Κορυφαίο After Sales Service Toyota
Τα Toyota κρατάνε ψηλά την αξία τους τόσο για την αξιοπιστία τους, όσο και για το καλό after sales που τα συνοδεύει. Ενδεικτικά έχουν ολοκληρωμένη εγγύηση για 6 χρόνια, καλές τιμές service και ανταλλακτικών και πακέτα που διευκολύνουν τον πελάτη. Ας δούμε τα σημαντικότερα πιο αναλυτικά.
Από ένα αυτοκίνητο εκτός από επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, ασφαλή οδική συμπεριφορά, χώρους και ουτω καθεξής (οι παράγοντες αυτοί αλλάζουν βαρύτητα ανάλογα με το οδηγικό σου προφίλ και ανάγκες), αυτό που θέλεις είναι αφενός η αξιοπιστία, δηλαδή να μην σου βγάλει βλάβες, αφετέρου να έχεις φθηνά service και, τέλος, αν σου βγει κάποια απρόβλεπτη βλάβη να είσαι καλυμμένος από την εγγύηση του κατασκευαστή.
Εγγύηση έως 8 χρόνια με το πρόγραμμα GREAT8
Μετά τη λήξη της 6ετούς εγγύησης η Toyota προσφέρει στους πελάτες της δελεαστικά προνόμια και να αναζητά νέους τρόπους επιβράβευσης για την εμπιστοσύνη που της δείχνουν. Στην κορωνίδα αυτών βρίσκεται το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης Toyota GREAT 8. Αυτό προσφέρει πρόσθετη προστασία στα βασικά μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη του οχήματος σαν συνέχεια της εξαετούς εγγύησης. Αφορά αποκλειστικά οχήματα που έχουν από την πώληση τους την εκτεταμένη εγγύηση της Toyota Ελλάς, με την συμπλήρωση και ακόλουθη έγκριση σχετικής αίτησης και εφΆ όσον αποδεικνύεται η συντήρηση του οχήματος σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή κατά τη διάρκεια της 6ετούς εγγύησης. Η έναρξη του προγράμματος Επέκτασης Εγγύησης 7ου - 8ου χρόνου γίνεται με την λήξη της εξαετούς εγγύησης του οχήματος και λήγει με την συμπλήρωση 8 χρόνων ή 210.000χλμ (όποιο παρέλθει πρώτα), με προϋπόθεση την συντήρηση του αυτοκινήτου εντός του εξουσιοδοτημένου δικτύου σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος GREAT 8.
Οι καλύψεις του προγράμματος είναι οι ίδιες με εκείνες της υπερεγγύησης (εξαιρούνται τα αυτοκίνητα Leasing και τα ταξί).
Το πρόγραμμα αφορά στα μοντέλα Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, RAV4 που έχουν συμπληρώσει το 5ο έτος ή 175.000χλμ και είναι μικρότερα των 6ετών /180.000χλμ
Διαφάνεια στο service
Η Τoyota από το 2007 έχει εισάγει το πρόγραμμα «Διαφάνειας Service» μέσω του οποίου οι πελάτες-κάτοχοι αυτοκινήτων Toyota μπορούν να ενημερώνονται από πριν για το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου τους τηλεφωνικά αλλά και μέσω ειδικών ηλεκτρονικών οθονών μέσα στο συνεργείο. Έτσι, σε κάθε Service Τoyota ο πελάτης απολαμβάνει σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή:
• Πρόγραμμα Περιοδικής Συντήρησης: ανά 15.000 χιλιόμετρα ή κάθε έτος (όποιο παρέλθει πρώτο)
• Ποιότητα εργασιών από άρτια εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό
- Αυστηρά πρότυπα του κατασκευαστή Toyota
- Χρήση διαγνωστικών και ειδικών εργαλείων
- Γνήσια ανταλλακτικά, λιπαντικά και αξεσουάρ
- Χρήση επίσημων τεχνικών οδηγιών από την Toyota
• Δωρεάν Οπτικό Τεχνικό Έλεγχο σε κάθε επίσκεψη service για να έχει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τις άμεσες ανάγκες του αυτοκινήτου του
• Yπηρεσία υπενθύμισης ραντεβού για να μην ξεχνάει ποτέ το service του αυτοκινήτου του
• Ειδικά διαμορφωμένους χώρους αναμονής.
Οι υπηρεσίες after sales Toyota
Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης
Εφόσον το αυτοκίνητό σας πρέπει να παραμείνει στο συνεργείο ενός επίσημου επισκευαστή Toyota, αυτός μπορεί να σας παρέχει αυτοκίνητο αντικατάστασης ώστε να συνεχίσετε να πραγματοποιείτε τις μετακινήσεις σας χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Οδική βοήθεια
Η Toyota προσφέρει 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια με την αγορά κάθε νέου αυτοκινήτου. Το προνομιακό πρόγραμμα Toyota Eurocare καλύπτει τους πελάτες σε 30 Ευρωπαϊκές χώρες 24 ώρες το 24ωρο.
Υγραεριοκίνηση LPG
Στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Toyota μπορείτε να τοποθετήσετε τα προηγμένα συστήματα υγραεριοκίνησης που προτείνει ο κατασκευαστής (Viale), τα οποία θα συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου, έχοντας ταυτόχρονο το κεφάλι σας από βλάβες μιας και είναι απόλυτα συμβατά με τα μοντέλα της Toyota.