Το όχημα της δοκιμής εφοδιάζονταν με τον MultiJet II των 1,3λτ. στην έκδοση με ισχύ 90 ίππων και 200 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.
Χάρη και στην ύπαρξη συστημάτων όπως το Stop-Start, το εν λόγω μηχανικό σύνολο μπορεί να επιτύχει (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) μέση κατανάλωση από 4,4λτ./100χλμ. καθώς και εκπομπές ρύπων από 115 g/km. Καλύπτοντας τις προδιαγραφές της Euro5+, o ροπάτος αυτός κινητήρας θα επιταχύνει με άνεση το ιταλικό Vanette τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, σε ταχύτητες έως και 160χλμ./ώρα ενώ, η δεξαμενή καυσίμου των 60λτ., υπόσχεται αυτονομίες άνω των 1.000 χλμ. ακόμη και κατά την κίνηση εντός της πόλης.
Στην πράξη, θα μπορούσαμε να πούμε πως διακρίνεται για την ελαστικότητα του από χαμηλά ενώ και τα επίπεδα θορύβου του θα γίνουν αισθητά εντός της καμπίνας σε ταχύτητες άνω των 120χλμ./ώρα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr