Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Κατάφερε να δει τη σημαία του τερματισμού το υδρογονοκίνητο φορτηγό Gaussin H2 Racing Truck.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κατάφερε να δει τη σημαία του τερματισμού το υδρογονοκίνητο φορτηγό Gaussin H2 Racing Truck.

Το υδρογόνο κατακτά (και) το Ράλι Ντακάρ (+vid)

2.408 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2022)

Τη δυναμική της υδρογονοκίνησης (και) στα βαρέα οχήματα απέδειξε έμπρακτα η γαλλική Gaussin, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τις δοκιμασίες του φετινού Ράλι Ντακάρ, όπου συμμετείχε με το κυψελών καυσίμου φορτηγό H2 Racing Truck των 800 και πλέον ίππων!

Το υδρογονοκίνητο Gaussin H2 Racing Truck στους αμμόλοφους του Ντακάρ!

 
Επιτυχία θεωρείται και μόνο να τερματίσει ένα πλήρωμα (ή αναβάτης) στον πιο απαιτητικό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το ξακουστό Ράλι Ντακάρ. Πόσο μάλλον όταν δεν μιλάμε για ένα συμβατικό όχημα, αλλά για ένα ηλεκτρικό που παίρνει ενέργεια από κυψέλες καυσίμου (υδρογονοκίνητο). Ακόμα περισσότερο, όταν πρόκειται για ένα θηριώδες φορτηγό…
 
Αυτή είναι η περίπτωση του υδρογονοκίνητου H2 Racing Truck της γαλλικής Gaussin, το οποίο εκτός των άλλων αρετών του, φέρει και τη διάσημη υπογραφή του οίκου Pininfarina. Το βαρύ φορτηγό συμμετείχε στο Ράλι Ντακάρ 2022 ως πειραματικό όχημα και κατάφερε να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού, ολοκληρώνοντας με επιτυχία και τις 12 ειδικές διαδρομές του αγώνα.
 
«Το φορτηγό υδρογόνου μας εντυπωσίασε τους πάντες, με την τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα (σημείωση: βάσει κανονισμών αγώνα), σε συνδυασμό με την αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα του -που αποτελεί τεράστιο ζήτημα για το πλήρωμα- αλλά και την ροπή φαινόμενο, κάτι που έκανε τη διαφορά στους αμμόλοφους», είπε ο CEO της Gaussin, Christophe Gaussin.
 
Υπενθυμίζεται, πως το H2 Racing Truck εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 402 hp (300 kW) έκαστος, οι οποίοι παίρνουν ενέργεια από κυψέλες καυσίμου (fuel cells) ισχύος 510 hp (380 kW) και από μπαταρίες χωρητικότητας 82 kWh. Το αγωνιστικό φορτηγό φέρει δεξαμενές χωρητικότητας 80 κιλών υδρογόνου, οι οποίες ανεφοδιάζονται σε 20 λεπτά. Το φορτηγό υδρογόνου της Gaussin δεν είχε πρόβλημα σε συνθήκες αγώνα, να επιδείξει μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ.!