Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ας δούμε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τη συντήρηση του πετρελαιοκινητήρα του αυτοκινήτου μας.

Ας δούμε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τη συντήρηση του πετρελαιοκινητήρα του αυτοκινήτου μας.

Service πετρελαιοκινητήρων

22.320 Επισκέψεις στο άρθρο

Ας δούμε τι πρέπει να κάνουμε προκειμένου να κρατήσουμε τον πετρελαιοκινητήρα μας σε άψογη κατάσταση στο πέρασμα των χρόνων.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Ο μπούσουλας της σωστής συντήρησης

Για το σωστό έλεγχο και τη σωστή επισκευή των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων απαιτούνται και εξελιγμένα συστήματα διάγνωσης και επισκευής.

Για το σωστό έλεγχο και τη σωστή επισκευή των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων απαιτούνται και εξελιγμένα συστήματα διάγνωσης και επισκευής.

    Η συντήρηση ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα κρύβει μυστικά, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα. 
    Τα 8 σημεία που πρέπει να προσέξετε είναι:
    • Το φίλτρο πετρελαίου να αλλάζει κάθε 10.000 χιλιόμετρα. 
    • Να τοποθετείται καθαριστικό και αντιβακτηριδιακό πετρελαίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκληθεί βλάβη.
    • Να μην αφήνουν οι οδηγοί το ρεζερβουάρ να αδειάσει, αλλά… λαμπάκι να θεωρούν όταν ο δείκτης φτάσει στην μέση.
    • Να επισκέπτονται ένα πρατήριο, το οποίο εμπιστεύονται για την ποιότητα των καυσίμων του. 
    • Να γεμίζουν με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής, στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και με κάθε αλλαγή να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού. 
    • Να ακολουθούν τα προγραμματισμένα service που ορίζει ο κατασκευαστής. 
    • Προληπτική αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (τακτικότερα του προβλεπόμενου χρόνου η διανυθέντων χιλιόμετρων).
    • Service σε εξειδικευμένες μονάδες, γιατί η εξέλιξη στο χώρο του diesel είναι ραγδαία την τελευταία 10ετια και είναι απαραίτητος ο σύγχρονος εξοπλισμός διάγνωσης και επισκευής όλων των συστημάτων τροφοδοσίας diesel (common rail CR – unit injection system UIS κ.α.).

    Προσοχή στα μπεκ

    Προσοχή στα μπεκ

      Οι εγχυτήρες (μπεκ) στα συστήματα έγχυσης καυσίμου είναι τα εξαρτήματα μέσω των οποίων το καύσιμο διασκορπίζεται στο θάλαμο καύσης των πετρελαιοκινητήρων και είναι τα τελευταία εξαρτήματα στο σύστημα τροφοδοσίας. Η λειτουργία τους είναι να παραλαμβάνουν το καύσιμο με υψηλή πίεση από την αντλία έγχυσης, να το προετοιμάζουν για ψεκασμό με την βοήθεια των κατάλληλα διαμορφωμένων ακροφυσίων και να το διασκορπίζουν στους θαλάμους καύσης του κινητήρα.
      Παρόλο που το μπεκ διαθέτει φίλτρο, υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν επικαθήσεις από τα πρόσθετα του πετρελαίου ή ακόμα και από το ίδιο το καύσιμο σε υψηλές θερμοκρασίες, στις οπές, την έδρα της βαλβίδας ή και τον οδηγό της βελόνας. Στα μπεκ του άμεσου ψεκασμού μπορεί να δημιουργηθούν επιπλέον και επικαθήσεις άνθρακα. 
      Οι επικαθήσεις αυτές, μπορεί να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά του μπεκ, μειώνοντας την ικανότητα παροχής του κατά 25%. 
      Μια άλλη σημαντική επίπτωση, είναι ότι το μέγεθος των σταγονιδίων του diesel αυξάνεται σημαντικά και αλλάζει το σχήμα και η κατεύθυνση της δέσμης, με αποτέλεσμα την κακή ανάμιξη αέρα/καυσίμου. Τα παραπάνω έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην συμπεριφορά του κινητήρα, στην κατανάλωση καυσίμου και στη διάρκεια ζωής του καταλύτη και των αισθητήρων λ.


      Έλεγχος μπεκ
      Δυστυχώς η διάγνωση και ο έλεγχος ρύπανσης των μπεκ δεν είναι εύκολο να γίνουν επάνω στο όχημα. Απαιτείται η αφαίρεση των μπεκ και η τοποθέτησή τους σε ειδική συσκευή διάγνωσης – καθαρισμού, που αναπαράγει όλες τις συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου για να τσεκαριστεί η ωμική αντίσταση των μπεκ, η παροχή τους και η βεντάλια ψεκασμού τους, ενώ ελέγχουν και πιθανές διαρροές. Ο καθαρισμός των μπεκ γίνεται από την ίδια συσκευή, με χρήση υπερήχων και χημικών καθαριστικών ουσιών για να αποβάλουν τα ξένα σώματα που έχουν μέσα τους και στο τέλος ξαναμπαίνουν στον εξομοιωτή για να τσεκαριστεί πάλι η ογκομετρική απόδοση και η στεγανότητα τους. Έπειτα τοποθετούνται πάλι τα φιλτράκια τους και τοποθετούνται στον κινητήρα. Ένα εξειδικευμένο κέντρο diesel service με αυτή τη διαδικασία θα μπορεί να προλάβει τυχόν ζημιές από δυσλειτουργικά μπεκ ή ακόμα και να υπολογίσει πότε θα χρειαστεί να κάνετε στεγανοποίηση των μπεκ, η οποία σε άλλες περιπτώσεις καλό είναι να γίνεται προληπτικά ανά 100.000 χλμ. 

      Δώσε σημασία στην τουρμπίνα

      Μετά την πάροδο αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων είναι καλό να γίνεται επισκευή του τούρμπο.

      Μετά την πάροδο αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων είναι καλό να γίνεται επισκευή του τούρμπο.

        Σχεδόν όλοι οι καινούριοι diesel κινητήρες, είναι με υπερπλήρωση turbo. Φυσικά και αυτό χρήζει μεγάλης προσοχής, κατά την φάση των περιοδικών ελέγχων του αυτοκινήτου σας, ώστε ο κινητήρας να δουλεύει σωστά, με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ο πιο απλοποιημένος έλεγχος του είναι αν μπορεί να σηκώνει σωστή πίεση λειτουργίας, χωρίς «περίεργο» θόρυβο. 
        Επίσης σημαντικό είναι να μην διαφεύγουν καυσαέρια ή πίεση από το κέλυφος, λάδι από την μεριά του ελαιαγωγού υψηλής πίεσης ή το έδρανο του άξονα της φτερωτής του (φέρνοντας αρκετή ποσότητα λαδιού στους σωλήνες εισαγωγής γεμίζοντάς τους με επικαθίσεις). 
        Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μετά την πάροδο αρκετών χιλιομέτρων(κοντά στις 200.000), ίσως χρειαστεί, ακόμα και προληπτικά η επισκευή του, ώστε να μην προχωρήσουμε λίγο αργότερα στην εξ` ολοκλήρου αντικατάστασή του. Για αυτό τον σκοπό συνήθως υπάρχουν εξειδικευμένοι επισκευαστές, στους οποίους και εμπιστευόμαστε για την διαδικασία αυτή.

        Σωστός έλεγχος για εύρυθμη λειτουργία

        Ο σύγχρονος εξοπλισμός και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών διασφαλίζουν την ποιότητα των εργασιών.

        Ο σύγχρονος εξοπλισμός και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών διασφαλίζουν την ποιότητα των εργασιών.

          Οι πιέσεις που δημιουργούνται στο εσωτερικό ενός πετρελαιοκινητήρα είναι σημαντικά υψηλότερες, με αποτέλεσμα την έκκληση αυξημένης θερμότητας. Αυτό συνεπάγεται την ανάγκη για μεγαλύτερη απόδοση του συστήματος ψύξης ενώ, συνήθως το 50% των προβλημάτων που παρατηρούνται στους πετρελαιοκινητήρες σχετίζεται με το σύστημα ψύξης τους. Επιπλέον οι τσιμούχες και τα κολάρα δέχονται ιδιαίτερα μεγάλες καταπονήσεις και για τον λόγο αυτό επιβάλλεται να ελέγχονται τακτικά και διεξοδικά, κατά τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος από εξειδικευμένους τεχνικούς. Φυσικά, επιβάλλεται να έχετε πάντοτε το νου σας για να εντοπίσετε εγκαίρως τυχόν διαρροές, αλλά και να τσεκάρεται πως τα σωληνάκια υποπίεσης λειτουργούν σωστά. Τα τελευταία ειδικά είναι πολύ σημαντικό να ελέγχoνται διότι «διαβάζουν» την υποπίεση, καταλαβαίνοντας τη «θέση» από το γκάζι και δίνουν περισσότερη πίεση στο καύσιμο για τα μπέκ. Σε περίπτωση που έχουν πρόβλημα δημιουργούνται αρρυθμίες στον κινητήρα.


          Εξοπλισμός και δίκτυο υποστήριξης 
          Μπορεί όπως προαναφέραμε η πείρα και τεχνογνωσία να είναι απαραίτητα για να θεωρηθεί ο επισκευαστής σας κατάλληλος, ωστόσο από μόνα τους δεν αρκούν. Μαζί με τους κινητήρες εξελίσσονται και τα συστήματα επισκευής και όσο πιο σύγχρονα συστήματα έχει ένας επισκευαστής τόσο πιο αξιόπιστη διάγνωση μπορεί να κάνει είτε πρόκειται για πρόληψη ή αντιμετώπιση κάποιας βλάβης. Γιατί μη ξεχνάμε πως οι diesel κινητήρες υπάρχουν χρόνια στην αγορά, οπότε υπάρχουν και αντίστοιχα αρκετοί μηχανικοί. Όμως η εξέλιξη των τελευταίων ετών με τα σύγχρονα σύνολα που διαρκώς εξελίσσονται, κυρίως λόγω των περιορισμών που επιβάλλονται από την Ε.Ε. για τις εκπομπές ρύπων, απαιτούν και την ύπαρξη των κατάλληλων μηχανημάτων διάγνωσης και επισκευής. Μπορεί κάποτε ο μηχανικός από τον ήχο και μόνο να μπορούσε να βρει το πρόβλημα, όμως πλέον όσο έμπειρος και αν είναι, υπάρχουν τόσα πολλά εξαρτήματα και μέρη που δεν ελέγχονται «αισθητικά», παρά μόνο με τα κατάλληλα εργαλεία. 
          Επιπλέον ακριβώς αυτή η πληθώρα εξαρτημάτων και ανταλλακτικών, απαιτεί από τον επισκευαστή σας να έχει τη δυνατότητα να μπορεί να σας εξυπηρετήσει άμεσα και με τα κατάλληλα ανταλλακτικά. ¶λλωστε υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες στην αγορά, οι οποίοι διαθέτουν στοκ ανταλλακτικών για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

          Ποιοι οι κίνδυνοι από τη χρησιμοποίηση νοθευμένου diesel;

          Ποιοι οι κίνδυνοι από τη χρησιμοποίηση νοθευμένου diesel;

            Στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας common rail (δηλαδή με σύστημα υψηλής πίεσης ψεκασμού) η χρήση πετρελαίου κακής ποιότητας, θέρμανσης ή ακόμη και μίγμα πετρελαίου κίνησης με θέρμανσης βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα είναι σίγουρο πως θα αποδειχτεί μοιραία για διάφορα εξαρτήματα. 
            Πρώτα και ακριβότερα (πάνω από 1.500 ευρώ το κόστος) είναι τα μπεκ και η αντλία υψηλής πίεσης (τρόμπα) που σταδιακά καταστρέφονται λόγω της μειωμένης λιπαντικής ικανότητας του πετρελαίου θέρμανσης. 
            Από την άλλη επιβαρύνεται σημαντικά το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF) που φράζει πολύ πιο γρήγορα και αναγκάζεται σε συνεχείς και πιο τακτικές αναγεννήσεις. Κάτι τέτοιο επιφέρει την μόνιμη ζημιά του και κατ`επέκταση την αχρήστευσή του σε ότι αφορά τις καθαριστικές του ιδιότητες.
            Επίσης, τα κατάλοιπα επιβαρύνουν σημαντικά και την εισαγωγή του κινητήρα μέσω του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR). 
            Τέλος, αφού κάποιο ποσοστό καυσίμου περνάει στα λάδια του κινητήρα κατά την αναγέννηση του DPF επιβαρύνεται σημαντικά η λίπανση του κινητήρα-τουρμπίνας με άμεσες συνέπειες στον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων.

            Σύγχρονος εξοπλισμός και υπηρεσίες
            • Service αντλιών 
            • Διαγνωστικές συσκευές σύγχρονης ηλεκτρονικών συστημάτων
            • Δοκιμαστήρια-προσομοιωτές αντλιών (Περιστροφικές, Unit Injector System, Common Rail) 
            • Συσκευή διάγνωσης ογκομέτρησης και καθαρισμού
             μπεκ
            • Ηλεκτρονική 
            ζυγοστάθμιση 
            τουρμπινών
            • Αναλυτής καυσαερίων

            Τα πάντα για το diesel

            Τα πάντα για το diesel
            Η PANDIESEL διαθέτει 23.000 χιλιάδες κωδικούς ανταλλακτικών.

            Η PANDIESEL διαθέτει 23.000 χιλιάδες κωδικούς ανταλλακτικών.

            Η εταιρεία PANDIESEL AEBE ιδρύθηκε και δραστηριοποιείται στο χώρο του Diesel ανταλλακτικού από το 1960.

            Η εταιρεία PANDIESEL AEBE ιδρύθηκε και δραστηριοποιείται στο χώρο του Diesel ανταλλακτικού από το 1960.

            Τα πάντα για το diesel
            • Τα πάντα για το diesel
            • Η PANDIESEL διαθέτει 23.000 χιλιάδες κωδικούς ανταλλακτικών.
            • Η εταιρεία PANDIESEL AEBE ιδρύθηκε και δραστηριοποιείται στο χώρο του Diesel ανταλλακτικού από το 1960.
            • Τα πάντα για το diesel

            Η PANDIESEL αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα των ανταλλακτικών diesel, με κορυφαίας ποιότητας ανταλλακτικά, ευρύ στοκ, ενώ αναλαμβάνει και τον εξοπλισμό συνεργείων με σύγχρονα μηχανήματα. 


            Η εταιρεία PANDIESEL AEBE ιδρύθηκε και δραστηριοποιείται στο χώρο του Diesel ανταλλακτικού από το 1960.Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 1200 τ.μ. στεγάζουν τις αποθήκες και τα γραφεία της εταιρείας. Οι δραστηριότητες της εταιρείας μας περιλαμβάνουν χονδρικές πωλήσεις σε επαγγελματίες -συνεργεία επισκευής αντλιών και μπέκ πετρελαίου. Προμηθεύουμε επίσης καταστήματα ανταλλακτικών, όπως επίσης και άλλους προμηθευτές. 
            Το δίκτυο πωλήσεων της PANDIESEL επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα, στα Βαλκάνια καθώς και την Κύπρο. Η συνεχής ανανέωση του στοκ, μας επιτρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί στη διάθεση ανταλλακτικών αλλά και στις τιμές αγοράς. Η PANDIESEL έχει κατορθώσει τόσα χρόνια να έχει άριστες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού, αντιπροσωπεύοντας μάρκες οι οποίες είναι ευρέως γνωστές και προτιμητέες στους επισκευαστικούς κύκλους. Η SPACO στον τομέα της στεγανοποίησης, σετ επισκευής, τσιμούχες, φλάτζες κ.τ.λ. Η MEFIN στον τομέα ολόκληρων αντλιών για πολλούς τύπους αγροτικών μηχανημάτων, καθώς και τα αναλώσιμα μέρη αυτών. Υπάρχει η MOTORPAL για ακροφύσια πετρελαίου, έμβολα και γενικά μέρη αντλιών πετρελαίου. Η BCD στις τροφοδοτικές αντλίες χαμηλής και υψηλής πίεσης καθώς και ηλεκτρικές αντλίες 12 και 24 volt.
            Εκτός από τις αποκλειστικές αντιπροσωπίες έχουμε φυσικά και όλες τις άλλες μάρκες που υπάρχουν στην αγορά, όπως η BOSCH, DENSO, SIEMENS VDO,DELPHI. Οι μακρόχρονες συνεργασίες με προμηθευτές του εξωτερικού μας εξασφαλίζουν τα ανταλλακτικά όλων των τύπων σε όλες τις μάρκες στις καλύτερες τιμές. 
            Οι 23.000 κωδικοί ανταλλακτικών εξασφαλίζουν την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, γιατί το πιο κρίσιμο κομμάτι σε μια επισκευή είναι η άμεση διαθεσιμότητα.
            Επίσης η PANDIESEL δραστηριοποιείται και στον εξοπλισμό συνεργείων και επισκευής αντλιών και μπέκ πετρελαίου. Και εδώ πρωτοπορούμε φέρνοντας τα πρώτα μηχανήματα επισκευής αντλιών και μπεκ COMMON RAIL, καθώς επίσης και για την επισκευή των UNIT INJECTORS PLD PDE το 1998 ανοίγοντας τον δρόμο για την επισκευή και τον έλεγχο μιας τεχνολογίας όπου μέχρι και το 2004 δεν υπήρχε ούτε εξοπλισμός, ούτε πληροφορίες. Η εταιρεία CORONA DIESEL ειδική στην διάγνωση έλεγχο και επισκευή της τεχνολογίας COMMON RAIL και UNIT INJECTORS,  η εταιρεία DETEQ όπου έχει συσκευές ελέγχου όλων των τύπων αντλιών, αλλά και η MAKTEST στα δοκιμαστήρια αντλιών είναι μερικά δυνατά ονόματα όπου αντιπροσωπεύουμε. Φυσικά έχουμε και πολλούς συνεργάτες στις προμήθειες ειδικών εργαλείων για τους πελάτες μας. 
            Ενημερώνουμε τους επισκευαστές για τις υπάρχουσες, αλλά και τις μελλοντικές τεχνολογίες με την μορφή σεμιναρίων-επιδείξεις μηχανημάτων, με ειδικούς του χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό.
            Η εταιρεία μας φιλοδοξεί να γίνει γνωστότερη στους επισκευαστικούς κύκλους με συμμετοχές σε εκθέσεις αλλά και προβολές σε έγκυρα έντυπα του χώρου. 
            Τέλος, η PANDIESEL AEBE θα συνεχίσει να τροφοδοτεί να ενημερώνει και να υπάρχει στον χώρο παρά τις δυσκολίες της εποχής μας πάντα στο πλευρό του επισκευαστή και των εμπορικών εταίρων μας.

            Κοινοποίησέ το »