Οι περιορισμένες διαστάσεις της καμπίνας του, ο μικρός κύκλος στροφής (από 11,0μ.) και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, διασφαλίζουν ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας στο νέο Eurocargo σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα κύλισης και αποδοτικότητα που εγγυώνται οι εξελιγμένες αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο.
Ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα «LDWS» (Lane Departure Warning System), «AEBS» (Advanced Emergency Braking System), «EVSC» (Enhanced Vehicle Stability Control) και «ACC» (Adaptive Cruise Control) αποτελούν σημαντικά βοηθήματα στο έργο του οδηγού, στις δύσκολες περιστάσεις.
Το ραντάρ για τα ACC και AEBS έχει εμβέλεια 120 μέτρων και επιτρέπει στο όχημα να ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης και –ακόμη και αυτόματα- να επιβραδύνει σημαντικά, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Αρχικά μειώνεται η απόδοση της ροπής του κινητήρα, μετέπειτα ενεργοποιείται το μηχανόφρενο και στη συνέχεια το βοηθητικό σύστημα πέδησης.
Σε ότι αφορά στα κινούμενα εμπόδια στο δρόμο του φορτηγού, το AEBS είναι σε θέση να μειώσει την ταχύτητα του νέου Eurocargo έως στα 32χλμ./ώρα ενώ στις περίπτωση σταθερών εμποδίων, το σύστημα να μειώσει την ταχύτητα του φορτηγού έως και κατά 10χλμ./ώρα, προκειμένου να μειώσει την ενδεχόμενη σφοδρότητα της σύγκρουσης.
Διαθέσιμες και εκδόσεις 4x4
Οι εκδόσεις 4x4 του νέου Eurocargo φέρουν σύστημα μόνιμης 4κίνησης και προσφέρονται με μεικτό βάρος από 11,5 – 15,0t. και μεταξόνια μήκους από 3.240 – 4.150 χλστ.
Ανάλογα με την έκδοση, προσφέρουν εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης (από 28ο – 32ο), ράμπας (από 18ο – 23ο) ή αποχώρησης (από 11ο – 17ο), έχουν ελάχιστη απόσταση από το έδαφος της τάξης των 321 – 428 χλστ. ενώ μπορούν να υπερβούν υδάτινα εμπόδια με βάθος έως και 578 χλστ.
Εφοδιάζονται με εκδόσεις 220, 250 ή 280 ίππων του Tector 7 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τριπλό διαφορικό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr