Αν και μικρότερος σε κυβισμό (κατά 100κ.εκ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του, ο νέος D-4D πετρελαιοκινητήρας των 2,4λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του Hilux εμφανίζει αυξημένα επίπεδα ροπής (400 Nm) από το χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
Αναλόγως της έκδοσης, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή το νέο αυτόματο «Super ECT», επίσης 6 σχέσεων.
Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας καταφέρνει να κινήσει με άνεση το βαρύ ιαπωνικό Pick-Up, διατηρώντας τη μέση κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα ενώ, όταν ο οδηγός το επιθυμεί, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα μεγάλα αποθέματα ροπής του, για δυναμικές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Χωρίς να θέλουμε να σας κουράσουμε με την απαρίθμηση των πολλαπλών επεμβάσεων που επιδεικνύει ο εν λόγω κινητήρας, αξίζει να αναφέρουμε πως στην πράξη είναι σημαντικά πιο αθόρυβος σε σχέση με το παρελθόν ενώ, η –κατά 10%- πιο κοντή 1η σχέση στο χειροκίνητο κιβώτιο και η –κατά 23% πιο μακριά 6η σχέση, επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου συνεχώς.
Το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία δεν εφοδιάζονταν με σύστημα «Stop & Start» ωστόσο, μπορούμε να αναφερθούμε στο νέο διακόπτη «Drive Mode» με τις επιλογές «ECO» ή «POWER» που προσφέρει στον οδηγό ως προς την ρύθμιση της λειτουργίας του κινητήρα.
Με το «ECO mode» ο οδηγός εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις τεχνολογικές καινοτομίες της Toyota προκειμένου να διατηρήσει στο ελάχιστο τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του κινητήρων ενώ, στην επιλογή «POWER mode» αυξάνεται η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και ο κινητήρας αποκτά πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr