Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Scania

Σύμφωνα με τις μελέτες των ειδικών της Scania, ακόμη και με τα δεδομένα που ισχύουν σήμερα, κάνοντας χρήση των ειδικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς ενός φορτηγού όπως π.χ. οι κάμερες και οι ειδικοί αισθητήρες, μια απόσταση ασφαλείας μεταξύ των φορτηγών της τάξης των 25μ., είναι σε θέση να επιφέρει μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης που δέχεται ένα όχημα που ακολουθεί κάποιο άλλο, κατά 40%. Μέσω του «platooning», για έναν συρμό τριών φορτηγών, η μέση κατανάλωση για το 2ο φορτηγό μειώνεται κατά 4% και για περισσότερο από 6% για το 3ο όχημα. Ακόμη και το όχημα που προπορεύεται στον συρμό έχει οφέλη λόγω της μεταβολής κίνησης των αέριων μαζών γύρω του. 
Είναι σαφές πως η μείωση της ελάχιστης απόστασης ασφαλείας ακόμη και κάτω από τα 10 μέτρα, όπως παρατηρήθηκε στα οχήματα που συμμετείχαν στο «EU Truck Platooning Challenge», μειώνει τη μέση κατανάλωση όλων των οχημάτων του συρμού ακόμη και στο -10%. Σε ότι αφορά στην συμμετοχή της Scania στο εγχείρημα, αξίζει να αναφέρουμε πως κατά τη διάρκεια του δρομολογίου από την αφετηρία (Sodertalje) έως την πόλη Malmo (Σουηδία), τα φορτηγά της εταιρείας εφοδιάζονταν με ένα ακόμη trailer, με αποτέλεσμα το συνολικό μήκος καθενός εξ αυτών να ανέρχεται στα 32μ. Από τα δεδομένα που συνέλεξαν κατά το συγκεκριμένο τμήμα του δρομολογίου οι υπεύθυνοι της Scania, αποδεικνύεται πως, η προσθήκη ενός ακόμη trailer, δηλαδή η αύξηση του συνολικού μήκους κάθε οχήματος, είναι σε θέση να μειώσει το κόστος μεταφοράς ανά τονό-χιλιόμετρο κατά 40% την ίδια στιγμή που οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 25%! 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ