Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στον Ιούνιο ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η εμπορική πορεία του τελευταίου εκπροσώπου της νέας «οικογένειας Transit» στην γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Ford.

Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο που κυμαίνεται από τα 2,3 – 2,6 κ.μ. και έξι ειδικά σημεία στερέωσης του φορτίου.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Ford Transit Courier είναι ευχάριστος οπτικά και αποτελείται από πλαστικά καλής ποιότητας.

Χάρη στην ύπαρξη πολλαπλών τύπων διαχωριστικών, η Ford επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως και 2,6μ.

Tο Transit Courier διακρίνεται τόσο για τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας όσο και για τους μεγάλους χώρους που προσφέρει για τους δύο επιβάτες του.

Το νέο Ford Transit Courier διακρίνεται για την εξαιρετική ευελιξία του εντός της πόλης ενώ, οι ολιγαρκείς σε καύσιμο κινητήρες του, προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και σημαντικά χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.

Ο κύβος ερρίφθη!

4.638 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2014)

Με την παρουσίαση του τελευταίου –και μικρότερου σε διαστάσεις- εκπροσώπου της, η Ford ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό και φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα.

Με μια ματιά
- Στην Ελλάδα τον Ιούνιο
- Κόστος από 15.430 ευρώ
- Ωφέλιμο φορτίο 660 κιλών
- Ωφέλιμος όγκος 2,4 – 2,6 κ.μ.
- Κινητήρες 75 – 100 ίππων
- Εκπομπές ρύπων από 97 g/km

Μέσα στον Ιούνιο ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η εμπορική πορεία του τελευταίου εκπροσώπου της νέας «οικογένειας Transit» στην γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Ford. 
Ο λόγος για το μικρότερο σε διαστάσεις μοντέλο (με εξαίρεση το Fiesta Van) της Ford, το Transit Courier που ευελπιστεί να κυριαρχήσει και στην ελληνική αγορά χάρη στην εξαιρετική πληρότητα που επιδεικνύει σε όλους τους τομείς. 
Μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η Ford δεν είχε ανακοινώσει τον επίσημο τιμοκατάλογο για τις διάφορες εκδόσεις του νέου Transit Courier ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού, το κόστος του θα ξεκινά από τα 15.430 ευρώ. 

Περιορισμένες διαστάσεις, μεγάλη ευελιξία
Με μήκος αμαξώματος που δεν υπερβαίνει τα 4,2μ., το νέο Transit Courier είναι μικρό και ιδιαίτερα ευέλικτο όχημα (κύκλος στροφής 10,5μ.) ενώ και η προσεγμένη σχεδίαση με τις έντονες καμπύλες, καταφέρνει να «κρύψει» επιμελώς τις πραγματικές διαστάσεις του –ενός όγκου- αμαξώματος. 
Ωστόσο, οι χώροι στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών είναι ιδιαίτερα μεγάλοι και η πολύ καλή δουλειά του σχεδιαστικού τμήματος της Ford αποτυπώνεται στην εξαιρετική εργονομία καθώς και τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους που μπορεί κανείς να ανακαλύψει… παντού. 
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει πολλαπλούς αερόσακους ενώ, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η εντυπωσιακή ηχομόνωση της καμπίνας κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις και θα συμβάλλουν στη διατήρηση των επιβατών ξεκούραστων, ακόμη και μετά από πολύωρα δρομολόγια. 

Ωφέλιμο έως 660 κιλών και όγκος έως 2,6κ.μ.
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του, το νέο Transit Courier προσφέρει εξαιρετικές λύσεις στην μεταφορά προϊόντων όλων των τύπων καθώς ο χώρος φόρτωσης του έχει όγκο που κυμαίνεται από τα 2,3 – 2,6 κ.μ. ανάλογα με τον τύπο και τη θέση του διαχωριστικού. Αντίστοιχα, το μήκος της καρότσας του ξεκινά από τα 1,62μ. και μπορεί να αυξηθεί έως και στα 2,59μ.
Τόσο η πλευρική (πλάτος 453 χλστ.) όσο και η πίσω (μονή ή δίφυλλη) πόρτα (πλάτος 1.103 χλστ.) διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης ενώ σε αυτό βοηθά και το ιδιαίτερα χαμηλό κατώφλι (536 χλστ.). 
Καταλήγοντας, αν και το συνολικό βάρος του οχήματος δεν υπερβαίνει τους 1,8t., το νέο Ford Transit Courier είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 660 κιλών. 

Ιδανικοί κινητήρες για την πόλη και όχι μόνο
Ένα από τα βασικότερα προτερήματα του νέου Transit Courier είναι η πληρέστατη και εξαιρετική γκάμα κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται. 
Η βασική επιλογή θα είναι ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας EcoBoost που αποδίδει ισχύ 100 ίππων και είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις ακόμα και με πλήρες φορτίο. 
Η χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου καθώς και οι μικρές εκπομπές ρύπων του εν λόγω μηχανικού συνόλου ωστόσο, δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά των δύο TDCi πετρελαιοκινητήρων (1,5λτ. και 1,6λτ.) με απόδοση 75 και 95 ίππων αντίστοιχα. 
Συγκεκριμένα, σε συνδυασμό και με το σύστημα Auto-Start-Stop, οι δύο πετρελαιοκινητήρες απαιτούν μόλις 3,7 – 4,1 λίτρα καυσίμου ανά 100χλμ. την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 97 – 108 g/km μόλις.
Η συνεργασία όλων των κινητήρων με το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε κατά την επαφή μας με το νέο Transit Courier στην Γερμανία, είναι εξαιρετική ενώ μια πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Tyre Pressure Monitoring, ESC, Hill Start Assist. Traction Control, Roll Over Mitigation κ.ά., συμβάλλουν σημαντικά στην διατήρηση ενός εξαιρετικού επιπέδου ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες ταχύτητας, φορτίου ή οδοστρώματος, γεμίζοντας με εμπιστοσύνη για τις δυνατότητες του νέου Ford Transit Courier, ακόμη και τον άπειρο οδηγό.