ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα!

5.424 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2025)
Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα!

Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα!

  • Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα!
  • Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα!

Η νέα γενιά των Pick-Ups είναι ηλεκτρική ή υβριδική!
Επιδόσεις ισάξιες ή και καλύτερες των πετρελαιοκίνητων επιλογών που υπάρχουν σήμερα.
Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται σε αυτήν τη λύση;
Πότε να περιμένουμε τα νέα Pick-Ups και στην Ελλάδα;

Η νέα γενιά των Pick-Ups είναι ηλεκτρική ή υβριδική!

Με τα Μικρά, Μεσαία & Μεγάλα Vans να προσφέρονται ήδη και στην ελληνική αγορά σε πολλαπλές ηλεκτρικές ή υβριδικές εκδόσεις, η κατηγορία των Pick-Ups ήταν η μόνη από τον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών που μέχρι πρότινος αρνούνταν να στραφεί σε –νέου τύπου- εναλλακτικές γραμμές μετάδοσης της κίνησης.
 
Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και σε αυτόν τον τομέα καθώς, ήδη οι σημαντικότερες μάρκες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των Pick-Ups, έχουν ήδη λανσάρει αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και πλήρως (PHEV: Plug-In Hybrid) ή ήπια (mHEV: Mild Hybrid) υβριδικές εκδόσεις για τα Pick-Ups τους.
 
Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις των νέων Ford Ranger PHEV (με βενζινοκινητήρα) και Toyota Hilux Hybrid (με πετρελαιοκινητήρα) που ήδη είναι διαθέσιμες και στην Ελλάδα, χωρίς να παραβλέπουμε τα πλήρως ηλεκτροκίνητα Maxus eTerron 9 & KGM Musso EV που έχουν ήδη αρχίσει στην Ευρώπη ή στα νέα Nissan Frontier Pro & Isuzu D-Max EV που αναμένονται μέχρι το 1ο 6μηνο του 2026.
 

Επιδόσεις ισάξιες ή και καλύτερες των πετρελαιοκίνητων επιλογών που υπάρχουν σήμερα.

Παρά το γεγονός ότι πολλοί κάτοχοι Pick-Up ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν με… σκεπτικισμό τις εν λόγω, εναλλακτικές, εκδόσεις, είναι σαφές πως τα υβριδικά ή ηλεκτρικά μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτε τις συμβατικές αντίστοιχες προτάσεις, τόσο σε θέματα απόδοσης όσο και –κυρίως- σε μεταφορικές δυνατότητες.
 
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ελκτική τους ικανότητα ανέρχεται στους 3,5t. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να υποστηρίξουν έως και στον 1,0t., δηλαδή ουσιαστικά μπορούν  να μεταφέρουν ή να ρυμουλκήσουν φορτία αντίστοιχα με ένα π.χ. πετρελαιοκίνητο Pick-Up.
 
Το ίδιο ισχύει και για τις εκτός δρόμου ικανότητες τους, δεδομένου ότι δεν επηρεάζονται στο ελάχιστο οι διαστάσεις του αμαξώματος (γωνίες προσέγγισης / ράμπας / διαφυγής) ή η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (ακόμη και η δυνατότητα διέλευσης υδάτινων εμποδίων).
 
Τέλος, με μέγιστη ισχύ έως 400+ άλογα, ροπή έως 800(!)Nm, μέγιστη αυτονομία έως 400+km αλλά και δυνατότητα φόρτισης σε λιγότερο από 1 ώρα, είναι σαφές πως δεν θέτουν περιορισμούς και σε αυτόν τον τομέα.
 

Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται σε αυτήν τη λύση;

Η γενικότερη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών σε ηλεκτροκίνητες ή υβριδικές λύσεις και στον κλάδο των Pick-Ups, σχετίζεται με την ανάγκη μείωσης των συνολικών –μέσων- εκπομπών ρύπων των οχημάτων που προσφέρουν στη γκάμα τους. Ειδικά στην περίπτωση των ελαφρών ημιφορτηγών (Pick-Ups) οι πετρελαιοκινητήρες των 3,0λτ. που απαντώνται σε αρκετά μοντέλα είναι ιδιαίτερα ρυπογόνοι (υψηλές εκπομπές ρύπων) και είναι σαφές πως επιφέρουν σημαντικά προβλήματα σε αυτόν τον τομέα.
 
Την ίδια στιγμή, ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιωτών ή των εταιρειών που αποκτούν ένα Pick-Up, καλούνται να κινηθούν σε μεγάλο ποσοστό εντός ή στα πέριξ των σύγχρονων μεγαλουπόλεων, με ότι αυτό συνεπάγεται στους περιορισμούς που τίθενται ως προς την ελεύθερη κίνηση τους σε αυτές τις περιοχές.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Ford Ranger PHEV
Σελίδα 3Isuzu D-Max EV
Σελίδα 4KGM Musso EV
Σελίδα 5Maxus eTerron 9
Σελίδα 6Nissan Frontier Pro
Σελίδα 7Toyota Hilux Hybrid 48V