Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Toyota Hilux του 1985, εκτός από τα χρονάκια του, έχει και τα ...λεφτάκια του!

Εξαιρετικά αναπαλαιωμένο, το προς πώληση Toyota Hilux αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα του είδους του.

Σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση βρίσκεται το εσωτερικό της πιο ευρύχωρης καμπίνας «Xtracab».

Η μόνη αναβάθμιση που έχει γίνει στο σαλόνι, είναι η τοποθέτηση ενός aftermarket ηχοσυστήματος, κάτι που δε μας βρίσκει σύμφωνους!

Ο κινητήρας των 2,4 λτ. έχει διανύσει 256.367 χλμ., που δεν είναι πολλά για τα χρόνια του οχήματος.

Αυτόματο κιβώτιο και δεύτερος επιλογέας για τα «κοντά», ενώ διακρίνεται και το παράταιρο ηχοσύστημα.

Toyota Hilux 35ετίας ακριβότερο από καινούργιο!

3.857 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2021)

Υπάρχουν συλλέκτες για τα πάντα, για ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς έφτιαχνε η Toyota τα pick-up της στα 80s δε θα υπήρχαν; Δείτε ένα μοναδικά ανακατασκευασμένο Hilux του 1985, που κοστίζει ακριβότερα από τις περισσότερες εκδόσεις του σύγχρονου μοντέλου!

Προς πώληση βρίσκεται ένα ανακατασκευασμένο (refurbished, που λέμε…) Toyota Hilux του 1986, με τον οίκο Hyman Classic Cars να ζητάει ούτε λίγο ούτε πολύ, 47.500 δολάρια, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε σχεδόν 40.500 ευρώ, τα οποία είναι υπέρ αρκετά για να αγοράσει κανείς ένα σύγχρονο Pick-Up της ιαπωνικής μάρκας!


Εξαιρετικά αναπαλαιωμένο, το προς πώληση Toyota Hilux αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα του είδους του.

Εξαιρετικά αναπαλαιωμένο, το προς πώληση Toyota Hilux αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα του είδους του.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Πρόκειται, πάντως, για ένα άριστο παράδειγμα του 4κίνητου μοντέλου της εποχής, το οποίο διαθέτει την πιο ευρύχωρη καμπίνα «Xtracab». Η εξαιρετική δουλειά αναπαλαίωσης που έχει γίνει, «κρύβει» το γεγονός πως ο συγκεκριμένος «αγρότης» έχει διανύσει 159.299 μίλια (256.367 χλμ.).

Σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση βρίσκεται το εσωτερικό της πιο ευρύχωρης καμπίνας «Xtracab».

Σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση βρίσκεται το εσωτερικό της πιο ευρύχωρης καμπίνας «Xtracab».

 
Εξωτερικά, το αυτοκίνητα φέρει μια μπεζ βαφή, με τη μορφή του αμαξώματος να αναβαθμίζουν τα εργοστασιακά γραφικά και οι αναπαλαιωμένοι (εμπρός-πίσω) προφυλακτήρες χρωμίου. Διαθέτει ακόμα, λασπωτήρες και μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών, όπως και ένα roll bar χρωμίου με προβολείς της KC Daylighter. Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- η νέα επικάλυψη της καρότσας, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και οι τροχοί χρωμίου Cragar που φοράνε ελαστικά BF Goodrich All-Terrain T/A.

Η μόνη αναβάθμιση που έχει γίνει στο σαλόνι, είναι η τοποθέτηση ενός aftermarket ηχοσυστήματος, κάτι που δε μας βρίσκει σύμφωνους!

Η μόνη αναβάθμιση που έχει γίνει στο σαλόνι, είναι η τοποθέτηση ενός aftermarket ηχοσυστήματος, κάτι που δε μας βρίσκει σύμφωνους!


Δείτε εδώ τις τιμές του νέου Hilux και των υπόλοιπων επαγγελματικών οχημάτων της Toyota

Ο κινητήρας των 2,4 λτ. έχει διανύσει 256.367 χλμ., που δεν είναι πολλά για τα χρόνια του οχήματος.

Ο κινητήρας των 2,4 λτ. έχει διανύσει 256.367 χλμ., που δεν είναι πολλά για τα χρόνια του οχήματος.

 
Παρόλο που το εν λόγω Toyota Hilux τα έχει τα …χρονάκια, το εσωτερικό δείχνει να βρίσκεται σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση. Συναντάμε ένα ταμπλό καφέ απόχρωσης, μπεζ καθίσματα επενδυμένα με ύφασμα τουίντ και πατάκια που «δένουν» χρωματικά με την όλη καμπίνα. Μάλιστα, Η εταιρεία Hyman Ltd που έχει αναλάβει την πώληση του οχήματος, τονίζει πως η μόνη αναβάθμιση που έχει κάνει στο σαλόνι, είναι η τοποθέτηση ενός aftermarket στερεοφωνικού ηχοσυστήματος.

Αυτόματο κιβώτιο και δεύτερος επιλογέας για τα «κοντά», ενώ διακρίνεται και το παράταιρο ηχοσύστημα.

Αυτόματο κιβώτιο και δεύτερος επιλογέας για τα «κοντά», ενώ διακρίνεται και το παράταιρο ηχοσύστημα.

 
Κάτω από το καπό του παλιού αυτού Toyota Hilux, συναντάμε τον 4κύλινδρο κινητήρα 22R-E των 2,4 λίτρων, ο οποίος διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει (τουλάχιστον μέχρι κάποια στιγμή…) 113 ίππους ισχύος στις 4.800 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 190 Nm να αποδίδεται στις 3.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ φυσικά υπάρχουν και κοντές σχέσεις για τα δύσκολα. Αν και -κακά τα ψέματα- οι συλλέκτες έχουν το «κουσούρι» να μην χρησιμοποιούν ό,τι αποκτούν, οπότε πιθανώς το Hilux να βγαίνει -από λίγο έως καθόλου- στον δρόμο.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »