Με σπορ ύφος το νέο Toyota Hilux GR Sport
5.656 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2021)
Το «ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός» ισχύει στην περίπτωση του Toyota Hilux GR Sport, καθώς ο σπορ χαρακτήρας που υπόσχεται το βαρύγδουπο όνομά του, εξαντλείται στη δυναμική εμφάνιση μέσα-έξω.
Παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία η έκδοση «GR Sport» του δημοφιλούς Toyota Hilux, η οποία έρχεται σε συνέχεια του Hilux Revo GR Sport που λανσαρίστηκε νωρίτερα φέτος στην Ταϊλάνδη.
Φουσκωμένοι θόλοι για τους μαύρους τροχούς των 18 ιντσών, που αφήνουν να φανούν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »
Αντίθετα με ότι προδιαθέτει με το όνομά του, το ιαπωνικό Pick-Up δεν έχει τις «ευλογίες» της Gazoo Racing -όπως συμβαίνει με τη Supra ή το GR Yaris- και η αναβάθμισή του έχει να κάνει με την εμφάνισή του, προκειμένου να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.
Αρκετές είναι οι σπορτίφ πινελιές του εσωτερικού, με το λογότυπο "GR" να εμφανίζεται ουκ ολίγες φορές.
Νέο Hilux Revo GR Sport (+vid)
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 4κύλινδρο turbodiesel των 2,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 147 ίππους ισχύος και 400 Nm ροπής.
Αναλυτικότερα, συναντάμε φουσκωμένους θόλους τροχών βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, χάρη στους οποίους το πλάτος του οχήματος αυξήθηκε κατά 45 χλστ. Επιπλέον, η Toyota τοποθέτησε στο Hilux GR Sport μια ξεχωριστής σχεδίασης μάσκα με μαύρες γρίλιες, όπου το όνομά της αναγράφεται με μεγαλύτερα γράμματα. Συναντάμε ακόμα, μαύρους τροχούς 18 ιντσών, μια απόχρωση που απαντάται στα σκαλοπάτια, στον πίσω προφυλακτήρα και στα καπάκια των καθρεπτών. Για το σπορτίφ του πράγματος, οι δαγκάνες των φρένων είναι κόκκινες.
Νέο Toyota Hilux σε στιλ Land Cruiser
Αρκετές είναι οι πινελιές που διαφοροποιούν και το εσωτερικό του Hilux GR Sport, όπου έχουν τοποθετηθεί καθίσματα με επενδύσεις από συνθετικό δέρμα. Τη μορφή των εμπρόσθιων θέσεων διανθίζουν τα λογότυπα «GR» στα προσκέφαλα, οι λεπτομέρειες σε κόκκινο σουέντ και η ίδιας απόχρωσης ραφές. Το «GR» απαντάται και στο τιμόνι, με την εικόνα του σαλονιού να συμπληρώνουν τα αλουμινένεια, σπορ πεντάλ, τα μεταλλικά paddles αλλαγής ταχυτήτων και το «GR» κουμπί εκκίνησης του κινητήρα.
Το νέο Toyota Hilux του Dakar Rally 2022 (+vid)
Ο τελευταίος είναι ο 4κύλινδρος turbodiesel των 2,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 147 ίππους ισχύος και 400 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με 6τάχυτητο αυτόματο κιβώτιο. Τη μόνη «πραγματική» αναβάθμιση του οχήματος αποτελεί η ειδικής ρύθμισης ανάρτησή του, η οποία υπόσχεται βελτιωμένα χαρακτηριστικά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.