Στην ελληνική αγορά, το νέο Jumpy είναι διαθέσιμο με δύο πετρελαιοκινητήρες «BlueHDi» χωρητικότητας 1,6 ή 2,0λτ. που αποδίδουν ισχύ 95 και 115 ίππων ο πρώτος και 122 ή 150 ίππων ο δεύτερος. Αντίστοιχα, τα αποθέματα της μέγιστης ροπής τους ορίζονται στα 210, 300, 340 και 370 Nm και είναι διαθέσιμα από 1.750 – 2.000 σ.α.λ.
Οι εκδόσεις των 115 και 150 ίππων συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων καθώς και σύστημα Start & Stop, γεγονός που μειώνει σημαντικά τη μέση κατανάλωση καυσίμου έως και στα 5,1λτ./100χλμ. με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται αντίστοιχα έως και στα 133 g/km.
Με τη δεξαμενή καυσίμου να ανέρχεται στα 69λτ., η θεωρητική αυτονομία του νέου Jumpy ανέρχεται έως και στα 1.353 χλμ. ενώ η δεξαμενή AdBlue των 22,4λτ., επαρκεί για την κάλυψη έως και 15.000 χλμ.
Για τις ανάγκες της φωτογράφισης είχαμε στη διάθεση μας την έκδοση των 115 ίππων του BlueHDi των 1,6λτ. με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και στην πράξη, το στοιχείο που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι το ιδιαίτερα περιορισμένο επίπεδο θορύβου (που μόλις και μετά βίας θα γίνει αντιληπτό εντός της καμπίνας) καθώς και η εξαιρετική απόκριση του από τις χαμηλές στροφές, ακόμη και με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του εν λόγω κινητήρα, μπορείτε να βρείτε στον σχετικό πίνακα που δημοσιεύουμε.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr