Νέα πλήρως ηλεκτρική πρόταση στα Μεσαία Vans με νέα αρχιτεκτονική πλαισίου & όχι μόνο.
Με ωφέλιμο φορτίο έως 1,46t. & όγκο φόρτωσης έως 13 κυβικά μέτρα!
Ηλεκτροκινητήρας έως 272 ίππων και μέγιστη αυτονομία πόλης έως 551km!
Με κόστος αγοράς από 53 χιλιάδες ευρώ.
Το SuperVan της κινεζικής Farizon, θυγατρικής του Ομίλου Geely (Volvo, Lotus, Lynk & Co), είναι μια αξιοπρόσεχτη νέα πρόταση στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων Μεσαίων Vans και στην ελληνική αγορά.
Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα «GXAM» που έχει εξελιχθεί για χρήση σε ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και μεικτό βάρος έως 3,5t., διακρίνεται για την ξεχωριστή σχεδίαση αμαξώματος, τα προηγμένα συστήματα ADAS που ενσωματώνει (ήδη Πλατινένιο στις σχετικές δοκιμές του Euro NCAP), την ουδέτερη οδική συμπεριφορά αλλά και τις εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες.
Την ίδια στιγμή, στο εσωτερικό του, εκτός του ψηφιακού πίνακα οργάνων (LCD) των 7 ιντσών και της οθόνης αφής των 12,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, συναντάμε πολλαπλούς και εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους, προσεγμένη ποιότητα επενδύσεων, πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας καθώς και πολλές ακόμη παροχές όπως π.χ. τα θερμαινόμενα / κλιματιζόμενα καθίσματα.
Αν θα θέλαμε να σταθούμε σε κάποιο βασικό προσόν του νέου SuperVan αυτό θα ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη οι εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες.
Διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος (4,99 – 5,99m) και τρία ύψη οροφής (1,98 – 2,5m), προσφέρει στο εσωτερικό του κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας των Μεσαίων Vans διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης.
Με μέγιστο μήκος έως 3,7m, πλάτος 1,8m (1,4m μεταξύ των θόλων) και ύψος έως 1,96m, το Farizon SV (SuperVan) κυριολεκτικά δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία του δεδομένου ότι είναι το μόνο που προσφέρεται με ωφέλιμο όγκο έως 13κ.μ.(!), μια επίδοση που παραπέμπει στα… Μεγάλα Vans.
Την ίδια στιγμή, αν και αμιγώς ηλεκτροκίνητο και με το μεικτό βάρος του να μην υπερβαίνει τους 3,5t., είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.075 – 1.465kg), μια επίδοση που μόνο οι συμβατικές εκδόσεις των νέων Ford Transit Custom & VW Transporter πλησιάζουν.
Αντίστοιχα, είναι σε θέση να ρυμουλκήσει φορτία βάρους έως 2,0t. (με φρένα).
Εκδόσεις Farizon SuperVan | L1H1 (H2) | L2H1 (H2/H3) | L3H3 |
---|---|---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 4.990 | 5.490 | 5.995 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 1.980 | 1.980 | 1.980 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 1.980 (2.180) | 1.980 (2.180 / 2.500) | 2.500 |
Μεταξόνιο (mm) | 3.100 | 3.600 | 3.850 |
Εμπρός πρόβολος (mm) | 830 | 830 | 830 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 1.060 | 1.060 | 1.315 |
Κύκλος στροφής (m) | 12,2 | 14,0 | 14,7 |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 2.690 | 3.190 | 3.695 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.795 | 1.795 | 1.795 |
Πλάτος στους θόλους (mm) | 1.387 | 1.387 | 1.387 |
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.440 (1.640) | 1.440 (1.640 / 1.960) | 1.960 |
Κατώφλι φόρτωσης (mm) | 6,95 (7,92) | 8,25 (9,39 / 11,22) | 13,00 |
Ωφέλιμος όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) | 550 | 550 | 550 |
Πλάτος πλευρικής πόρτας (mm) | 1.000 | 1.300 | 1.300 |
Ύψος πλευρικής πόρτας (mm) | 1.280 | 1.280 | 1.280 |
Πλάτος πίσω πόρτας (mm) | 1.413 | 1.413 | 1.413 |
Ύψος πίσω πόρτας (mm) | 1.300 (1.489) | 1.300 (1.489 / 1.812) | 1.812 |
Μεικτό βάρος (kg) | 3.500 | 3.500 | 3.500 |
Απόβαρο (kg) | 2.035-2.200 (2.145-2.235) | 2.175-2.265 (2.210-2.300 / 2.240-2.330) | 2420 |
Ωφέλιμο φορτίο (kg) | 1.300-1.465 (1.265-1.355) | 1.235-1.325 (1.200-1.290 / 1.170-1.260) | 1.075-1.080 |
Δυνατότητα ρυμούλκησης μεφρένα (kg) | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
Δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα (kg) | 750 | 750 | 750 |
Με σύστημα «drive/brake/shift-by-wire», το SV παρουσιάζει ένα προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης με μέγιστη αυτονομία έως και 551km στην πόλη!
O ηλεκτροκινητήρας των 170 – 200kW (231 – 272hp) με μέγιστη ροπή 340Nm, συνδυάζεται με πολλαπλές επιλογές ως προς τις μπαταρίες. Σε αυτές συναντάμε προτάσεις LFP (Λιθίου Φωσφορικού άλατος Λιθίου) με χωρητικότητα 49, 66 ή 83kWh και μια πρόταση NCM (Νικελίου Κοβαλτίου Μαγγανίου) 106kWh, που του διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία από 215 – 398km σε μεικτό κύκλο (αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος) ή από 284 – 551(!)km εντός της πόλης.
Παράλληλα, για τη φόρτιση τους σε παροχές DC απαιτούνται τουλάχιστον 2 ώρες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr