«Ντύστε» με δέρμα το αυτοκίνητό σας
Το δερμάτινο σαλόνι είναι ένα χαρακτηριστικό μόνο των πολυτελών αυτοκινήτων; Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση φυσικά είναι αρνητική αφού οποιοσδήποτε μπορεί να βάλει στο αυτοκίνητό του δέρμα φθηνότερα και χωρίς προβλήματα…
Σίγουρα οι υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου κατά τους θερινούς μήνες και αντίστοιχα χαμηλές τους χειμερινούς, αποτελούν τον πιο σημαντικό εχθρό του δέρματος. Το δέρμα που ντύνουν τα σαλόνια του αυτοκινήτων προέρχονται κυρίως από μοσχάρια. Αν και το πάχος του δέρματος του μοσχαριού είναι αρκετά μεγάλο, μόνο το πρώτο στρώμα είναι κατάλληλο για την επένδυση των αυτοκινήτων. Αν αυτό το πρώτο στρώμα έχει τη φυσική μεμβράνη με τους πόρους, καθώς και το τρίχωμα του ζώου, είναι τα στοιχεία που κάνουν το δέρμα ιδιαίτερα ανθεκτικό, άνετο στην επαφή και λειτουργικό.
Καθαρισμός και συντήρηση
Μια σημαντική παρατήρηση για το δερμάτινο σαλόνι είναι να αποφεύγετε να εκτίθεται πολύ ώρα στον ήλιο και δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή με νερό και αλάτι, ώστε να επιτυγχάνετε την μακροζωία του σαλονιού σας. Το δέρμα πρέπει να καθαρίζεται τακτικά, γιατί η σκόνη εισχωρεί στους πόρους και δημιουργεί σκασίματα στην επιφάνειά του, καθώς και με το πέρασμα του χρόνου χάνει μέρος από το φυσικό του λίπος. Για τον καθαρισμό του δερμάτινου σαλονιού πρέπει πρώτα να το σκουπίσουμε με ένα βρεγμένο μάλλινο πανί, προσέχοντας να μην μουσκέψουμε τις ραφές και μουλιάσει το δέρμα. Αφού στεγνώσει τρίβουμε με ένα καθαρό πανί και περνάμε το ειδικό χημικό.
Η ποιότητα...
Η επεξεργασία δεν είναι απλή. Το δέρμα τοποθετείται σε ένα βαρέλι, όπου δουλεύεται για 48 ώρες ώστε να μαλακώσει, ενώ παράλληλα στο ίδιο βαρέλι μπαίνει και το χρώμα και η βαφή του. Το πρώτο στρώμα του δέρματος του μοσχαριού είναι το μόνο που μπορεί να αντέξει την παραπάνω διαδικασία και αποτελεί την ΑΑ¨ ποιότητα δέρματος. Μετά συναντάμε την 2η, την 3η και την 4η ποιότητα δέρματος. Οι ποιότητες αυτές προέρχονται από τα στρώματα του δέρματος που έχουν απομείνει και ονομάζονται «κρούτες». Η ανυπαρξία πόρων στις κρούτες, τις εμποδίζει να αναπνέουν, με αποτέλεσμα όταν αυτά τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, παρά το ότι δεν προορίζονται για αυτή τη χρήση, η διάρκεια ζωής τους γίνεται μικρή (σχίζονται) και η άνεση που υποτίθεται ότι προσφέρουν είναι ανύπαρκτη, αφού το χειμώνα παγώνουν και το καλοκαίρι υπερθερμαίνονται.
VIAXON: Εξειδίκευση 50 χρόνων στους κεντρικούς άξονες μετάδοσης κίνησης | ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ – ΣΙΝΟΣ Ο.Ε.: Εγγύηση στις υπηρεσίες diesel! |