Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «Hi-SCR» της Iveco, είναι ελαφρύτερο και αποδοτικότερο από τον συνδυασμό των τεχνολογιών SCR + EGR…

… ενώ πολλαπλές είναι οι επιλογές ως προς την χωρητικότητα των δεξαμενών καυσίμου και AdBlue.

Το πρωτοποριακό σύστημα «Hi-SCR»

Μια από τις πιο σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες της Iveco που υιοθετείται και από το νέο Eurocargo, είναι το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «Hi-SCR» που σε σχέση με τον συνδυασμό των τεχνολογιών «SCR» (Selective Catalytic Reduction) και «EGR» (Exhaust Gas Recirculation) που χρησιμοποιείται ως λύση από το σύνολο των ανταγωνιστικών εταιρειών, είναι ελαφρύτερο, με λιγότερα εξαρτήματα, μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης ενώ επιφέρει και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως υπερκαλύπτει με άνεση τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων.

Επιλογές «Natural Power» ισχύος 204 ίππων
Με περισσότερες από 13.000 πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων με καύσιμο το φυσικό αέριο από το 1995, η Iveco είναι η κορυφαία στον κλάδο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και όπως είναι φυσικό, το νέο Eurocargo είναι επίσης διαθέσιμο σε εκδόσεις «Natural Power».
Προσφέροντας όφελος έως και 25% από το κόστος καυσίμου, το νέο Eurocargo Natural Power είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 11,0 – 16,0t. με έναν 6κύλινδρο κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 750 Nm ροπής που συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 9 σχέσεων ή ένα αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται έως στα 400 χλμ.

Μειωμένη κατανάλωση έως και 8%

Καταλήγοντας, αξίζει να τονίσουμε πως το νέο Eurocargo έχει να επιδείξει μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο έως και κατά 8% σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ οι νέοι Tector 5 & Tector 7 κινητήρες του, διακρίνονται για το μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης τους.
Παράλληλα, χάρη σε λειτουργίες όπως οι «EcoRoll» και «EcoSwitch» στα κιβώτια ταχυτήτων του, ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης ενώ, επιγραμματικά, το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας του έχει μειωθεί κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του. 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Iveco - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ