Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σούζα! Όχι το …αλογάκι, αλλά το ηλεκτρικό Hummer των 4,1 τόνων!

Σούζα! Όχι το …αλογάκι, αλλά το ηλεκτρικό Hummer των 4,1 τόνων!

Σούζα το GMC Hummer EV!

2.771 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2022)

«Αφόρητη» ήταν η ροπή κατά τη διάρκεια εξέλιξης του νέου GMC Hummer EV, τόση που το ηλεκτρικό Pick-Up των 1.000 ίππων έκανε σούζες! Οπότε, οι μηχανικοί δεν είχαν άλλη επιλογή από το να την μειώσουν στα «μόλις» 1.627 Nm!

Όταν το GMC Hummer EV των 4 τόνων κάνει σούζες!

 
Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο από τη διαδικασία εξέλιξης του GMC Hummer EV -του οποίου η παραγωγή εκκίνησε πρόσφατα- αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο μιας συνέντευξης που παραχώρησε ο αρχιμηχανικός της εταιρείας, Al Oppenheiser.
 
Συγκεκριμένα, ο κος Oppenheiser πως κατά τα πρώτα στάδια εξέλιξης του ηλεκτρικού Pick-Up, η ροπή των ηλεκτροκινητήρων ήταν τόσο υψηλή που το βάρους 4,1 τόνων όχημα σηκωνόταν σούζα! Οπότε, για να το κρατήσουν στον δρόμο, οι μηχανικοί της αμερικάνικης εταιρείας έπρεπε να περιορίσουν την απόδοσή του.
 
«Τις πρώτες μέρες, όταν απλώς προσπαθούσαμε να εξισορροπήσουμε τη ροπή του μπροστινού και του πίσω μέρους, έβλεπα να σηκώνεται το μπροστινό μέρος και έπρεπε να μειώσουμε τη ροπή μπροστά», είπε χαρακτηριστικά ο κος Oppenheiser. Σε περίπτωση που το παραπάνω σε φαίνεται ενδιαφέρον ή αστείο, σημειώστε πώς όταν οι μπροστινοί τροχοί είναι στον αέρα, γίνεται δύσκολος ή ακόμα και αδύνατος ο έλεγχος του οχήματος, με προφανείς συνέπειες για την ασφάλεια.
 
Υπενθυμίζεται, πως το GMC Hummer EV είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές σε ότι αφορά στις γραμμές κίνησης, αλλά και σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού (Edition 1, EV3X, EV2X και EV2). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως η «Edition 1» ξεπούλησε μόλις μέσα σε μία ώρα από τη στιγμή που η εταιρεία ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες. Αυτό το μοντέλο έχει απόδοση περίπου 1.000 ίππων (746 kW) ισχύος και 1.627 Nm ροπής. Το EV3X προσφέρει ισχύ 800 ίππων, ενώ οι εκδόσεις EV2X και EV2 αποδίδουν «μόλις» 625 άλογα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »