Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στις απαιτητικές συνθήκες του Μόαμπ της Γιούτα, δοκιμάζονται οι off-road δυνατότητες του νέου, ηλεκτρικού GMC HUMMER EV Pick-Up.

Tο νέο GMC HUMMER EV Pick-Up εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο πίσω και έναν μπροστά, με συνολική απόδοση 1.000 ίππων και ροπή άνω των 1.350 Nm!

Οι μπαταρίες Ultium της GM υπόσχονται αυτονομία άνω των 563 χλμ., ενώ κατόπιν 10 λεπτών φόρτισης σε έναν ταχυφορτιστή των 350 kW, το όχημα μπορεί να διανύσει σχεδόν 160 χλμ.

Στα 813 εκατοστά ορίζεται το μέγιστο βάθος υδάτινου περάσματος του GMC HUMMER EV Pick-Up, όταν αυτό φέρει τη λειτουργία Extract Mode της αερανάρτησης.

Το επερχόμενο Hummer μπορεί να πραγματοποιήσει το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δλ.

O οδηγός ενημερώνεται από έως και 18 διαφορετικές λήψεις καμερών, που προβάλλονται στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, διαστάσεων 12,3 η 13,4 ιντσών.

Το νέο Hummer δοκιμάζεται στα δύσκολα (+vid)

3.598 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2021)

Σε ένα από τα πιο εμβληματικά εκτός δρόμου σκηνικά των ΗΠΑ, στο Μόαμπ της Γιούτα, οι μηχανικοί της GMC δοκιμάζουν τις δυνατότητες του high-tech συστήματος τετρακίνησης και τα off-road χαρακτηριστικά του επερχόμενου, ηλεκτρικού HUMMER EV Pick-Up.

Στις θρυλικές εκτός δρόμου διαδρομές που βρίσκονται στην έρημο, έξω από την πόλη Μόαμπ της Γιούτα (Moab Trails), δοκιμάζονται οι δυνατότητες του συστήματος τετρακίνησης του νέου GMC HUMMER EV Pick-Up, το εμπορικό λανσάρισμα του οποίου έχει προγραμματιστεί για το προσεχές φθινόπωρο.
 
Στις εν λόγω απαιτητικές τοπογραφικές συνθήκες, οι μηχανικοί της αμερικάνικης εταιρείας ελέγχουν τις ρυθμίσεις του hardware της προσαρμοζόμενης αερανάρτησης (Adaptive Air Suspension) του οχήματος. Επιπλέον εξετάζονται οι λειτουργίες Extract Mode και Terrain Mode, ο έλεγχος One-Pedal Driving, το σύστημα τετρακίνησης e4WD και η κατανομή της ροπής, τα κλειδώματα διαφορικών eLockers, ο έλεγχος ευστάθειας, το σύστημα CrabWalk και πολλά άλλα τεχνολογικά «καλούδια» του νέου Hummer.
 
Σημειώνεται, πως το «Terrain Mode» αποτελεί μέρος του «Drive Mode Control» του νέου GMC HUMMER EV και προσφέρει δύο βαθμονομήσεις πέδησης, με μια ήπια επιλογή φρεναρίσματος για οδήγηση και με τα δύο πόδια, αλλά και το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα «One-Pedal Driving», που προορίζεται για την οδήγηση εκτός δρόμου με χαμηλές ταχύτητες. Η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει, χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού, βοηθώντας τον να χειριστεί καλύτερα τις μεγάλες κλίσεις του εδάφους, να περάσει από βραχώδη μονοπάτια και γενικά να ανταποκριθεί με μεγαλύτερη άνεση σε παντώς τύπου απαιτητικές συνθήκες, καθώς δεν θα χρειάζεται η εναλλαγή μεταξύ του γκαζιού και του πεντάλ φρένου.
 
Επιπλέον, όταν οι καταστάσεις γίνουν ιδιαίτερα δύσκολες, η λειτουργία Extract Mode επιτρέπει την ανύψωση της αερανάρτησης κατά έξι ίντσες (15,2 εκατοστά), ώστε το GMC HUMMER EV να υπερπηδά εμπόδια και να είναι σε θέση να πραγματοποιήσει βαθύτερα υδάτινα περάσματα.
 
Υπενθυμίζεται, πως το όχημα έχει μήκος 5.507 χλστ., πλάτος (με καθρέπτες) 2.380 χλστ. και μεταξόνιο 3.445 χλστ. Οι πρόβολοί του έχουν μήκος 881 και 1.181 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα, ενώ τα μετατρόχια ορίζονται στα 1.863 χλστ. Η απόσταση του Hummer από το έδαφος είναι σε κανονικές ρυθμίσεις στα 257 χλστ., μια τιμή που διαμορφώνεται στα 302 και 404 χλστ. με τις λειτουργίες Terrain Mode και Extract Mode, αντίστοιχα, με την ανάρτηση να έχει διαδρομή 330 χλστ. Στις νορμάλ ρυθμίσεις, οι γωνίες εισόδου, εξόδου και ράμπας ορίζονται στις 41,5, 31,6 και 22,3 μοίρες, αντίστοιχα. Οι παραπάνω τιμές, στο Terrain Mode διαμορφώνονται στις 44,3, 33,7 και 25,4 μοίρες, ενώ στο Extract Mode ανεβαίνουν περαιτέρω στις 49,7, 38,4 και 32,2 μοίρες αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά στο βάθος υδάτινο περάσματος, αυτό διαμορφώνεται στα 660, 711 και 813 εκατοστά, αντίστοιχα.
 
Δείτε παρακάτω, ένα σύντομο βίντεο από τις δοκιμές του GMC HUMMER EV στα Moab Trails της Γιούτα: