Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο εγκαταστάτης είναι αυτός που θα αποφασίσει αν χρειάζεται να γίνουν τροποποιήσεις στον κινητήρα σας.

Ο εγκαταστάτης είναι αυτός που θα αποφασίσει αν χρειάζεται να γίνουν τροποποιήσεις στον κινητήρα σας.

Συστήματα Υγραερίου

15.695 Επισκέψεις στο άρθρο

Διαβάστε ποιο σύστημα υγραερίου ταιριάζει στις προδιαγραφές του κινητήρα σας, ώστε να πετύχετε τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και απόδοση.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Η χρήση LPG στα οχήματα είναι νομιμοποιημένη στην Ελλάδα με τον νόμο 2773 του 1999 και τα τελευταία χρόνια σημείωσε κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση, αφού έδωσε λύση σε βασικά θέματα, όπως η σημαντική οικονομία του σε σχέση με την βενζίνη και το πετρέλαιο, αλλά και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα άλλα καύσιμα. Βέβαια όλα αυτά τα χρόνια η εξέλιξη των κινητήρων είναι ραγδαία, οπότε ανάλογα εξελίχθηκαν και τα LPG κιτ. Για αυτό το λόγο η επιλογή του κιτ που θα χρησιμοποιήσετε είναι κομβικής σημασίας ώστε να απολαύσετε στο έπακρο τα οφέλη του υγραερίου.

Πρέπει να ταιριάζει!Κάθε κατασκευαστής ενός συστήματος LPG έχει δημιουργήσει μια λίστα, (τη λεγόμενη και Black list), η οποία αναφέρει επακριβώς αν το εν λόγω σύστημα, ταιριάζει ή δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητό σας. Επομένως αν το αυτοκίνητό σας δεν είναι στη λίστα, όλα καλά. Αλλά και πάλι, η κατάσταση του κινητήρα του αυτοκινήτου σας θα πρέπει να ελεγχθεί από τον εγκαταστάτη ώστε να αποφασίσει εκείνος αν μπορεί να συνεχίσει απευθείας στην εγκατάσταση ή αν χρειάζεται να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στον κινητήρα σας. Αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνει πριν καν ξεκινήσουν οι εργασίες τοποθέτησης, μιας και έτσι θα αποφευχθούν πολλές μετέπειτα διορθώσεις, οι οποίες μπορούν να αποδειχθούν δαπανηρές. 

Κοινοποίησέ το »

Ηλεκτρονικά συστήματα ψεκασμού

Η σωστή επιλογή συστήματος είναι αυτή που θα καθορίσει το πόσο κερδισμένοι θα βγείτε.

Η σωστή επιλογή συστήματος είναι αυτή που θα καθορίσει το πόσο κερδισμένοι θα βγείτε.

    Αέριος Ψεκασµός (VAPOUR LPG)
    • 1η γενιά: Σύστημα καρμπυρατέρ, με μονό ψεκασμό και χωρίς έλεγχο Λάμδα. Απευθύνεται σε όσους έχουν κινητήρα με καρμπυρατέρ μονού ψεκασμού.
    • 2η γενιά: Σύστημα μονού ή πολλαπλού ψεκασμού, με αναλογικό έλεγχο λάμδα και καταλύτη. Η παροχή γίνεται με μείκτη, κεντρικά στην εισαγωγή του αέρα, πριν ή μετά την πεταλούδα γκαζιού και προτείνεται για κινητήρες έμμεσου ψεκασμού.
    • 3η γενιά: Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού, η παροχή LPG γίνεται με πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό, με ακροφύσια και μπεκ, στην πολλαπλή εισαγωγής του αέρα. Ο ψεκασμός μπορεί να είναι ταυτόχρονος ή παράλληλος, εναλλασσόμενος και διαδοχικός ή σειριακός. Επίσης για κινητήρες έμμεσου ψεκασμού.
    • 4η γενιά: Σύστημα σειριακού διαδοχικού ψεκασμού πολλαπλών σημείων. Η παροχή LPG γίνεται επίσης με πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και επικοινωνία των εγκεφάλων τους συστήματος LPG και του κινητήρα. Το LPG λειτουργεί μέσω του συστήματος διαχείρισης βενζίνης, όπου τα μπεκ του «αντιγράφουν» τη λειτουργία των μπεκ της βενζίνης και η εναλλαγή καυσίμου γίνεται αυτόματα. Η 4η γενιά απευθύνεται σε κινητήρες έμμεσου, αλλά και άμεσου ψεκασμού.

    Υγρός Ψεκασµός (LIQUID LPG)
    • 5η γενιά: Έμμεσος υγρό ψεκασμός, για κινητήρες έμμεσου ψεκασμού.
    • 6η γενιά: ¶μεσο υγρό ψεκασμό, για κινητήρες άμεσου ψεκασμού και σύστημα αέριου ψεκασμού που μπαίνει σε όλους τους κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού και σε κινητήρες FSI-TSI.

    Μέθοδοι ψεκασµού των µπεκ

    Μέθοδοι ψεκασµού των µπεκ

      Τρεις είναι οι πιο γνωστοί τρόποι ψεκασµού των µπεκ που εφαρμόζονται στα ηλεκτρονικά ελεγχόµενα συστήµατα:
      1.Ταυτόχρονος (διπλός ψεκασμός): Τα μπεκ ψεκάζουν όλα μαζί μία φορά σε κάθε περιστροφή του στροφαλοφόρο.
      2. Εναλλασσόμενος (µονός ή διπλός) ψεκασμός ή ψεκασµός σε 2 γκρουπ: Τα µπεκ ψεκάζουν μία δύο φορές σε κάθε πλήρη κύκλο ανά γκρουπ.
      3. ∆ιαδοχικός/Σειριακός (µονός σε σειρά) ψεκασµός ή ανεξάρτητος ψεκασμός. Τα µπεκ ψεκάζουν µία φορά ακολουθώντας τη σειρά ανάφλεξης. Τα πλεονεκτήµατα αυτής της μεθόδου είναι η ακριβής ποσότητα καυσίµου που ψεκάζεται σε κάθε κύλινδρο, η καλύτερη απόκριση στις απότοµες αλλαγές και οι μικρότερες εκποµπές καυσαερίων (η εκποµπή υδρογονανθράκων - HC µειώνεται µέχρι και 30% σε σχέση µε τον ταυτόχρονο ψεκασµό).

      Ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες και ηλεκτρομαγνητικά μπεκ
      Οι κλασσικού τύπου ηλεκτροβαλβίδες lpg μπεκ χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις, αν δεν επισκευαστούν με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση, προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά είναι πιο οικονομικές από τα μπεκ τύπου βενζίνης. Από την άλλη, τα τύπου βενζίνης σωληνοειδή μπεκ ψεκασμού, εξασφαλίζουν την ιδανική ποσότητα καυσίμου σε κάθε στιγμή λειτουργίας του κινητήρα. Έχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής, η οποία εγγυάται ότι το αέριο ψεκάζεται με την καλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια. Έχουν εγγύηση για πάντα (100-200.000 χλμ. με υγραέριο) και το μόνο που μπορεί να χρειαστεί αν βρωμίσουν, είναι καθαρισμός στον υπέρηχο. Η τιμή τους είναι ακριβότερη από τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας αλλά προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση.

      ∆ιαφορές συστηµάτων ψεκασµού αερίου και υγρού LPG

      Tα συστήματα υγρού ψεκασμού ψύχουν τον εισερχόμενο αέρα περισσότερο.

      Tα συστήματα υγρού ψεκασμού ψύχουν τον εισερχόμενο αέρα περισσότερο.

        Το υγρό LPG ψεκάζεται σειριακά στην πολλαπλή εισαγωγή, κάθε µπεκ στοχεύει στην πίσω πλευρά της βαλβίδας εισαγωγής, µε τον τρόπο που το κάνουν τα καλύτερα συστήµατα ψεκασµού βενζίνης. Το σύστηµα υγρού ψεκασµού ξεπερνά την απόδοση των συστηµάτων ψεκασµού αερίου LPG - επιπλέον, δεν απαιτείται η χρήση ενός ξεχωριστού εγκεφάλου (ECU), ή η µετάβαση σε βενζίνη σε συνθήκες πλήρως ανοικτής πεταλούδας γκαζιού.
        Όταν το υγρό εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγή εξατµίζεται. Το φαινόµενο της εξάτµισης ψύχει «δραµατικά» το εισερχόµενο ρεύµα αέρα για να προσφέρει µια πιο πυκνή πλήρωση αέρα και καυσίµου που εισέρχεται στο θάλαµο καύσης (παρόµοια µε τα αυτοκίνητα µε intercooler ή τα υπερτροφοδοτούµενα αυτοκίνητα). Εξαιτίας λοιπόν του «ογκοµετρικού φαινοµένου» αλλάζει η φυσική του κατάσταση και το υγρό µετατρέπεται σε αέριο στην πολλαπλή εισαγωγή, «ψύχοντας» έτσι τον εισερχόµενο αέρα και αυξάνοντας την πυκνότητα της πλήρωσης καυσίµου. Από την άλλη σε μερικούς εγκεφάλους αέριου ψεκασμού υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με τα fuel Trims του εργοστασιακού εγκεφάλου και μπορούν να τριμάρουν αυτόματα τις διορθώσεις του καυσίμου, με άμεσο αποτέλεσμα την βέλτιστη οικονομία, που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ξεπέρνα το 10% σε σχεση με τη βενζίνη.

        Νέα συστήματα LPG/CNG Europegas

        EG BASICO 24

        EG BASICO 24

        EG AVANCE 48

        EG AVANCE 48

        EG AVANCE 32

        EG AVANCE 32

        EG SUPERIOR 48

        EG SUPERIOR 48

        • EG BASICO 24
        • EG AVANCE 48
        • EG AVANCE 32
        • EG SUPERIOR 48

        Η Europegas είναι μία ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής συστημάτων αυτοκινήτου LPG/ CNG από το 1991, με βασικό προϊόν το LPG/CNG Sequental Gas injection System OSCAR-N με ανάγνωση από την λειτουργία OBD CAN. Η Europegas προσφέρει επίσης ένα πλήρες φάσμα αξεσουάρ μετατροπής αυτοκινήτων σε LPG/CNG, που περιλαμβάνει ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες, δεξαμενές, σωλήνες καουτσούκ και χαλκού και όλα τα άλλα στοιχεία που απαιτούνται για την μετατροπή του αυτοκινήτου σε LPG/CNG, τα οποία είναι σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ ECE 67R-01 και ECE 110.


        Νέα σειρά εγκεφάλων διαχείρισης EG από την Europegas
        Η νέα σειρά εγκεφάλων διαχείρισης EG συμπεριλαμβάνει απλές , πρωτοποριακές και ταυτόχρονα οικονομικές λύσεις, καθώς επίσης και τις πιο προηγμένες λειτουργίες δοκιμασμένες στις πιο ακραίες συνθήκες.

        • EG BASICO 24
        Ο BASICO 24 αποτελεί το μικρότερο της οικογένειας των εγκεφάλων διαχείρισης EG. ΤΑ χαρακτηριστικά καθιστούν εξαιρετικά απλοποιημένη τη διαδικασία εγκατάστασης του. Η ενεργή λειτουργία διαδραστικής εγκατάστασης βαθμονομημένου διαγράμματος με βάση το διάγραμμα εγκατάστασης του επιτρέπει την αυτόνομη βαθμονόμηση του συστήματος.

        • EG AVANCE 48
        Ο μικρός και έξυπνος εγκέφαλος διαχείρισης αερίου ενώνει την απλότητα της EG BASICO, με καινοτόμες λειτουργίες, ως απάντηση στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.

        • EG AVANCE 32
        Ο σύγχρονος ελεγκτής αερίου AVANCE 32 είναι βασισμένος στις αναβαθμισμένες πλατφόρμες υλικού οι οποίες λειτουργούν υπό τον έλεγχο πραγματικών συνθηκών λειτουργίας. Όλες οι εργασίες εξετάζονται κατά την είσοδο τους, συνήθως χωρίς καθυστερήσεις ρύθμισης. Ο απαιτούμενος χρόνος επεξεργασίας μετριέται σε δέκατα του δευτερολέπτου και ακόμα λιγότερο. Η μείωση του μεγέθους της ECU δίνει τη δυνατότητα να επεκταθούν οι λειτουργίες του ελεγκτή και να χωρέσουμε τα πάντα σε ένα μικρό κουτί, ενώ είναι ιδανικό για οχήματα μέχρι 4 κυλίνδρους.

        Κοινοποίησέ το »