Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

… εκτός δρόμου μπορεί να υπερβεί με άνεση ακόμη και υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 800 χλστ.

Ευρύχωρη και επενδυμένη με πλαστικό υψηλής αντοχής είναι η καρότσα του νέου Ford Ranger στις εκδόσεις Limited.

Νέο Ford Ranger Double Cab 2,2 160hp 4x4 Limited

Ζητείται αντίπαλος!

Η νέα γενιά του Ford Ranger που διατίθεται ήδη στη χώρα μας αποτελεί μια από τις πληρέστερες προτάσεις όλων των εποχών στην κατηγορία των Pick-Up με εντυπωσιακές επιδόσεις
και χαρακτηριστικά, σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς.
Ας το ανακαλύψουμε μαζί…
 
Το νέο Ranger με μια ματιά
3 Διαθέσιμο με τρεις τύπους καμπίνας
3 Χώρος φόρτωσης με μήκος από 1.549 – 2.317 χλστ.
3 Ωφέλιμο φορτίο από 1.056 – 1.403 κιλά!
3 Ελκτική ικανότητα έως και 3,5t.
3 Νέοι κινητήρες 2,2λτ. & 3,2λτ. με ισχύ από 130 – 200 ίππους
3 Μέση κατανάλωση από 6,5λτ./100χλμ.
3 Εκπομπές CO2 από 171 g/km
3 Μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων
3 Βαθμολογία 5 αστέρων στα crash-tests του EuroNCAP.

 
Tο νέο Ford Ranger θα κερδίζει ακόμη και τον πιο… ανύποπτο εξωτερικό παρατηρητή με την δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος του χάρη στο «μυώδες εμπρόσθιο τμήμα του με την ογκώδη μάσκα και την τονισμένο προφυλακτήρα. Πέραν αυτού, τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το –μήκους έως και 5.362 χλστ.- αμάξωμα των Double Cab εκδόσεων του στο κάτω μέρος των θυρών σε συνδυασμό με τους προεξέχοντες θόλους των τροχών, προσδίδουν μια α σθηση δυναμισμού και πολυτέλειας, ιδιαίτερα στις εκδόσεις «Limited» όπως το μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας, χάρη στις πολλαπλές πινελιές από χρώμιο στη μάσκα, στους καθρέπτες, στους προβολείς ομίχλης, στις χειρολαβές των θυρών κ.ο.κ.
Πέραν όλων αυτών, το νέο Ford Ranger έχει να επιδείξει μια πληρέστατη γκάμα εκδόσεων με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα καθώς και έναν… πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει στην έκδοση «Limited» (μοντέλο της φωτογράφισης) μεταξύ άλλων στοιχεία όπως: Electronic Stability Control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσως, ηλεκτρικούς –αναδιπλούμένους- και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με οθόνη TFT 8 ιντσών και σύστημα πολυμέσων SYNC 2 και δυνατότητα φωνητικών εντολών, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω, δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια ενώ, προαιρετικά μπορεί να υιοθετήσει μεταξύ άλλων και κοτσαδόρο με παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τις εντυπωσιακές δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης του εκπροσώπου της Ford καθώς και τις εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες καθώς, σε όλες ανεξαιρέτως τις εκδόσεις, το ωφέλιμο φορτίο υπερβαίνει τα 1.056 κιλά!
 
Μέση κατανάλωση από 6,5λτ./100χλμ.!
O υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας Duratorq TDCi των 2,2 λτ. είχε απόδοση 160 ίππων και 385 Nm ροπής με τη μέση κατανάλωση καυσίμου του να ξεκινά από τα 6,5λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις 4x4.
Στην πράξη θα κερδίσει τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα αθόρυβη λειτουργία του και την ελαστικότητα του ενώ το ιδιαίτερα γρήγορο αυτόματο κιβώτιο θα αποτρέψει στις περισσότερες των περιπτώσεων τον οδηγό από το επιλέξει την χειροκίνητη – σειριακή εναλλαγή των σχέσεων.

Πολυτέλεια και άνεση υπεράνω αρνητικής κριτικής
Aπό τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου Ranger, οι επιβαίνοντες θα εντυπωσιαστούν από την εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας καθώς και από το πολύ καλό «φιλτράρισμα» ακόμη και των έντονων ανωμαλιών του οδοστρώματος από τις αναρτήσεις.
Το «σαλόνι» του Ranger διακρίνεται για το μεγάλο ωφέλιμο μήκος και πλάτος, με τα αναπαυτικά καθίσματα στις εκδόσεις Limited να φέρουν δερμάτινη επένδυση και αυτό του οδηγού να είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενο.
Το περιμετρικό οπτικό πεδίο είναι ευρύ ενώ στον έλεγχο του οχήματος συμβάλλουν σημαντικά οι αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης (με ψηφιακή απεικόνιση στην κεντρική κονσόλα) καθώς και η κάμερα οπισθοπορείας. Πέραν αυτού, αξίζει να αναφερθούμε στην υψηλή ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιφάνειες καθώς και στην –αντίστοιχου επιπέδου- συναρμολόγηση τους, γεγονός που εγγυάται την μακρόχρονη απουσία ενοχλητικών τριγμών ακόμη και μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σκληρής χρήσης.

Ωφέλιμο φορτίο από 1.056 – 1.220 κιλά
Tο στοιχείο για το οποίο διακρίνεται το νέο Ford Ranger είναι χωρίς αμφιβολία οι εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες. Τόσο σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης όσο και σε ότι αφορά το ωφέλιμο φορτίο ή την έλξη φορτίων, ο νέος εκπρόσωπος της Ford στα Pick-Up, έχει να επιδείξει ορισμένες από τις καλύτερες προδιαγραφές της κατηγορίας.
Σε ότι αφορά στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, το νέο Ranger προσφέρει ωφέλιμο μήκος καρότσας της τάξης των 1.549 χλστ., πλάτος 1.560 χλστ. (1.139 χλστ. μεταξύ των θόλων) και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων στα 511 χλστ. Πέραν αυτού, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ανέρχεται στους 3,2t., το νέο Range Double Cab μπορεί να υποστηρίξει φορτία με βάρος από 1.056 – 1.190 κιλά ενώ την ίδια στιγμή, η ελκτική ικανότητα του κυμαίνεται από τους 1,6 – 3,5t., αναλόγως της έκδοσης του κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση, το στοιχείο που αξίζει να αναφέρουμε είναι οι ειδικές βάσεις στερέωσης διαφόρων τύπων φορτίου που εδράζονται τόσο στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης όσο και στα πλευρικά τοιχώματα. Μάλιστα στη δεύτερη περίπτωση, αναφερόμαστε σε ειδικές βάσεις που μπορούν να μετακινηθούν πάνω σε συρόμενες ράγες.

Ένας πολιτσμένος… οδοστρωτήρας!
Πέραν των εξαιρετικών μεταφορικών του δυνατοτήτων, το νέο Ranger έχει να επιδείξει και μια εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου χάρη στο γρήγορο και σαφές σύστημα διεύθυνσης, τα ισχυρά φρένα και τα πολλαπλά συστήματα ελέγχου της ενεργητικής του ασφάλειας.
Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του αμαξώματος είναι εκ των καλύτερων στην κατηγορία ενώ την ίδια στιγμή η μέγιστη γωνία πλευρικής κλίσης στην οποία το Ranger μπορεί να κινηθεί ανέρχεται στις 35 μοίρες. Παράλληλα, ο εκπρόσωπος της Ford μπορεί με άνεση να υπερβεί υδάτινα εμπόδια με βάθος έως και 800 χλστ. Η εξαιρετική θέση οδήγησης προσφέρει στον οδηγό απρόσκοπτη ορατότητα ενώ την ίδια στιγμή, η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης και η προσεγμένη κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων (ακόμη και χωρίς φορτίο), θα του επιτρέψει να κινηθεί σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς, χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό. Οι όποιες αντιδράσεις του Ranger στο όριο θα εμφανιστούν προοδευτικά ενώ και τότε, πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού όπως τα Electronic Stability Control με Rollover Mitigation, Forward Alert κ.ο.κ., θα αναλάβουν να προσφέρουν ακόμη και στον άπειρο οδηγό τα εχέγγυα αποφυγής ακόμη και των πιο δύσκολων περιστάσεων (πάντα αποκλείοντας τις πάσης φύσεως υπερβολές). Το σύστημα 4κίνησης τέλος ελέγχεται ηλεκτρονικά μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, δίπλα ακριβώς από τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων.

 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ