Iveco Trucks
H Ιταλική εταιρεία κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων συμμετείχε στο εγχείρημα με δύο ημι-αυτόνομα φορτηγά Stralis που ξεκίνησαν το δρομολόγιο τους από την έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες (Βέλγιο).
Όπως και στην περίπτωση της DAF, τα ειδικά διασκευασμένα Stralis, έφεραν τον απαραίτητο εξοπλισμό προκειμένου να είναι σε θέση να λειτουργούν «συνολικά» κατά τη διάρκεια του «platooning» προκειμένου να διασφαλίσουν σημαντικά οφέλη σε ότι αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου και την οδική ασφάλεια.
Ουσιαστικά, το πρώτο όχημα λειτουργεί ως ο… οδηγός του καραβανιού και στην περίπτωση που αυτό επιβραδύνει (ακόμη και έντονα), τα οχήματα που το ακολουθούν είναι σε θέση να το πράξουν αυτόματα σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας πως δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υπάρξει π.χ. μια καραμπόλα. Όπως είναι φυσικό, τα φορτηγά που εμπλέκονται στο κονβοί δεν είναι σε θέση να προσπεράσουν τα οχήματα που προπορεύονται αυτών ενώ, περαιτέρω εξέλιξη στις απαραίτητες τεχνολογικές λύσεις απαιτείται προκειμένου και άλλα οχήματα, διαφορετικού τύπου, να είναι σε θέση, ανά πάσα στιγμή, να εισέλθουν στο κονβόι των φορτηγών, αναλόγως της κατεύθυνσης και του δρομολογίου που ακολουθούν.