Μεταφορικές λύσεις ταξιδιού
Πολλές φορές το αυτοκίνητό μας δεν είναι αρκετό ώστε να χωρέσει τα αναγκαία. Δεν είναι όμως ανάγκη να αλλάξουμε αυτοκίνητο για να μεταφέρουμε τα απαραίτητα.
Πολλές φορές το αυτοκίνητό μας δεν είναι αρκετό ώστε να χωρέσει τα αναγκαία. Εξάλλου οι μεταφορικές μας ανάγκες αλλάζουν διαρκώς είτε λόγω νέων μελών στην οικογένεια είτε λόγω νέων χόμπι, είτε απλώς μεγάλης παρέας για το ταξίδι. Δεν είναι όμως ανάγκη να αλλάξουμε αυτοκίνητο για να μεταφέρουμε τα απαραίτητα και μάλιστα με ασφάλεια.
Βάσεις ποδηλάτου - Μπαγκαζιέρες/Σχάρες Οροφής - Trailers
Μπάρες,σχάρες και μπαγκαζιέρες οροφής υψηλής ποιότητας, αντοχής ασφάλειας και αισθητικής,Ελληνικές και Ιταλικές,από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο, Hermes,Cam, Nordrive. Φυσικά στο κατάστημα θα βρείτε μεταφορικές λύσεις και όχι μόνο για το αυτοκίνητο σας υπεύθυνα και πάντα με την καλύτερη τεχνική κάλυψη.
H εταιρεία PAN-CAR βρίσκεται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1973 και στο κατάστημα της θα μπορέσετε με την καθοδήγηση εξειδικευμένου προσωπικού να βρείτε από το πιο μικρό έως το πιο ιδιαίτερο αξεσουάρ-ανταλλακτικό, την ιδανικότερη λύση για τις ανάγκες του αυτοκινήτου σας. Φυσικά διαθέτει και ηλεκτρονική παρουσία, καθώς στο site της το οποίο μπορείτε να δείτε πιο πάνω, μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα προς διάθεση, τις τιμές αλλά και τις προσφορές.
Μπαγκαζιέρες - Trailers - Κοτσαδόροι
Στόχος της εταιρείας είναι εκπροσωπώντας και αντιπροσωπεύοντας στην Ελλάδα δύο από τις πέντε μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές εταιρίες κατασκευής Ημιρυμουλκούμενων Μπαγαζιέρων & Trailers με τις εμπορικές ονομασίες NEPTUN & TEMA να προσφέρει ασφαλή, στιβαρά αλλά και ανθεκτικά ημιρυμουλκούμενα με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής.
Η φιλοσοφία που ακολουθείται είναι:
• Ποιότητα των προϊόντων που ξεπερνά το χρόνο σε χαμηλές τιμές
• Ασφάλεια στη μεταφορά, που διασφαλίζεται από τη σωστή επιλογή των υλικών και των συνεχών ελέγχων και
• Η μέγιστη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας.
Οι κοτσαδόροι κατασκευάζονται σύμφωνα με τα διεθνή standards διασφαλίζοντας την ασφάλεια στη μεταφορά. Πάνω από 700 μοντέλα από 42 κατασκευαστικές μάρκες διατίθενται σε στοκ για όλους τους τύπους αυτοκινήτων. Για τα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων υπάρχουν δύο τύποι κοτσαδόρων :
• Οι αφαιρούμενοι με βίδες
• Οι αφαιρούμενοι με μηχανισμό (για ευκολία στη χρήση)
Τα τρέιλερ ΣΑΒΒΑΣ Ε.Π.Ε. είναι όλα γαλβανισμένα εν-θερμώ για αντοχή στη σκουριά. Το σύστημα αναρτήσεως που διαθέτουν είναι με ράβδους στρέψης για ασφάλεια και τέλεια οδική συμπεριφορά. Επίσης υπάρχει μεγάλη ποικιλία μοντέλων για τη μεταφορά σκαφών κάθε τύπου π.χ. : ταχύπλοα , βάρκες , φουσκωτά (συμβατικά) , jet ski , καθώς και μεγάλο στοκ από τα ανταλλακτικά τους.
Κατασκευάζονται επίσης διάφοροι τύποι μπαγκαζιερών μεταφοράς αποσκευών , μεταφοράς σκύλων για κυνηγούς, μοτοσικλετών , go-cart, τρέιλερ atv για και μεταφοράς αυτοκινήτου . Επίσης γίνονται και ειδικές κατασκευές βάση των αναγκών των πελατών μας, όπως τρέιλερ για μελίσσια, για γεννήτριες , για οικοδομικές εργασίες και άλλες χρήσεις.
Επιπλέον υπάρχει σειρά από μπαγκαζιέρες οροφής αποσκευών, οι οποίες τοποθετούνται στην οροφή του αυτοκινήτου με ειδικές μπάρες. Διατίθενται επίσης βάσεις ποδηλάτων, βάσεις κοτσαδόρων για σκυλόκουτα και αισθητήρες παρκαρίσματος (parking sensors).
Η εταιρεία ΣΑΒΒΑΣ διαθέτει ένα μηχάνημα κοπής laser υψηλών προδιαγραφών και παρέχει και υπηρεσίες κοπής φασόν σε λαμαρίνα καθώς και υπηρεσίες αμμοβολής.
Η εταιρεία διαθέτει πιστοποιητικό ISO 9001:2008
καθώς και πιστοποιητικό συμμόρφωσης παραγωγής σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο .
Όλα τα τρέιλερ- μπαγκαζιέρες της σειρά παραγωγής μας έχουν πιστοποιητικό έγκρισης τύπου.
Συμβουλές επιλογής - Πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα
Βάσεις στήριξης ποδηλάτων:
Οι βάσεις στήριξης ποδηλάτων έχουν έξυπνο, λειτουργικό και ελκυστικό σχεδιασμό, έτσι ώστε η μεταφορά των ποδηλάτων σας να γίνεται με ευκολία και προπαντός με ασφάλεια. Υπάρχουν δύο τύποι βάσεων, αυτές που προσαρμόζονται στην οροφή και οι βάσεις που τοποθετούνται στο πορτμπαγκάζ του οχήματος, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο οι ανάγκες και ιδιαιτερότητες όλων των αυτοκινήτων. Καλό είναι να ξέρουμε τι ακριβώς προβλέπει η νομοθεσία σχετικά με τις βάσεις ποδηλάτων, γιατί σε πολλές περιπτώσεις η χρήση της μπορεί και να είναι αντικανονική (δείτε το σχετικό άρθρο "νομοθεσία").
Trailers:
Τα τρέιλερ έχουν πανευρωπαϊκή έγκριση και ταξινομούνται νόμιμα σε κιλά ανάλογα βέβαια με την ελκτική ικανότητα του αυτοκινήτου σας. Ιδανικά για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων αλλά και scooter, jet ski, ATVs κτλ. Διατίθενται με σύστημα πέδησης αλλά και άνευ. Δείτε τι προβλέπει η νομοθεσία για τη χρήση των τρέιλερ στο σχετικό άρθρο "νομοθεσία").
Νομοθεσία τρέιλερ
Γνωρίζουμε όλοι ότι στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο καθένας με ότι θέλει και σπανίως ελέγχεται, αλλά στην περίπτωση ατυχήματος τα δικαστήρια και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν δείχνουν καθόλου την ανοχή που επιδεικνύει η Τροχαία.
Νομοθεσία τρέιλερ:
Σημειώστε ότι τρέιλερ χωρίς αμορτισέρ (κανονικά αμορτισέρ, επιπλέον του άξονα στρέψης) δεν επιτρέπεται να κινείται με πάνω από 80 χλμ/ώρα. Με αμορτισέρ επιτρέπεται μέχρι 100 χλμ/ώρα. Τα αμορτισέρ εκτός του ότι βελτιώνουν την οδική ασφάλεια κάνουν και το ταξίδι πολύ πιο άνετο.
Η οδήγηση με βαρύ τρέιλερ (πάνω από750 κιλά μικτό βάρος) απαιτεί άδεια οδήγησης B+E. Δηλαδή η κοινή άδεια Β κατηγορίας δεν σας καλύπτει για τρέιλερ μεταφοράς ...αλόγου, για παράδειγμα.
Ο κάτοχος ενός ελαφρού ρυμουλκούμενου κατά την έλξη απαιτείται να έχει άδεια ικανότητας οδηγού της κατηγορίας Β΄. Υπάρχουν όμως δύο περιπτώσεις που απαιτείται ο κάτοχος του ρυμουλκούμενου να έχει άδεια ικανότητας οδηγού της κατηγορίας Β΄. και Ε΄.
Πότε απαιτείται αυτό;
Όταν σύνολα συζευγμένων οχημάτων που αποτελούνται από οχήματα της κατηγορίας Β΄. (Ι.Χ.Ε. ή Ι.Χ.Φ. με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 3.500 χργ.) και από ρυμουλκούμενο και το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του συνόλου (ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου) υπερβαίνει τα 3.500 χγρ. ή το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του ρυμουλκούμενου υπερβαίνει το βάρος του έλκοντος οχήματος κενού. (π.χ. σε περίπτωση που όχημα με βάρος 1.200 χγρ. έλκει σκάφος ή τροχόσπιτο με βάρος 1.400 χγρ. τότε το βάρος του ρυμουλκούμενου οχήματος υπερβαίνει το βάρος του ρυμουλκού ενώ στην περίπτωση που Ι.Χ.Ε. όχημα με βάρος 1800 χγρ. έλκει τροχόσπιτο ή σκάφος με βάρος 2.000 χγρ. έχουμε την περίπτωση όπου το συνολικό βάρος του ρυμουλκού και του ρυμουλκούμενου υπερβαίνει τα 3500 χγρ.)
Η άδεια οδήγησης της κατηγορίας Β`+Ε1. ισχύει για πέντε (5) χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης ή της προηγούμενης ανανέωσής της. Με την λήξη πενταετούς ισχύος της αδείας αυτής λήγει συγχρόνως και η ισχύς των αδειών οδήγησης των κατηγοριών Α, Β και των υποκατηγοριών Α1 και Β1 που είναι ενσωματωμένες στο έντυπο της άδειας οδήγησης.
Όταν ο οδηγός στερείται αδείας ικανότητος οδηγού της κατηγορίας Β΄. και Ε΄. τιμωρείται με φυλάκιση από ένα (1) έως δώδεκα (12) μήνες και χρηματική ποινή τουλάχιστον 146,50 ¤, παράγρ. 5 άρθρου 94 Κ.Ο.Κ. (Επιβάλλεται ακινητοποίηση του οχήματος και παραλαβή από άλλον οδηγό, κάτοχο της ανωτέρω αδείας, καθώς και σύνταξη δελτίου μηνύσεως στον ιδιοκτήτη όταν συντρέχει η περίπτωση παραχώρησης του οχήματος σε άτομο στερούμενο αδείας ικανότητος οδηγού ο οποίος τιμωρείται με φυλάκιση από ένα (1) έως (6) μήνες, άρθρο 99 Κ.Ο.Κ. σε συνδ. με παράγρ. η΄ υπ` αριθ. 30870/83 Κ.Υ.Α. ΦΕΚ 603, τ.Β΄.)
Νομοθεσία βάσεων ποδηλάτου
Πολλά ακούμε κατά καιρούς σχετικά με τη νομοθεσία που αφορά τις βάσεις ποδηλάτων. Ας δούμε όμως τι πραγματικά ισχύει και τι όχι καθώς τα πράγματα δεν είναι πάντοτε τόσο ξεκάθαρα. Καταρχήν να πούμε πως ο ασφαλέστερος τρόπος για τη μεταφορά ενός ποδηλάτου είναι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Εκεί το ποδήλατο είναι προστατευμένο από καιρικά φαινόμενα και από άλλα οχήματα, ενώ δεν επηρεάζει την ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω ή δεν χρειάζεται να τον απασχολεί πόσο έχει αυξήσει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου του. Όμως πολλές φορές η μεταφορά ενός ή περισσότερων ποδηλάτων δεν είναι εφικτό να γίνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τότε είναι που σκεφτόμαστε τις υπόλοιπες λύσεις. Ας δούμε λοιπόν τι λέει η νομοθεσία.