Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (66η ΙΑΑ 2016), η MAN Truck & Bus παρουσίασε πολλαπλές αναβαθμίσεις για και για τη σειρά φορτηγών διανομών, όπως το TGL που παρουσιάζουμε, μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε, πέραν της σχεδιαστικής τροποποίησης του εξωτερικού και του εσωτερικού της καμπίνας, τη νέα γενιά του συστήματος MAN BrakeMAtic, που περιλαμβάνει τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού συστήματος φρένων EBS, και τους συστήματος υποβοήθησης πέδησης EBA.
Σε ότι αφορά αυτά καθαυτό το ανανεωμένο MAN TGL, η πρόταση της γερμανικής εταιρείας για τις αστικές –και όχι μόνο- διανομές είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 – 12,0t. και είναι σε θέση να υποστηρίξει μια τεράστια γκάμα επιλογών.
Πληρέστατη γκάμα εκδόσεων για πολυποίκιλες χρήσεις
Σύμφωνα με την MAN Truck & Bus, το TGL είναι διαθέσιμο με διάφορους τύπους καμπίνας, ακόμη και καμπίνα προσωπικού ή και με κρεβάτια, προκειμένου να διασφαλίσει την πλήρη υποστήριξη των αναγκών της χρήσης για την οποία προορίζεται. Συγκεκριμένα, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 7,5 – 12,0t., το MAN TGL είναι διαθέσιμο με διάταξη αξόνων 4x2 καθώς και επιλογές μεταξονίων με μήκος από 3.300 – 5.200 χλστ.
Αντίστοιχα, η γκάμα των καμπίνων του περιλαμβάνει τις C, L, LX και Crew Cab επιλογές με μήκος από 1.620 – 2.280 χλστ. και ύψος από 1.585 – 1.985 χλστ.
Η δυναμική εξωτερική σχεδίαση καθώς και η ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό χάρη στη μειωμένη απόσταση του δαπέδου από το έδαφος, συνδυάζεται με τους εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό και τις κορυφαίες επιλογές υλικών σε όλες τις επιφάνειες.
Παράλληλα, η MAN Truck & Bus προσφέρει πολλαπλές προηγμένες επιλογές αναφορικά με το επίπεδο του εξοπλισμού που περιλαμβάνουν από τα υπερσύγχρονα συστήματα πολυμέσων «MAN Media Truck» έως τα αναπαυτικά καθίσματα.
Κινητήρες 4 – 6 κυλίνδρων με ισχύ από 150 – 150 ίππων
Σε ότι αφορά στη γκάμα των μηχανικών του συνόλων, το MAN TGL είναι διαθέσιμο με 4κύλινδρους (DO834, 4,6λτ.) ή 6κύλινδρους (D0836, 6,9lt.) κινητήρες. Στην πρώτη περίπτωση, η μέγιστη απόδοση ορίζεται στους 150, 180 ή 220 ίππους με τα αντίστοιχα αποθέματα ροπής να διαμορφώνονται στα 570, 700 ή 850 Nm ενώ, οι μεγαλύτερες σε κυβισμό εκδόσεις του TGL αποδίδουν ισχύ 250 ίππων και μέγιστη ροπή1.000 Nm. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα συνδυάζονται προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic, μια εκ των κορυφαίων προτάσεων στην εν λόγω κατηγορία, που μεταξύ άλλων ενσωματώνει το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης ΜΑΝ EasyStart. Πέραν αυτού, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει (σειριακά) την εναλλαγή των σχέσεων μέσω του ειδικού χειριστηρίου στο τιμόνι, ή να αφήσει την πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία του συστήματος, να τον διατηρήσει σημαντικά πιο ξεκούραστο καθΆ όλη τη διάρκεια του δρομολογίου, με έμφαση πάντοτε στην βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα και τη διατήρηση της κατανάλωσης στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, ανά πάσα στιγμή.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr