Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Από το προσεχές καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμο το νέο Hilux GR SPORT, η κορυφαία έκδοση του Pick-Up της Toyota, που αντλεί έμπνευση από το Ράλι Ντακάρ.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από το προσεχές καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμο το νέο Hilux GR SPORT, η κορυφαία έκδοση του Pick-Up της Toyota, που αντλεί έμπνευση από το Ράλι Ντακάρ.

Νέο Hilux GR SPORT: Το κορυφαίο Pick-Up της Toyota

5.076 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2022)

Το Toyota Hilux δεν αγωνίζεται για την πρωτιά μόνο στο Ράλι Ντακάρ, αλλά χάρη στη νέα κορυφαία έκδοση «GR SPORT», φιλοδοξεί να αποτελέσει το πιο θελκτικό Pick-Up της ευρωπαϊκής αγοράς. Ας δούμε ένα ένα τα «όπλα» του στη δύσκολη εμπορική μάχη που καλείται να δώσει.

Με άρωμα Ντακάρ το νέο Hilux GR SPORT!


    Αναβαθισμένη οδική συμπεριφορά υπόσχεται η ανασχεδιασμένη ανάρτηση του νέου Toyota Hilux GR SPORT.

    Αναβαθισμένη οδική συμπεριφορά υπόσχεται η ανασχεδιασμένη ανάρτηση του νέου Toyota Hilux GR SPORT.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Η κορυφαία έκδοση της γκάμας – έρχεται το καλοκαίρι
  • Με αναβαθμισμένη ανάρτηση και κινητήρα 204 ίππων
  • Με δυναμική εμφάνιση και πλούσια εξοπλισμένο σαλόνι
  • Καλύτερο στον δρόμο, ασταμάτητο έξω από αυτόν
 
Λίγη από την αίγλη του Ράλι Ντακάρ στην καθημερινή ζωή, επιχειρεί να δώσει το νέο Hilux GR SPORT, η κορυφαία δηλαδή έκδοση του Pick-Up της Toyota που θα βρεθεί στις βιτρίνες των εμπόρων της ιαπωνικής μάρκας το προσεχές καλοκαίρι.
 
Οπότε, οι βελτιώσεις του εν λόγω Toyota Hilux δεν περιορίζονται στις αισθητικές αναβαθμίσεις μέσω έξω, αλλά έχουν κυρίως να κάνουν με την επαναρύθμιση της ανάρτησης, προκειμένου το ιαπωνικό Pick-Up να αποδίδει καλύτερο τόσο εντός όσο –κυρίως- εκτός δρόμου, όπου ο οδηγός έχει ως συμμάχους το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα Active Traction Control.
 

Τι αλλάζει στο κορυφαίο Hilux των 204 ίππων

Αναλυτικότερα, η αναβάθμιση της ανάρτησης στηρίζεται στα νέα «monotube» αμορτισέρ και στα νέα εμπρός ελατήρια. Τα μονού σωλήνα αμορτισέρ διαθέτουν μια μεγαλύτερη περιοχή εμβόλου για καλύτερη απόδοση απόσβεσης, με ταχύτερη απόκριση και καλύτερη απαγωγή θερμότητας. Τα μπροστινά σπειροειδή ελατήρια έχουν σκληρύνει, ενώ τόσο αυτά όσο και τα νέα αμορτισέρ είναι βαμμένα κόκκινα για να τονίσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Hilux GR SPORT.
 
Σύμφωνα με την Toyota, σε σύγκριση με το στάνταρ Hilux, αυτές οι αλλαγές αναβαθμίζουν σημαντικά τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης στην ευθεία και στις στροφές. Το νέο set-up συμβάλλει επίσης σημαντικά στην οδηγική άνεση, με γρήγορη απόκριση σε κραδασμούς υψηλής συχνότητας και αυξημένη ικανότητα απόσβεσης για τον έλεγχο της κίνησης του αμαξώματος και την εξάλειψη των κραδασμών.
 
Όπως αναμενόταν το GR SPORT εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας του νέου Hilux. Λόγος γίνεται για τον πετρελαιοκινητήρα των 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 204 ίππων και ροπή 500 Nm, ενώ συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Σημειώνεται, πως το GR SPORT θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην διπλοκάμπινη (Double Cab) έκδοση, η οποία υπενθυμίζεται πως εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου και ελκτική ικανότητα έως και 3,5 τόνων.