ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Περιπετειώδης ήταν η προσπάθεια της Land Rover να μπει στην παραγωγή φορτηγών. Ευκαιρία για λίγη ιστορία λοιπόν...
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Περιπετειώδης ήταν η προσπάθεια της Land Rover να μπει στην παραγωγή φορτηγών. Ευκαιρία για λίγη ιστορία λοιπόν...

Γνωρίζατε πως υπάρχουν και φορτηγά της Land Rover;

3.827 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2022)

Μπορεί η Land Rover να έχει χτίσει τον «θρύλο» της με μοντέλα όπως τα Defender και Range Rover, ωστόσο έκανε μερικές -όχι και τόσο επιτυχείς- προσπάθειες να δημιουργήσει τη δική της απάντηση στο Unimog της Mercedes-Benz. Δείτε μια διαφορετική οπτική της ιστορίας της εμβληματικής βρετανικής μάρκας…

Τα φορτηγά της Land Rover που δεν ήξερες ότι υπάρχουν!

  • Ντεμπούτο το 1962 με το Series IIA FC
  • Το στρατιωτικό 101 Forward Control του 1972 που παρέμεινε ως τα τέλη των 90s
  • Llama: Η απάντηση στο Unimog με βάση το Defender
  • Αποτυχία στις δοκιμές – Τίτλοι τέλους το 1988
 
Στο μυαλό των περισσότερων όταν ακούν το όνομα της Land Rover, έρχονται στο μυαλό τα εμβληματικά Defender και Range Rover, άντε και τα σύγχρονα πολυτελή SUV. Πόσοι όμως γνωρίζουν πως η θρυλική βρετανική μάρκα κατασκεύασε και μερικά «cab over» φορτηγά, όπως το Llama;
 
Η αρχή της ιστορίας της Land Rover στα βαρέα οχήματα ξεκινάει με το Series IIA FC, που παρουσιάστηκε το 1962 με βάση το Series IIA (1961-1971) και το οποίο κατασκευάστηκε σε λιγότερες από 2.500 μονάδες. Οι Βρετανοί το 1966 παρουσίασαν το αναβαθμισμένο Series IIB FC, το οποίο προαιρετικά έφερε diesel κινητήρα και έμεινε στην αγορά μέχρι το 1974.

Ένα πυροσβεστικό Land Rover Series IIA FC που πρωτοεμφανίστηκε το 1962.

Ένα πυροσβεστικό Land Rover Series IIA FC που πρωτοεμφανίστηκε το 1962.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στην υπηρεσία του βρετανικού στρατού

Μέχρι τότε, οι άνθρωποι της μάρκας είχαν δημιουργήσει το 101 Forward Control, το οποίο όμως ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά για τον στρατό της χώρας. Είχε σχεδιαστεί με γνώμονα την εύκολη αερομεταφορά του και ενώ η εξέλιξή του είχε ξεκινήσει το 1967, η παραγωγή εκκίνησε μόλις το 1972 και σταμάτησε 6 χρόνια αργότερα. Ωστόσο, το φορτηγό έμεινε στην υπηρεσία μέχρι τη δεκαετία του 1990, όταν και αντικαταστάθηκε από τα Defender και τα φορτηγά Steyr-Puch Pinzgauer.

Η απάντηση στο Unimog

Από τη στιγμή πως η παραγωγή των αυτοκινήτων μάρκας Rover παρέμεινε στο εργοστάσιο του Σόλιχαλ, η Land Rover έκλεισε τις μονάδες που διέθετε στο Μπέρμιγχαμ και συγκέντρωσε όλη την παραγωγική διαδικασία κάτω από την ίδια στέγη. Το παραπάνω οδήγησε στη δημιουργία του τμήματος Special Vehicles Division, μέσω του οποίου η εταιρεία ήθελε να μειώσει τον όγκο της δουλειάς που έστελνε σε εξωτερικούς συνεργάτες.
 
Παράλληλα, εποφθαλμιούσε ένα κομμάτι της πίττας των πωλήσεων στα σκληροτράχηλα φορτηγά, μια αγορά που μονοπωλούσε το Mercedes-Benz Unimog. Οπότε, οι βρετανοί χρειάζονταν ένα φορτηγό που θα μπορούσε να μεταφέρει μεγαλύτερα και βαρύτερα φορτία και κάπως έτσι προέκυψε το νέο Land Rover 101 Forward Control, το οποίο στηριζόταν στο Defender και δεν περιοριζόταν στη στρατιωτική χρήση. Συνέχεια του άρθρου >>>