e-Partner, και όπως θα περίμενε κανείς, ανάλογες θα έπρεπε να είναι και οι διαφορές στον χώρο φόρτωσης των δύο μοντέλων.


¶ξια αναφοράς είναι η επένδυση από αλουμίνιο για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.

¶ξια αναφοράς είναι η επένδυση από αλουμίνιο για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
                                         Στην πράξη όμως, το ETP3 έχει να επιδείξει μεγαλύτερο μήκος χώρου φόρτωσης, είναι σημαντικά πιο στενό ωστόσο, μεταξύ των θόλων το πλάτος του είναι εφάμιλλο του e-Partner.

Η κοντή έκδοση αμαξώματος του Peugeot e-Partner μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και έχει μέγιστο ωφέλιμο πλάτος 1,6μ.

Η κοντή έκδοση αμαξώματος του Peugeot e-Partner μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και έχει μέγιστο ωφέλιμο πλάτος 1,6μ.

 
Παράλληλα, έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο εσωτερικό ύψος ενώ, οι -standard- δύο πλευρικές πόρτες του έχουν σημαντικά μεγαλύτερο πλάτος, την ίδια στιγμή που και το ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει είναι αυξημένο σε σχέση με το γαλλικό e-Vanette.

Χάρη στο σύστημα «Moduwork» το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του e-Partner αυξάνεται στα 3.090mm.

Χάρη στο σύστημα «Moduwork» το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του e-Partner αυξάνεται στα 3.090mm.

 
Από την πλευρά του, το e-Partner επιστρατεύει το σύστημα «Moduwork» χάρη στην καταπακτή με πλάτος 298mm και ύψος 612mm, αυξάνει το ωφέλιμο μήκος και τον όγκο της καρότσας. Επιπρόσθετα φέρει δίφυλλη πίσω πόρτα σε αντίθεση με την μονή του ETP3, με το τελευταίο ωστόσο να φέρει επένδυση από αλουμίνιο(!) στο δάπεδο!

Σελίδα 1Συγκρίνουμε τα BYD ETP3 & Peugeot e-Partner
Σελίδα 2Υπεροχή στα σημεία για το ETP3 στον χώρο φόρτωσης
Σελίδα 3Μεγαλύτερη αυτονομία το e-Partner, πιο οικονομικό το ETP3