Η νέα γενιά «Generation II Evo» του εν λόγω μηχανικού συνόλου που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2014 στα Audi A6 και A7 έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις που έχουν τροποποιήσει την λειτουργία του σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ παράλληλα τον καθιστούν πλέον σημαντικό πιο οικονομικό και με χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Με τα αποθέματα της ροπής του να είναι διαθέσιμα από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του και την εξαιρετική συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων (βασική επιλογή) προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Amarok, ανεξάρτητα από το βάρος του φορτίου. Μάλιστα, ο οδηγός έχει στη διάθεση του ακόμη και ειδικούς επιλογείς στο τιμόνι για την επιλεκτική (σειριακή) εναλλαγή των σχέσεων μετάδοσης, κάτι που φυσικά μπορεί να κάνει και μέσω του κεντρικού επιλογέα. Τέλος, η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα, επιτυγχάνεται και μέσω του συστήματος Start/Stop αλλά και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr