Η αύξηση της δομικής ακαμψίας του αμαξώματος κατά 20% και το πιο ανθεκτικό πλαίσιο (τύπου σκάλας), έχουν επιφέρει σημαντικά οφέλη στο νέο Hilux, όπως π.χ. η αύξηση της ελκτικής του ικανότητας.
Παράλληλα, σε συνδυασμό με τον σχετικό εξοπλισμό, το ιαπωνικό Pick-Up απέσπασε πρόσφατα βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές crash-test του Euro NCAP.
Πέραν όμως όλων αυτών, εξαιρετική είναι η βελτίωση στην οδική συμπεριφορά του νέου Hilux τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Η νέα δομή της πίσω ανάρτησης με τα μακρύτερα (κατά 100χλστ.) φύλλα σούστας, την αλλαγή της θέσης έδρασης τους (αλλά και των αμορτισέρ) στο πλαίσιο καθώς και η πιο παχιά εμπρός αντιστρεπτική δοκός, έχουν επιφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο.
Βελτιώσεις υπάρχουν και στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει πλέον καλύτερη «πληροφόρηση» στις υψηλές ταχύτητες ενώ, βελτιωμένο είναι και το σύστημα 4κίνησης.
Συγκεκριμένα έχει μειωθεί το βάρος του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ, η εμπλοκή του συστήματος 4x4 μπορεί να γίνει και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50χ΄λμ./ώρα.
Πολλαπλά συστήματα ελέγχου της ενεργητικής ασφάλειας
Ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συστημάτων που αναλαμβάνουν να δώσουν «χείρα βοηθείας» στον οδηγό είναι μακρύς και περιλαμβάνει επιλογές όπως το νέο Active Traction Control (A-TRC) που στην περίπτωση που ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης κάποιου τροχού, σπεύδει να φρενάρει έναν ή και περισσότερους τροχούς προκειμένου να επαναφέρει την ευστάθεια του αμαξώματος.
Τα Downhill Assist Control (DAC) και Hill-Start Assist Contol (HAC) διευκολύνουν σημαντικά την εκκίνηση ή κατάβαση του οχήματος σε σημεία με έντονη κλίση ενώ, ιδιαίτερα μνεία αξίζει να γίνει στο σύστημα «Toyota Safety Sense».
«Toyota Safety Sense»: Ο αόρατος φύλακας – άγγελος
Η προηγμένη τεχνογνωσία της Toyota σε ότι αφορά σε ζητήματα ασφάλειας, έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός κορυφαίου πακέτου ενεργητικής ασφάλειας για τα οχήματα της με την ονομασία «Toyota Safety Sense».
Σε αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων λειτουργίες όπως τα Forward Collision Warning, Pre-Collision Brake Assist και Autonomous Emergency Braking που αναλαμβάνουν να βοηθήσουν τον οδηγό να αποφύγει μια πρόσκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα, ελέγχοντας την πορεία του οχήματος για τυχόν «εκπλήξεις» σε ταχύτητες από 15 – 140 χλμ./ώρα.
Το Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας τον ειδοποιεί σε περίπτωση που παρεκκλίνει της πορείας του ενώ η αυτόματη λειτουργία των προβολέων εξασφαλίζει βέλτιστο οπτικό πεδίο χωρίς να ενοχλεί τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας είναι σε θέση να ανιχνεύει τις ενδείξεις των σημάτων του Κ.Ο.Κ. προειδοποιώντας σχετικά τον οδηγό ενώ, χάρη σε ένα ειδικό ραντάρ και μια κάμερα, το σύστημα Αναγνώρισης και Αποφυγής Πεζών, θα φροντίσει να ειδοποιήσει τον οδηγό ή και ακινητοποιήσει το όχημα προκειμένου να μην υπάρξει τυχόν επαφή τους με το όχημα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr