Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Την 6x6 μόδα ξεκίνησε το 2013 η Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6. Ποιοι είναι σήμερα οι συνεχιστές της; Έχουν τα τριαξονικά οχήματα λόγο ύπαρξης;

Την 6x6 μόδα ξεκίνησε το 2013 η Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6. Ποιοι είναι σήμερα οι συνεχιστές της; Έχουν τα τριαξονικά οχήματα λόγο ύπαρξης;

Εταιρείες επιδόσεων όπως η Hennessey κατασκευάζουν τριαξονικά Pick-Up, με το εικονιζόμενο να εμφανίζει ισχύ 1.012 ίππων.

Εταιρείες επιδόσεων όπως η Hennessey κατασκευάζουν τριαξονικά Pick-Up, με το εικονιζόμενο να εμφανίζει ισχύ 1.012 ίππων.

Τυχαία νομίζετε έβαλαν οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τον Αραβα να κοιτάζει την G 63 AMG 6x6;

Τυχαία νομίζετε έβαλαν οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τον Αραβα να κοιτάζει την G 63 AMG 6x6;

Αυξημένη κατανάλωση και ζητήματα φθορών και μακροζωίας εμφανίζουν τα 6τροχα οχήματα.

Αυξημένη κατανάλωση και ζητήματα φθορών και μακροζωίας εμφανίζουν τα 6τροχα οχήματα.

Αν παίζεις στους αμμόλοφους να το καταλάβουμε, διαφορετικά γιατί να πάρεις 6x6 όχημα;

Αν παίζεις στους αμμόλοφους να το καταλάβουμε, διαφορετικά γιατί να πάρεις 6x6 όχημα;

Πλέον υπάρχουν εταιρείες όπως η αμερικάνικη Apocalypse που ασχολούνται μόνο με 6x6 μετατροπές γνωστών οχημάτων.

Πλέον υπάρχουν εταιρείες όπως η αμερικάνικη Apocalypse που ασχολούνται μόνο με 6x6 μετατροπές γνωστών οχημάτων.

  • Την 6x6 μόδα ξεκίνησε το 2013 η Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6. Ποιοι είναι σήμερα οι συνεχιστές της; Έχουν τα τριαξονικά οχήματα λόγο ύπαρξης;
  • Εταιρείες επιδόσεων όπως η Hennessey κατασκευάζουν τριαξονικά Pick-Up, με το εικονιζόμενο να εμφανίζει ισχύ 1.012 ίππων.
  • Τυχαία νομίζετε έβαλαν οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τον Αραβα να κοιτάζει την G 63 AMG 6x6;
  • Αυξημένη κατανάλωση και ζητήματα φθορών και μακροζωίας εμφανίζουν τα 6τροχα οχήματα.
  • Αν παίζεις στους αμμόλοφους να το καταλάβουμε, διαφορετικά γιατί να πάρεις 6x6 όχημα;
  • Πλέον υπάρχουν εταιρείες όπως η αμερικάνικη Apocalypse που ασχολούνται μόνο με 6x6 μετατροπές γνωστών οχημάτων.

Τα 10+1 μοναδικά 6x6 Pick-Up

7.696 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2023)

Τι να σου πει το 4x4 όταν υπάρχει το 6x6; Τώρα αν το 3αξονικό των ονείρων σου είναι πανάκριβο, αχρείαστο και ελαφρώς αναξιόπιστο, είναι ένα άλλο ζήτημα. Αρκεί εσύ να νιώθεις Σαουδάραβας πετρελαιάς, αρκεί να διαφέρεις.

Δώστε στον «λαό» τριαξονικά Pick-Up!

  • Από κάποιες δεκάδες χιλ. μέχρι ορισμένα εκ. ευρώ
  • Η Mercedes G-Glass που ξεκίνησε το 6x6 ρεύμα
  • Στις ΗΠΑ έχει μεταφερθεί το παιχνίδι
  • Δείτε 10 μοναδικά αχρείαστες προτάσεις
 
Όταν ακούς για ένα 6x6 όχημα, το μυαλό σου πηγαίνει σε κάποιο τριαξονικό φορτηγό, το οποίο επειδή κινείται σε εργοτάξια και γενικώς σε δύσβατα εδάφη, χρειάζεται ένα αξιόπιστο σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Έλα, όμως, που για κάποιους η τετρακίνηση σε ένα επιβατικό όχημα δεν είναι αρκετή, είτε επειδή όντως διασχίζουν δύσκολες διαδρομές είτε γιατί απλά θέλουν να φαίνονται (εκείνοι και το όχημά τους) ακόμα πιο άγριοι!
 
Και καλά να είσαι Σαουδάραβας πετρελαιάς φορτωμένος με χρήμα, που θέλει να παίζει στους αμμόλοφους. Εκεί να το καταλάβουμε (σε έναν βαθμό) πως κινείσαι στην έρημο, τα λεφτά και η βενζίνη δεν είναι πρόβλημα και γενικώς κάνεις ό,τι γουστάρεις. Όταν, όμως, ζεις στο Τέξας και το χώμα το βλέπεις μόνο σε φωτογραφίες, το 6τροχο τι στο καλό το θες; Σου αρέσουν τα Pick-Up, το καταλαβαίνουμε, σε όλους του Αμερικάνους αρέσουν. Τριαξονικό γιατί πρέπει να είναι;


Εταιρείες επιδόσεων όπως η Hennessey κατασκευάζουν τριαξονικά Pick-Up, με το εικονιζόμενο να εμφανίζει ισχύ 1.012 ίππων.

Εταιρείες επιδόσεων όπως η Hennessey κατασκευάζουν τριαξονικά Pick-Up, με το εικονιζόμενο να εμφανίζει ισχύ 1.012 ίππων.

Για όλα φταίνε οι …Γερμανοί!

Στην Ελλάδα συνηθίζουμε να λέμε πως για όλα φταίνε οι …Γερμανοί, κάτι που θα το δανειστούμε αστειευόμενοι, για να ξετυλίξουμε το κουβάρι των τριαξονικών ΙΧ οχημάτων. Όλα που λέτε, στη σύγχρονη ιστορία τουλάχιστον, ξεκίνησαν το 2013, όταν εκκίνησε η παραγωγή της περίφημης και ακριβοθώρητης Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, η οποία κατασκευάστηκε για μόλις 2 χρόνια και αποτελεί μέχρι και σήμερα τη μοναδική σχετική πρόταση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που προέρχεται όχι από κάποιον οίκο μετατροπών, αλλά απευθείας από μία κατασκευάστρια εταιρεία (και μάλιστα πρωτοκλασάτη).
 
Το αυτοκίνητο έγινε από την πρώτη στιγμή κλασικό και αποτέλεσε το όνειρο του κάθε πετρελαιά που λέγαμε και πιο πάνω. Μόνο τυχαίο δεν είναι λοιπόν που μόλις πρόσφατα, μια G 63 6x6 του 2014 (δια χειρός Brabus) πουλήθηκε αντί του αστρονομικού (έως παράλογου) ποσού των 1,2 εκ. ευρώ (δες παρακάτω)!

Η χαρά του after-market

Και μπορεί η παγκόσμια οικονομική κρίση να άλλαξε τις ισορροπίες καθιστώντας απαγορευτική τη μαζική παραγωγή οχημάτων σαν και αυτό, αλλά το «μπόλι» μπήκε και το κοινό ψήθηκε. Και αφού τα μεγάλα εργοστάσια δεν προσέφεραν οχήματα, μπήκαν στο παιχνίδι οι -μικροί και μεγάλοι- οίκοι μετατροπών, ικανοποιώντας αυτοί τη σχετική ζήτηση.
 
Μοιραία, λοιπόν, προέκυψαν μετατροπές αμφιβόλου ποιότητας και αισθητικής, αλλά βγήκαν στους δρόμους και πραγματικά «κομψοτεχνήματα», από εταιρείες διεθνούς φήμης όπως η Hennessey από το Τέξας, οι άνθρωποι της οποίας είπαν να εξαργυρώσουν τη δημοφιλία των 6x6 Pick-Up στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και όταν λέμε για δημοφιλία, μιλάμε για καταιγισμό τέτοιων εκδόσεων και την εμφάνιση εταιρειών όπως η Apocalypse Manufacturing από τη Φλόριντα, που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με 6τροχα οχήματα.
 
Εύλογα, οι μετατροπές πατάνε σε δημοφιλή μοντέλα στις ΗΠΑ, όπως τα Ford F-150 Raptor και Bronco, Ram 1500 TRX, Jeep Wrangler και Gladiator, Chevrolet Silverado και άλλα. Φυσικά τριαξονικά γίνονται και παλιότερα οχήματα, ενώ δεν λείπουν και οι μετατροπές που έχουν λάβει χώρα στο γκαράζ κάποιου «μερακλή» που πιάνουν τα χέρια του

Πανάκριβα, αχρείαστα & δύσχρηστα

Ποιος είναι, όμως, ο κοινός παρονομαστής όλων των παραπάνω οχημάτων; Καταρχάς τονίσαμε πως δεν έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, για τη συντριπτική πλειοψηφία τουλάχιστον αυτών που τα ονειρεύονται ή τελικά τα αποκτούν. Από εκεί και πέρα, πρόκειται για δύσχρηστα οχήματα με υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις, με το τελευταίο να μην ενδιαφέρει τους Αμερικάνους έως πρόσφατα, αλλά πλέον η άνοδος των τιμών των καυσίμων να έχει γίνει εφιάλτης και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού
 
Αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει, όμως, είναι οι τιμές κτήσης των 6x6 οχημάτων, καθώς οι εταιρείες που τα κατασκευάζουν ζητούν συνήθως από 150 έως 250 χιλιάδες δολάρια για να τα παραχωρήσουν. Σημειώστε, μάλιστα, πως αυτές είναι βασικές τιμές για σχετικά προσιτά οχήματα, καθώς τα 6x6 μοντέλα μπορούν να φτάσουν εύκολα ακόμα και στις 500.000 δολάρια!
 
Σε αυτό προσθέστε και μερικά ερωτηματικά που υπάρχουν αναφορικά με τη μακροζωία και την αξιοπιστία των εν λόγω οχημάτων, καθώς δεν είναι εργοστασιακά, αλλά προϊόντα μετατροπέων. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο, που η κορυφαία Hennessey προσφέρει μόνο 2ετή εγγύηση για τα οχήματά της…
 
Τους ενδοιασμούς μας σας τους μεταφέραμε και νομίζουμε πως είναι εύλογοι. Σε κάθε περίπτωση, σας παρουσιάζουμε στις παρακάτω ενότητες 10+1 σχετικά μοντέλα για να τα γνωρίσετε και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε