ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Αυξήστε τα άλογα και τις επιδόσεις
Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή, η οποία περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή.

Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή, η οποία περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή.

  • Αυξήστε τα άλογα και τις επιδόσεις
  • Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή, η οποία περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή.

Αυξήστε τα άλογα και τις επιδόσεις

11.080 Επισκέψεις στο άρθρο

Βελτίωσε την απόδοση του αυτοκινήτου σου και άσε τα άλογα να «καλπάζουν» στο δρόμο. Κάνε το αυτοκίνητό σου, όπως το ονειρευόσουν πάντα, με πολλά γκάζια και φυσικά χωρίς να σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Η  βελτίωση ενός αυτοκινήτου, ή αλλιώς αγγλιστί tuning, έχει να κάνει με την βελτιστοποίηση των επιδόσεών του και φυσικά τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει γρηγορότερο. Φυσικά υπάρχουν πολλές επιλογές και τρόποι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οπότε το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το τι επιθυμούμε εμείς και φυσικά από το πόσο «βαθιά» θα μπούμε στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου μας. 

Όταν ακούς βελτίωση σκέφτεσαι το τούρμπο
Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που το τούρμπο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην αυτοκίνηση. Έκτοτε και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει εξελιχθεί τρομερά, όπου ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα έρχονται υπερτροφοδοτούμενα από το εργοστάσιο.
Οι τουρμπίνες ή συμπιεστές εξάτμισης, είναι συσκευές υπερτροφοδότησης αέρα. Τροφοδοτούν τον κινητήρα με συμπιεσμένο αέρα, αντί να τον αφήνουν να λειτουργεί με τον αέρα σε ατμοσφαιρική πίεση, κάτι που επιτρέπει στον κινητήρα να αυξήσει πολύ την απόδοσή του. Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή συμπίεσης αέρα, που περιστρέφεται γρήγορα – κάποιες φορές με πάνω από 100.000 σ.α.λ. Η φτερωτή συμπίεσης παίρνει κίνηση από την ροή καυσαερίων που περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή, που είναι συνδεδεμένη με τον συμπιεστή μέσω ενός σταθερού άξονα. Ακούγεται απλό, και θεωρητικά είναι. Το να κάνεις όμως ένα τούρμπο να λειτουργεί αποτελεσματικά, πρέπει να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και με την χρήση που γίνεται. 

Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή, η οποία περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή.

Μια τουρμπίνα καταφέρνει να συμπιέζει τον αέρα χρησιμοποιώντας μια φτερωτή, η οποία περιστρέφει μια δεύτερη φτερωτή.

Κοινοποίησέ το »

Γιατί τούρμπο;

Γιατί τούρμπο;

    Γιατί λοιπόν να χρησιμοποιήσεις συμπιεστή εξάτμισης αντί για μηχανικό συμπιεστή; Όλοι οι τύποι αύξησης της ιπποδύναμης έχουν τα πλεονεκτήματά τους, αλλά συνολικά, ιδιαίτερα στον χώρο της βελτίωσης, το τούρμπο είναι ο βασιλιάς.
    Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες έχουν, σε σχέση με τα τούρμπο, πλεονεκτήματα λόγω της απλούστερης λειτουργίας τους και της καλής απόκρισης. Ωστόσο είναι πιο δύσκολο να τους βελτιώσεις σε ισχύ και ροπή σε σύγκριση με τους κινητήρες με τούρμπο.
    Οι κινητήρες με μηχανικό συμπιεστή (κομπρέσσορα) έχουν παρόμοια απόκριση με τα ατμοσφαιρικά και καλή απόδοση ιδιαίτερα στο χαμηλό φάσμα στροφών. Όμως παράγουν λιγότερη δύναμη συνολικά από εκείνα με συμπιεστή εξάτμισης, ενώ είναι και από πλευράς βελτίωσης είναι δυσκολότερα στην τοποθέτηση και την τροποποίηση.
    Συνολικά λοιπόν, παρότι υστερούν σε απόκριση σε σχέση με τις άλλες επιλογές, τα τούρμπο προσφέρουν τεράστια κέρδη σε απόδοση με συγκριτική ευκολία, αξιοπιστία και χαμηλότερο κόστος.

    Γιατί χρειάζομαι ένα πιο «ελεύθερο» φίλτρο;

    Οι φιλτροχοάνες έχουν την ιδιότητα να τραβάνε με δύναμη τον αέρα και όχι απλά να τον φιλτράρουν.

    Οι φιλτροχοάνες έχουν την ιδιότητα να τραβάνε με δύναμη τον αέρα και όχι απλά να τον φιλτράρουν.

      Η αλλαγή του εργοστασιακού φίλτρου αέρα, είναι η πρώτη βελτιωτική κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος στο αυτοκίνητο του και μάλιστα με λογικό κόστος. Ως γνωστόν, η ομαλή και πλούσια ροή αέρα εντός του θαλάμου καύσης είναι σημαντική για την απόδοση του κινητήρα. Και αυτό γιατί ο αέρας αναμειγνύεται με το υγρό καύσιμο με αποτέλεσμα και τα δύο μαζί να φτάνουν στο χώρο καύσης του κινητήρα. Εκεί, με τη βοήθεια του σπινθήρα των μπουζί γίνεται η ανάφλεξη που με τη δύναμη που παράγει προσφέρει κινητική ενέργεια. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: Όσο περισσότερο μείγμα αέρα - οξυγόνου εισέρχεται μέσα στο κινητήρα, τόσο καλύτερη καύση επιτυγχάνεται εντός του κινητήρα. Έτσι, ένα πιο «ελεύθερο» φίλτρο προσφέρει στον κινητήρα μεγαλύτερες ποσότητες αέρα, άρα και περισσότερο οξυγόνο έχοντας, υπό κάποιες συνθήκες, καλύτερη καύση που ισούται με μεγαλύτερη απόδοση. Στην αγορά εκτός από ελεύθερο φίλτρο θα βρείτε φιλτροχοάνες, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να τραβάνε με δύναμη τον αέρα και όχι απλά να τον φιλτράρουν, καθώς και το φίλτρο «σκούπα», το οποίο βοηθά τον αέρα να αναπτύξει ταχύτητα ώστε να εισέρχεται στο χώρο καύσης με μεγαλύτερη πίεση, προσφέροντας καλύτερα αποτελέσματα.

      Βελτίωση εξαγωγής

      Βελτίωση εξαγωγής
      Εξάτμιση Supersprint (race version) BMW M3 E92 Group A Motorsport, Επίσημη αντιπροσωπεία Ελλάδας.

      Εξάτμιση Supersprint (race version) BMW M3 E92 Group A Motorsport, Επίσημη αντιπροσωπεία Ελλάδας.

      Τελικό σιλανσιέ ανοξείδωτο Look R32 με απολήξεις τιτανίου. Εξατμίσεις-Καταλύτες Θεόφιλος.

      Τελικό σιλανσιέ ανοξείδωτο Look R32 με απολήξεις τιτανίου. Εξατμίσεις-Καταλύτες Θεόφιλος.

      Τα φίλτρα αυτά είναι κατασκευασμένα από στρώματα γάζας PVC. Έχουν την ίδια δυνατότητα κατακράτησης σκόνης με το χάρτινο φίλτρο αέρα αλλά με την διαφορά ότι βελτιώνουν την αναπνοή του κινητήρα τροφοδοτ

      Τα φίλτρα αυτά είναι κατασκευασμένα από στρώματα γάζας PVC. Έχουν την ίδια δυνατότητα κατακράτησης σκόνης με το χάρτινο φίλτρο αέρα αλλά με την διαφορά ότι βελτιώνουν την αναπνοή του κινητήρα τροφοδοτώντας τον με 40% περισσότερο αέρα. AVC Weber προϊόντα βελτίωσης

      • Βελτίωση εξαγωγής
      • Εξάτμιση Supersprint (race version) BMW M3 E92 Group A Motorsport, Επίσημη αντιπροσωπεία Ελλάδας.
      • Τελικό σιλανσιέ ανοξείδωτο Look R32 με απολήξεις τιτανίου. Εξατμίσεις-Καταλύτες Θεόφιλος.
      • Τα φίλτρα αυτά είναι κατασκευασμένα από στρώματα γάζας PVC. Έχουν την ίδια δυνατότητα κατακράτησης σκόνης με το χάρτινο φίλτρο αέρα αλλά με την διαφορά ότι βελτιώνουν την αναπνοή του κινητήρα τροφοδοτ

      Η εξάτμιση ξεκινά από την πολλαπλή που διαθέτει ανάλογο αριθμό σωλήνων με τους κυλίνδρους του κινητήρα. Οι σωλήνες αυτοί ενώνονται και καταλήγουν σε ένα τμήμα, από όπου και ενώνονται με τον καταλύτη που φιλτράρει τις βλαβερές ουσίες της καύσης του κινητήρα. Έπειτα συναντάμε το μεσαίο καζανάκι και το τελικό, με το πρώτο να είναι υπεύθυνο για τη ροή των καυσαερίων και το τελευταίο να περιορίζει το θόρυβο που καταλήγει στο περιβάλλον. Μία βελτιωτική εξάτμιση απελευθερώνει την -περιορισμένη από τον κατασκευαστή- ροή των καυσαερίων με αποτέλεσμα να μπορεί ο κινητήρας να αυξήσει αυτόματα τη δύναμη που παράγει. Ανάλογα τον κινητήρα του αυτοκινήτου αλλά και το πόσο «φιμωμένος» είναι, ανάλογη είναι η επιπλέον δύναμη που θα αποδώσει. Η δύναμη αυτή μπορεί να εμφανιστεί σε δύο τομείς: στην αύξηση της ιπποδύναμης ή της ροπής που παράγει το μοτέρ.

      Κοινοποίησέ το »