ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!

(29/11/2024)
Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
  • Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
  • Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
  • Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!
  • Ανάρτηση φορτηγού: Πώς να προστατεύσεις τον εαυτό σου & το φορτίο σου!

-Από την ανάρτηση καθορίζεται η σταθερότητα & η οδηγική συμπεριφορά του οχήματος στο ανώμαλο έδαφος
-Τύποι ανάρτησης: φυλλοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδος & σπειροειδή ελατήρια
-Αμορτισέρ, βραχίονες ελέγχου & ελατήρια φύλλων μειώνουν τη φθορά στα ελαστικά
-Κάνεις αναβάθμιση, με κιτ ανύψωσης, μεγαλύτερα ελαστικά & ράβδο ταλάντωσης
-Σημάδια φθοράς: διαρροή λαδιού, ταλαντεύσεις, χαμηλωμένο πλαίσιο & ανομοιόμορφη φθορά ελαστικών

SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Από την ανάρτηση καθορίζεται η σταθερότητα & η οδηγική συμπεριφορά του οχήματος στο ανώμαλο έδαφος

Παρόλο που τα συστήματα ανάρτησης στα φορτηγά υπάρχουν σε γενικές γραμμές για τον ίδιο λόγο που ισχύει και στα αυτοκίνητα – δηλαδή για τη σταθερότητα και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο – εντούτοις μεταξύ τους εντοπίζονται αισθητές διαφορές.
Σε πρώτη φάση, αρκεί να αναφέρουμε πως στην ανάρτηση του φορτηγού, πέρα από την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού, μείζονος σημασίας θεωρείται αναμενόμενα και η προστασία του εξοπλισμού και του φορτίου που μεταφέρει - ιδίως όταν το μεικτό βάρος του φορτηγού είναι μεγάλο και ακόμα περισσότερο όταν το οδόστρωμα είναι ανώμαλο.
Επί της ουσίας, οι αναρτήσεις ουσιαστικά συμβάλλουν στην απορρόφηση των κραδασμών, με αποτέλεσμα την καλύτερη ευστάθεια του οχήματος κατά την κίνηση. Έτσι διατηρούνται πάντα σε επαφή όλα τα ελαστικά του οχήματος με το οδόστρωμα, ενώ για τις εφαρμογές που αφορούν σε φορτηγά που κινούνται κυρίως σε καταστάσεις off road, η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης επιτρέπει τη διέλευση από αυξημένες εδαφικές ανωμαλίες. Συνακόλουθα, οι διευθυντήριοι άξονες διατηρούν την πρόσφυση - και άρα ο οδηγός μπορεί να στρίψει το όχημα -, ενώ ο/οι κινητήριοι άξονες, μπορούν να μεταφέρουν όλη την παραγόμενη ισχύ -μέσω των ελαστικών- στο δρόμο... 
 

Συνέχεια του άρθρου >>>