Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το καλαίσθητο εσωτερικό του νέου Eurocargo διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής και η κομψή αισθητική του.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, το τιμόνι μπορεί να φέρει πλήθος ενσωματωμένων χειριστηρίων, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος.

Στο κέντρο της βάσης του παρμπρίζ εδράζεται το νέο σύστημα αισθητήρων και ραντάρ για τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος ενώ…

… προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με ειδική βάση για συστήματα πολυμέσων με πολλαπλές λειτουργίες, απευθείας από τη γραμμή παραγωγής.

Στην οροφή της καμπίνας υπάρχουν αρκετοί ακόμη αποθηκευτικοί χώροι.

Εφόσον ο ιδιοκτήτης του το επιθυμεί, το εσωτερικό του νέου Eurocargo μπορεί να μετατραπεί σε «κινητό γραφείο» χάρη σε ένα ειδικό σύστημα με αποθηκευτικούς χώρους 20λτ., ειδικές βάσης για smartphones, tablets ή laptops, θύρες USB, ειδικό σύστημα φωτισμού κ.ο.κ.

Εξαιρετική εργονομία, αυξημένοι χώροι, βελτιωμένη ποιότητα υλικών

Από το 1991 όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Iveco Eurocargo έχει να επιδείξει περισσότερες από μισό εκατομμύριο πωλήσεις στις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Αυστραλίας και της Λατ. Αμερικής, γεγονός που το κατατάσσει μεταξύ των πιο εμπορικά επιτυχημένων εκπροσώπων της κατηγορίας του. Παράλληλα, έχει αποσπάσει τον τίτλο του «International Truck of the Year» δύο χρονιές (1992 & 2016).
ΚαθΆ όλη τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής του πορείας και στη χώρα μας, το Eurocargo συγκαταλέγονταν στους πιο αποδοτικούς, ευκολοδήγητους, αξιόπιστους και προηγμένους τεχνολογικά, εκπροσώπους της κατηγορίας του, ωστόσο, η εντελώς νέα σχεδίαση της καμπίνας, οι τεχνολογικές καινοτομίες και το ιδιαίτερα μειωμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας που επιδεικνύει η νέα γενιά του, το καθιστούν μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως, η γραμμή παραγωγής του στη Μπρέσια (Ιταλία) όπου και ανέκαθεν κατασκευάζονταν, είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερες από 11.000 (!) εκδόσεις του νέου Eurocargo, αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται…
Επιγραμματικά, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Eurocargo είναι διαθέσιμο (και στην ελληνική αγορά) σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 6,2 – 19,0t. (βάρος συρμού έως 35,0t.), 15 διαφορετικές εκδόσεις μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας με διάφορα ύψη οροφής, κινητήρες με καύσιμο τόσο το πετρέλαιο κίνησης όσο και το φυσικό αέριο κ.ο.κ.

Κομψότερη και πιο σύγχρονη αισθητική
Η νέα σχεδίαση της καμπίνας βασίζεται στο έντονο «V» σχήμα που παρατηρείται στην μάσκα ενώ πλήρως τροποποιημένα είναι τόσο τα φωτιστικά σώματα όσο και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στις εμπρός γωνίες της.
Ο πλήρως τροποποιημένος προφυλακτήρας ενσωματώνει τόσο ένα σκαλοπάτι για καλύτερη πρόσβαση σε πιο ψηλό σημείο (π.χ. καθαρισμός παρμπρίζ) όσο και τους αισθητήρες για το σύστημα AEBS που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Ο δυναμικός χαρακτήρας της σχεδίασης αποτυπώνεται επίσης στα νέα φωτιστικά σώματα που φέρουν λυχνίες τύπου LED και σύστημα «Daytime Running Lights» ενώ, τα αεροδυναμικά βοηθήματα ακριβώς από πάνω τους, βελτιώνουν τα επίπεδα θορύβου που παράγονται κατά την κίνηση του οχήματος, ενώ συμβάλλουν και στο παραμένουν καθαρές οι πλευρικές πόρτες. Φυσικά, έχουν επιφέρει και τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος κατά 2% σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Συνολικά, το νέο Iveco Eurocargo προσφέρεται με τρείς διαφορετικούς τύπους καμπίνας (Day Cab, Sleeper Cab, Crew Cab) ενώ σε όλες τις εκδόσεις, προσφέρεται η δυνατότητα πρόσβασης εντός του οχήματος μέσω ενός ή δύο σκαλοπατιών.

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Iveco - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ