ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει κατακόρυφα, ο δείκτης θερμοκρασίας μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο, πριν αρχίσουν να βγαίνουν καπνοί από το χώρο του κινητήρα.

Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει κατακόρυφα, ο δείκτης θερμοκρασίας μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο, πριν αρχίσουν να βγαίνουν καπνοί από το χώρο του κινητήρα.

Βάλτε στο… ψυγείο τα περιττά έξοδα

Διασφαλίστε τη σωστή λειτουργία του συστήματος ψύξης του αυτοκινήτου σας και προστατέψτε τον κινητήρα του, αλλά και την τσέπη σας, αποτρέποντας δυσλειτουργίες και απώλειες ψύξης.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Το σύστημα ψύξης στο αυτοκίνητό σας παίζει καθοριστικό ρόλο για τη λειτουργία του κινητήρα, καθώς αποτρέπει την υπερθέρμανσή του και άρα το ενδεχόμενο να καεί.

Κοινοποίησέ το »

 
Για να μη συμβεί κάτι τέτοιο, σε περίπτωση προβλήματος, οπότε και η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει κατακόρυφα, ο δείκτης θερμοκρασίας μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο.

Αν όμως αγνοήσουμε το δείκτη θερμοκρασίας, θα αρχίσουν να βγαίνουν καπνοί από το χώρο του κινητήρα, αφού όταν η θερμοκρασία ενός μηχανικού συνόλου υπερβεί τα επιτρεπτά όρια, τα μέταλλα του κινητήρα καταστρέφονται με αποτέλεσμα να κολλήσει και κατά πάσα πιθανότητα να απαιτείται η ολική επισκευή ή αντικατάστασή του.

Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για μία τεράστια ζημιά στο αυτοκίνητο, που θα «ματώσει» και την τσέπη μας, οπότε είναι εξίσου σημαντικού να γνωρίζουμε και πώς να ελέγξουμε τη σωστή λειτουργία του συστήματος και πότε μπορούμε να παρέμβουμε για να γλιτώσουμε και τα περιττά έξοδα.

Πότε και τι να ελέγχουμε

Ο έλεγχος του συστήματος ψύξης θα πρέπει να γίνεται τακτικά, αφού μπορεί να προλάβει πολύ σημαντικά προβλήματα για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας.

Ο έλεγχος του συστήματος ψύξης θα πρέπει να γίνεται τακτικά, αφού μπορεί να προλάβει πολύ σημαντικά προβλήματα για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας.

    Θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά την κατάσταση του συστήματος ψύξης, αφού θα σας επιτρέψει να αποφύγετε πολλά προβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, καλό θα είναι να ελέγχετε μια φορά την εβδομάδα, τα επίπεδα του ψυκτικού υγρού στο δοχείο διαστολής και να προσθέτετε υγρό κάθε 6 με 8 μήνες. Αν η προσθήκη υγρού απαιτείται πιο συχνά, κάθε 2 εβδομάδες ή μια φορά το μήνα, τότε είναι απαραίτητο να ελέγξετε για τυχόν διαρροές στο σύστημα. 
    Επιπλέον, είναι χρήσιμο να ελέγχετε συστηματικά και την τάση του ιμάντα της αντλίας του καυσίμου, για να αποφύγετε ενδεχόμενο σπάσιμό της, αλλά και τις σημάνσεις τον αισθητήρων θερμοκρασίας. Η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα βρίσκεται στους 100 οC το καλοκαίρι και τους 85 – 90 οC το χειμώνα. 
    Τέλος, δεν βλάπτει να προσέχουμε και για τυχόν δείγματα σημαδιών από το υγρό στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου μας.

    Εξοικονομήστε χρήματα

    Μια απλή αντικατάσταση της βαλβίδα θερμοκρασίας κοστίζει περίπου 30 ευρώ, η αντικατάσταση του ψυγείου ακόμη και πάνω από 250 ευρώ.

    Μια απλή αντικατάσταση της βαλβίδα θερμοκρασίας κοστίζει περίπου 30 ευρώ, η αντικατάσταση του ψυγείου ακόμη και πάνω από 250 ευρώ.

      Η ορθή λειτουργία του συστήματος ψύξης προστατεύει σε μεγάλο βαθμό και την τσέπη σας, αφού ακόμη και μία μικρή βλάβη σε ένα από τα πολλά μέρη του συστήματος, είναι ικανό να συμπαρασύρει σε δυσλειτουργία όλο το κύκλωμα, αναγκάζοντάς σας να πληρώσετε ολόκληρους μισθούς για την επισκευή του. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μία απλή αντικατάσταση της βαλβίδα θερμοκρασίας με εργασία, σε ένα μικρό αυτοκίνητο κοστίζει περίπου 30 ευρώ και του θερμοστάτη 50 ευρώ, ενώ αντίστοιχα η τρόμπα νερού φθάνει στα 130 ευρώ και η αντικατάσταση του ψυγείου κοστίζει περίπου 250 ευρώ. Όπως καταλαβαίνεται η διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του συστήματος ψύξης, μπορεί να μας απαλλάξει από σημαντικά απρόοπτα έξοδα, τα οποία ειδικά σήμερα, εν μέσω κρίσης, φαντάζουν συχνά, ως ανυπέρβλητα εμπόδια.

      Πως λειτουργεί το σύστημα ψύξης

      Το σύστημα ψύξης δεν επιτρέπει την υπερθέρμανση του κινητήρα, από τη θερμότητα που παράγει ο ίδιος κατά τη λειτουργία του.

      Το σύστημα ψύξης δεν επιτρέπει την υπερθέρμανση του κινητήρα, από τη θερμότητα που παράγει ο ίδιος κατά τη λειτουργία του.

        Τα συστήματα ψύξης χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, σε αυτά που χρησιμοποιούν αέρα (αερόψυκτοι κινητήρες) και αυτά που χρησιμοποιούν νερό (υδρόψυκτοι κινητήρες), με τον δεύτερο να είναι ο πλέον διαδεδομένος σήμερα. Η λειτουργία των σύγχρονων υδρόψυκτων κινητήρων βασίζεται στην κυκλοφορία ψυκτικού υγρού γύρω από τα θερμαινόμενα εξαρτήματα, έτσι ώστε να απορροφάται γρηγορότερα η θερμότητά τους. Το ψυκτικό υγρό κυκλοφορεί μέσα από διόδους στο εσωτερικό του κινητήρα, απορροφά θερμότητα και καταλήγει στο ψυγείο, όπου αποβάλει τη θερμότητα στο περιβάλλον. Τη συνεχή κυκλοφορία του νερού φροντίζει η αντλία νερού, η οποία παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα μέσω του ιμάντα. Το ψυκτικό υγρό που χρησιμοποιείται είναι το νερό, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί ειδικά πρόσθετα αντιπηκτικά, ώστε να μειώνεται η θερμοκρασία πήξης του κάτω από τους 0 βαθμούς και να μην υπάρχει περίπτωση το νερό να πήξει και να καταστρέψει τις σωληνώσεις. Ουσιαστικά δηλαδή, το σύστημα ψύξης δεν επιτρέπει την υπερθέρμανση του κινητήρα, από τη θερμότητα που παράγει ο ίδιος κατά τη λειτουργία του και άρα ο ρόλος του ψυγείου είναι κομβικός, αφού προστατεύει τον κινητήρα από το να καεί.

        Πότε επεμβαίνουμε

        Υπάρχουν πολλές μικρές παρεμβάσεις που μπορούμε να κάνουμε, ώστε να επαναφέρουμε σε σωστή λειτουργία το ψυγείο του αυτοκινήτου μας.

        Υπάρχουν πολλές μικρές παρεμβάσεις που μπορούμε να κάνουμε, ώστε να επαναφέρουμε σε σωστή λειτουργία το ψυγείο του αυτοκινήτου μας.

          Ανάλογα και με το πρόβλημα που μπορεί να έχει δημιουργηθεί στο σύστημα ψύξης του κινητήρα στο αυτοκίνητό μας, είναι πιθανό, εφόσον αντιληφθούμε τη δυσλειτουργία, να μπορούμε να επέμβουμε, ώστε να δώσουμε από μόνοι μας τη λύση. Ακολουθούν χαρακτηριστικά παραδείγματα.
          - Επεμβαίνουμε. Αν δεν υπάρχει νερό ή υγρό στο ψυγείο, γεγονός που «κρυώνει» τον κινητήρα. Σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι απλή, αφού αρκεί να συμπληρώσουμε την απαραίτητη ποσότητα υγρού/νερού στο ψυγείο.
          - Επεμβαίνουμε. Αν το ψυγείο είναι φραγμένο με χαρτιά, φύλλα κ.α. Το πρόβλημα είναι άμεσα ορατό και το μόνο που χρειάζεται είναι να απομακρύνουμε από την επιφάνεια του ψυγείου τους απρόσκλητους επισκέπτες. 
          - Επεμβαίνουμε. Στα αυτοκίνητα που η τρόμπα νερού παίρνει κίνηση από το λουρί, αν αυτό είναι χαλαρό ή έχει κοπεί η τρόμπα νερού, υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου, με αποτέλεσμα το νερό να μην κινείται μέσα στο κύκλωμα. Μπορούμε λοιπόν να σφίξουμε το λουρί ή αν έχει κοπεί να το αντικαταστήσουμε.
          - Επεμβαίνουμε. Αν σπάσει το κολάρο του ψυγείου, με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια υγρών ψύξης και πίεσης στο κύκλωμα. Η αντικατάσταση του κολάρου γίνεται σχετικά απλά.

          Πότε δεν επεμβαίνουμε

          Αντίθετα, υπάρχουν μία σειρά από προβλήματα, τα οποία δεν μπορούμε να διορθώσουμε μόνοι μας και κρίνεται απαραίτητο να απευθυνθούμε σε ένα ειδικό. Πιο συγκεκριμένα:
          - Δεν επεμβαίνουμε. Αν είναι χαλασμένη η βαλβίδα θερμοκρασίας, από την οποία λαμβάνει σήμα  το βεντιλατέρ για να λειτουργήσει. Σε αυτή την περίπτωση δεν ψύχεται το υγρό του κυκλώματος.
          - Δεν επεμβαίνουμε. Αν έχει κολλήσει ο θερμοστάτης που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του συστήματος ψύξης, με συνέπεια να διακόπτεται η παροχή νερού στο ψυγείο και όλο το κύκλωμα. ¶μεσο σύμπτωμα αποτελεί η υπερθέρμανση του κινητήρα.
          - Δεν επεμβαίνουμε. Αν έχει «φαγωθεί» η φτερωτή, που συμβάλλει στο να κινηθεί το νερό στο κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα λειτουργεί η τρόμπα νερού και άρα θα πρέπει να επιδιορθωθεί το πρόβλημα.

          Ανταλλακτικά για το σύστημα ψύξης

          Τα μέρη του συστήματος ψύξης είναι πολλά και αντίστοιχα μεγάλη είναι και η γκάμα των ανταλλακτικών που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά.

          Τα μέρη του συστήματος ψύξης είναι πολλά και αντίστοιχα μεγάλη είναι και η γκάμα των ανταλλακτικών που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά.

            Για το σύστημα ψύξης του κινητήρα του αυτοκινήτου υπάρχει μία μεγάλη γκάμα ανταλλακτικών για το σύνολο των εξαρτημάτων του, από αντιψυκτικά, βεντιλατέρ, διακόπτες / αισθητήρες, δοχεία διαστολής, εγκεφάλους, εξαρτήματα στερέωσης ψυγείου, κεντρικά τμήματα για την αντλία νερού, θερμοστάτες, κολάρα, μονάδες ψύξης, ρελέ,  και στεγανοποιητικά υλικά, μέχρι σωληνώσεις λαδιού, συνδετικές φλάντζες του ψυκτικού υγρού, τροχαλίες ιμάντα, και ψυγεία λαδιού και καλοριφέρ.
            Η πλειοψηφία αυτών, κυκλοφορεί στην αγορά με μέση εγγύηση 2ετών, ενώ για μεγαλύτερη ασφάλεια, την καλύτερη λύση αποτελεί πάντα, η επιλογή ενός σημείου πώλησης ανταλλακτικών που ανήκει στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Εμπόρων Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑΑ). Τη δεδομένη στιγμή υπάρχουν πάνω από 400 καταστήματα πώλησης μεταχειρισμένων ανταλλακτικών στην Αθήνα, και πάνω από 1000 καταστήματα Πανελλαδικά, με τα καταστήματα-μέλη του Συνδέσμου, να αποτελούν το μοναδικό επίσημο φορέα στο ελεύθερο εμπόριο των ανταλλακτικών. 
            Ανταλλακτικά όμως και για το σύστημα ψύξης, μπορεί να αναζητήσει κανείς σήμερα, και μέσω των λεγόμενων e-shop. Το ηλεκτρονικό εμπόριο άλλωστε, έχει αναπτυχθεί πια σε μεγάλο βαθμό, προσφέροντας ευκολία στους καταναλωτές, αλλά και ασφάλεια, αφού και αυτά τα προϊόντα καλύπτονται συχνά από τις σχετικές εγγυήσεις.

            Τι επηρεάζει την ψύξη του κινητήρα

            Η απουσία νερού στο ψυγείο ή ψυκτικού υγρού στο 
ανάλογο δοχείο, μπορεί να οδηγήσει σε δυσλειτουργία ολόκληρου του 
συστήματος ψύξης.

            Η απουσία νερού στο ψυγείο ή ψυκτικού υγρού στο ανάλογο δοχείο, μπορεί να οδηγήσει σε δυσλειτουργία ολόκληρου του συστήματος ψύξης.

              Το σύστημα ψύξης του κινητήρα αποτελείται από διάφορα μέρη, όπως το ψυγείο, οι θερμοστάτες, οι βαλβίδες θερμοκρασίας, οι διακόπτες βεντιλατέρ και η τρόμπα νερού και άρα μπορεί να εμφανίσει δυσλειτουργίες για πολλούς λόγους, σχεδόν τόσους όσα είναι και τα μέρη που το απαρτίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η δυσλειτουργία ή ακόμη και η πλήρης απώλεια ψύξης του κινητήρα μπορούν να οφείλονται στα εξής:
              - Απουσία ψυκτικού υγρού στο ανάλογο δοχείο.
              - Το ψυγείο να μην περιέχει νερό, το οποίο περνώντας από το σύστημα ψύξης, «κρυώνει» τον κινητήρα.
              - Η βαλβίδα θερμοκρασίας να μην λειτουργεί και άρα το σύστημα να μην παρέχει ψύξη.
              - Το ψυγείο να είναι βρόμικο ή φραγμένο.
              - Ο θερμοστάτης που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του συστήματος ψύξης, να έχει κολλήσει.
              - Η τρόμπα νερού να έχει χαλάσει με αποτέλεσμα το νερό να μην κινείται μέσα στο κύκλωμα.
              - Το κολάρο του ψυγείου να έχει σπάσει.
              - Πρόβλημα στον ανεμιστήρα του ψυγείου (βεντιλατέρ).

              Κοινοποίησέ το »

              προϊοντα αυτοκινητου - TIPS ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

              • OLEFINI

                OLEFINI

                Στην ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε. διαθέτουν τεχνογνωσία και top προτάσεις για εξοικονόμηση σε επιχειρήσεις μεταφοράς ευπαθών προϊόντων, μέσω της εγκατάστασης μίας αεροκουρτίνας. Διαθέτουν αεροκουρτίνες κατάλληλες για πόρτες από 1m - 2m μήκος και 2.5m ύψος.
                 2296027624 Περισσότερα